Miksi mulla ei oo kavereita

Anonyymi-ap

Olen ihmetellyt koko elämäni miksi en onnistu saamaan pysyviä ystäviä niinku muilla näyttää olevan. Jo koulu aikoina olin se joka yksin nurkassa olin välitunneilla, kun muut leikkivät toistensa kanssa.
Myöhemmin onnistuin saamaan muutaman hyvän kaverin, mutta vuosien myötä ovat lopettaneet muhun yhteydenpidon kokonaan. Enkä halua olla se joka pyytää näkemään.
Sama homma miesten kanssa, valtaosa miehistä haluavat musta kaverin mutta ei muuta. Näköjään miesten kanssa jutut natsaa, kun haluavat nähdä ilman mitään muuta. Myöhemmin oon onnistunut saamaan parisuhteita, mutta mulla ei oo ikinä naiskavereita ollut muuta kun kaksi enää. Olisin luullut että musta pidettäisiin. Aina saa nähdä kun kaikilla muilla tuntuu olevan vähintään 10 tyyppiä keiden kanssa pyöritään

9

201

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos se on se asperger? Itselleni on vaikeaa löytää samanhenkistä seuraa. Tavalliset ja kiltit ihmiset ovat mielestäni tylsiä, pinnalliset ihmiset eivät myöskään kiinnosta ja laitapuolen kulkijat eivät osaa käyttäytyä. Osalla sivistys ja käytöstavat puuttuvat niin jätän ne omaan arvoonsa. Jos itse olen sinkku ja kaveri olisi parisuhteessa niin sekin olisi toimimaton yhtälö.

• Anonyymi

Oon koettanut tutustua aikoinaan uusiin ihmisiin, mutta eivät koe mua kiinnostavana. En käsitä tuota mistä tämä voisi johtua. Mun entiset ystävät ei joko vastaa enää viesteihin jos oon pyytänyt heitä johonkin. Mutta ei nämä sen kummempia ihmisiä ole ku minäkään. Heitä näköjään revitään joka suuntaan. Mun puhelin pysyy mykkänä.

• Anonyymi

Mitä syitä voisi olla käytökselle, kun olen mukava, huumorintajuinen, en puhu pahaa muista, fiksu ja ulkonäöltä olen normaali. Miksi aina jään sivuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä syitä voisi olla käytökselle, kun olen mukava, huumorintajuinen, en puhu pahaa muista, fiksu ja ulkonäöltä olen normaali. Miksi aina jään sivuun

Mulle joskus joku sanoi että ” susta ei kukaan tykkää”. Semmoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle joskus joku sanoi että ” susta ei kukaan tykkää”. Semmoista.

joku paha haju? ehkä vaatteissa joku haju

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

joku paha haju? ehkä vaatteissa joku haju

Jokainen voi keskittyä vain omaan hajuunsa … sivusta

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

No ei oo siitä ollut kiinni. Musta kuulemma tykätään ja oon pudetty töissä jne. Luulisi nyt tälläisellä olevan ystäviä

• Anonyymi
      UUSI

Mitä myrkyllisempi ihminen sitä suurempi kaveripiiri. On sitten hyvä lytätä toisia kun on hovi aina hännystelemässä.
      Älä aloittaja välitä. Mieluummin yksin kuin sellaisessa seurassa jossa tunnet olosi pskaksi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1078
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      982
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe