Olen ihmetellyt koko elämäni miksi en onnistu saamaan pysyviä ystäviä niinku muilla näyttää olevan. Jo koulu aikoina olin se joka yksin nurkassa olin välitunneilla, kun muut leikkivät toistensa kanssa.
Myöhemmin onnistuin saamaan muutaman hyvän kaverin, mutta vuosien myötä ovat lopettaneet muhun yhteydenpidon kokonaan. Enkä halua olla se joka pyytää näkemään.
Sama homma miesten kanssa, valtaosa miehistä haluavat musta kaverin mutta ei muuta. Näköjään miesten kanssa jutut natsaa, kun haluavat nähdä ilman mitään muuta. Myöhemmin oon onnistunut saamaan parisuhteita, mutta mulla ei oo ikinä naiskavereita ollut muuta kun kaksi enää. Olisin luullut että musta pidettäisiin. Aina saa nähdä kun kaikilla muilla tuntuu olevan vähintään 10 tyyppiä keiden kanssa pyöritään
Miksi mulla ei oo kavereita
13
386
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se on se asperger? Itselleni on vaikeaa löytää samanhenkistä seuraa. Tavalliset ja kiltit ihmiset ovat mielestäni tylsiä, pinnalliset ihmiset eivät myöskään kiinnosta ja laitapuolen kulkijat eivät osaa käyttäytyä. Osalla sivistys ja käytöstavat puuttuvat niin jätän ne omaan arvoonsa. Jos itse olen sinkku ja kaveri olisi parisuhteessa niin sekin olisi toimimaton yhtälö.
- Anonyymi
Oon koettanut tutustua aikoinaan uusiin ihmisiin, mutta eivät koe mua kiinnostavana. En käsitä tuota mistä tämä voisi johtua. Mun entiset ystävät ei joko vastaa enää viesteihin jos oon pyytänyt heitä johonkin. Mutta ei nämä sen kummempia ihmisiä ole ku minäkään. Heitä näköjään revitään joka suuntaan. Mun puhelin pysyy mykkänä.
- Anonyymi
Mitä syitä voisi olla käytökselle, kun olen mukava, huumorintajuinen, en puhu pahaa muista, fiksu ja ulkonäöltä olen normaali. Miksi aina jään sivuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä syitä voisi olla käytökselle, kun olen mukava, huumorintajuinen, en puhu pahaa muista, fiksu ja ulkonäöltä olen normaali. Miksi aina jään sivuun
Mulle joskus joku sanoi että ” susta ei kukaan tykkää”. Semmoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle joskus joku sanoi että ” susta ei kukaan tykkää”. Semmoista.
joku paha haju? ehkä vaatteissa joku haju
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joku paha haju? ehkä vaatteissa joku haju
Jokainen voi keskittyä vain omaan hajuunsa … sivusta
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
No ei oo siitä ollut kiinni. Musta kuulemma tykätään ja oon pudetty töissä jne. Luulisi nyt tälläisellä olevan ystäviä
- Anonyymi
Mitä myrkyllisempi ihminen sitä suurempi kaveripiiri. On sitten hyvä lytätä toisia kun on hovi aina hännystelemässä.
Älä aloittaja välitä. Mieluummin yksin kuin sellaisessa seurassa jossa tunnet olosi pskaksi.- Anonyymi
👍
- Anonyymi
- Anonyymi
On hyvin tavallista. Olisin voinut löytää itseni kirjoituksesta.
Ystävyyssuhteet perustuu hyötyihin. Pitää ihminen saada tuntemaan erityiseksi ja olla aktiivinen. Minä en osaa sellaista. Ihmissuhteen tulee olla ymmärrystä ilman sanoja ja tekoja.
Lapsuudesta asti olen samaa pyöritellyt ja miettinyt mistä mikäkin johtuu. Kun pohtii ihmisten käyttäytymistä , pitää osata juoruta, etsiä juoruja ihmisille . Ihmisten elämä on melkoista teatteria jossa huono näyttelijä syrjäytetään tai on kiusan kohteena.
Mitä enemmän ihmisten käyttäytymistä seuraa ja punnitsee heidän tarvetta kohdata toinen juuri tietyllä tavalla tulee ihmisähky. - Anonyymi
Noin niissä yleensä käy kun kuvioon tulee parisuhde si kun uutuuden viehätys katoaa si on taas kaverit kuvioissa siihen asti ennen kun on lapsi/lapset ja si ei aika kavereille enään välttis riitäkkään ennen kun lapsi/lapset muuttaa kotoa ja monesti mulla ei ainakaan mummini kaivannu kun lapsiaan aina silloin tällöin juttelemaan vanhemmiten ei enään sillai jaksanu edes mitään yksinäisyyttä toki kai ai väliin poti kun ei ollu juttukaveria kun ei kotoaan enään missään liikkunu juurikaan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082685
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521896Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3971500Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531473Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3601379Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641268Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251266Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141196- 591036
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23938