Olen ihmetellyt koko elämäni miksi en onnistu saamaan pysyviä ystäviä niinku muilla näyttää olevan. Jo koulu aikoina olin se joka yksin nurkassa olin välitunneilla, kun muut leikkivät toistensa kanssa.
Myöhemmin onnistuin saamaan muutaman hyvän kaverin, mutta vuosien myötä ovat lopettaneet muhun yhteydenpidon kokonaan. Enkä halua olla se joka pyytää näkemään.
Sama homma miesten kanssa, valtaosa miehistä haluavat musta kaverin mutta ei muuta. Näköjään miesten kanssa jutut natsaa, kun haluavat nähdä ilman mitään muuta. Myöhemmin oon onnistunut saamaan parisuhteita, mutta mulla ei oo ikinä naiskavereita ollut muuta kun kaksi enää. Olisin luullut että musta pidettäisiin. Aina saa nähdä kun kaikilla muilla tuntuu olevan vähintään 10 tyyppiä keiden kanssa pyöritään
Miksi mulla ei oo kavereita
34
1021
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se on se asperger? Itselleni on vaikeaa löytää samanhenkistä seuraa. Tavalliset ja kiltit ihmiset ovat mielestäni tylsiä, pinnalliset ihmiset eivät myöskään kiinnosta ja laitapuolen kulkijat eivät osaa käyttäytyä. Osalla sivistys ja käytöstavat puuttuvat niin jätän ne omaan arvoonsa. Jos itse olen sinkku ja kaveri olisi parisuhteessa niin sekin olisi toimimaton yhtälö.
- Anonyymi
Oon koettanut tutustua aikoinaan uusiin ihmisiin, mutta eivät koe mua kiinnostavana. En käsitä tuota mistä tämä voisi johtua. Mun entiset ystävät ei joko vastaa enää viesteihin jos oon pyytänyt heitä johonkin. Mutta ei nämä sen kummempia ihmisiä ole ku minäkään. Heitä näköjään revitään joka suuntaan. Mun puhelin pysyy mykkänä.
- Anonyymi
Mitä syitä voisi olla käytökselle, kun olen mukava, huumorintajuinen, en puhu pahaa muista, fiksu ja ulkonäöltä olen normaali. Miksi aina jään sivuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä syitä voisi olla käytökselle, kun olen mukava, huumorintajuinen, en puhu pahaa muista, fiksu ja ulkonäöltä olen normaali. Miksi aina jään sivuun
Mulle joskus joku sanoi että ” susta ei kukaan tykkää”. Semmoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joku paha haju? ehkä vaatteissa joku haju
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joku paha haju? ehkä vaatteissa joku haju
Jokainen voi keskittyä vain omaan hajuunsa … sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu on minullekin Viestitty koko yhteisön nimissä, että lähe meneen. Lil boi up in his lil head contaminated with moron
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
No ei oo siitä ollut kiinni. Musta kuulemma tykätään ja oon pudetty töissä jne. Luulisi nyt tälläisellä olevan ystäviä
- Anonyymi
Mitä myrkyllisempi ihminen sitä suurempi kaveripiiri. On sitten hyvä lytätä toisia kun on hovi aina hännystelemässä.
Älä aloittaja välitä. Mieluummin yksin kuin sellaisessa seurassa jossa tunnet olosi pskaksi.- Anonyymi
👍
- Anonyymi
- Anonyymi
On hyvin tavallista. Olisin voinut löytää itseni kirjoituksesta.
Ystävyyssuhteet perustuu hyötyihin. Pitää ihminen saada tuntemaan erityiseksi ja olla aktiivinen. Minä en osaa sellaista. Ihmissuhteen tulee olla ymmärrystä ilman sanoja ja tekoja.
Lapsuudesta asti olen samaa pyöritellyt ja miettinyt mistä mikäkin johtuu. Kun pohtii ihmisten käyttäytymistä , pitää osata juoruta, etsiä juoruja ihmisille . Ihmisten elämä on melkoista teatteria jossa huono näyttelijä syrjäytetään tai on kiusan kohteena.
Mitä enemmän ihmisten käyttäytymistä seuraa ja punnitsee heidän tarvetta kohdata toinen juuri tietyllä tavalla tulee ihmisähky.- Anonyymi
Mitä enemmän levittää toisista puheita sitä enemmän kavereita. Hännystelijät aina mukana kaikessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän levittää toisista puheita sitä enemmän kavereita. Hännystelijät aina mukana kaikessa.
Juu miesten keskuudessa tämä joojoomieheilis tuntuu olevan ainoa tapa kerjätä hyväksyntää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu miesten keskuudessa tämä joojoomieheilis tuntuu olevan ainoa tapa kerjätä hyväksyntää
Joojoomieheily* grow a pair, together etc
- Anonyymi
Noin niissä yleensä käy kun kuvioon tulee parisuhde si kun uutuuden viehätys katoaa si on taas kaverit kuvioissa siihen asti ennen kun on lapsi/lapset ja si ei aika kavereille enään välttis riitäkkään ennen kun lapsi/lapset muuttaa kotoa ja monesti mulla ei ainakaan mummini kaivannu kun lapsiaan aina silloin tällöin juttelemaan vanhemmiten ei enään sillai jaksanu edes mitään yksinäisyyttä toki kai ai väliin poti kun ei ollu juttukaveria kun ei kotoaan enään missään liikkunu juurikaan
- Anonyymi
Olen saanut muutaman hyvän ystävän harrastusten kautta.
Meillä on yhteinen kiinnostuksen kohde jonka merkeissä tavataan isommissa tai pienemmissä ryhmissä. Toisinaan vain vain jonkun kanssa kahdestaan kahvilla tai lenkkeilyllä.
Muutama on jo useamman vuoden aikana tullut hyväksi ystäväksi.
Voisitko sinäkin ajatella jotain kiinnostavaa tekemistä toisten kanssa? - Anonyymi
Aikuisetkin harrastaa sitä että ”ei olla tuon kavereita”. Naureskellaan ja vähätellään
semmosta- Anonyymi
Se voi olla kova pala jos käykin niin, että tämä vähäteltävä vähät välittää ns- eikö me ollakaan merkityksellisiä
- Anonyymi
👍
- Anonyymi
Ihanaa!
- Anonyymi
Juurikin näin
- Anonyymi
Ihmiset eivät ole kovinkaan tärkeitä, jollei ole samoja harrastuksia ja kiinnostuksia. Miksi tuhlata aikaa sellaisiin ihmisiin. Kun itse harrastaa asioita, joita suurin osa ei harrasta, niin siinä syy.
- Anonyymi
Aina on niitä jotka esittää niin mukavaa ja muka hyvässä hengessä udellaan toisen asioita. Niitä on sitten mukava juoruta eteenpäin.
- Anonyymi
👍
- Anonyymi
Tuollaiset ihmiset ei näe itsessään mitään vikaa. Saavat nautinnon siitä kun pilaavat toisen elämän
- Anonyymi
Mullakaan ei ole kavereita mutta en tarvitsekaan. Viihdy parhaiten itsekseni.
- Anonyymi
Juu ja jotkut tekee kaveristaan pilaa. Sellaiset on hienoja ja hyviä ihmisiä.
- Anonyymi
Ei ainakaan kannata avautua mistään.
- Anonyymi
Toiset ne juoruaa ja puhuu pskaa toisista
- Anonyymi
Osaan täysin samaistua aloittajaan.
Mä oon ollu pirun yksinäinen. Kauan. Olisi kiva kun olisi joku edes whatsapin välityksellä.
Oon 38 vuotias nainen, parisuhteessa ja ei lapsia.
Oon yrittänyt ajoittain hakea seuraa palstoilta, tinderistä. Kaikki niin kiireisiä ettei ole aikaa - Anonyymi
:(
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285256Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874961"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853444Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072986Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242322Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2411757Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821325- 991309
Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741020Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.110971