Hyvä jos jää mitään aikaa lasten syntymiseen ja hoivaan.
Muuhun ei elämässä enää ole aikaa.
Elämä on nopea, että ei ole aikaa tehdä töitä
17
247
Vastaukset
- Anonyymi
jotkut pystyy kaikkeen. Heillä on toisenlainen käsitys elämästä.
- Anonyymi
sana 'kaikki' kuulostaa epäilyttävältä
usein käy, että kun on aikaa kaikkeen, niin se aika jää puuttumaan lasten synnyttämisestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sana 'kaikki' kuulostaa epäilyttävältä
usein käy, että kun on aikaa kaikkeen, niin se aika jää puuttumaan lasten synnyttämisestäSynnytys harvoin kestää vuorokausia. Voi voi.. nuorempi syntyi aikoinaan 35 minuutissa.. perätila vielä..
- Anonyymi
Joidenki on kuule vaa tehtävä se työ että saa pelloilta leipää ja puuroo ja sitä kautta kauppaa. Eipä olis sullakaa syömistä taikka lapsilla.
- Anonyymi
jos synnyin Kauriiksi ja Häräksi horoskoopissa niin kaikki mitä teet on työtä
- Anonyymi
Rovoista ei kannata pitää kiinni.
Rantalentis - Anonyymi
On se. Todella https://www.hs.fi/maailma/art-2000011403345.html
Solong - Anonyymi
Pohjois-Koreassa ei ole työttömiä ja 100% äänestää Kim-Jong-Unia siitä syystä.....
- Anonyymi
Ruoanlaittoonkin menee paljon aikaa: mitä halvemmat raaka-aineet, sitä kauemmin ruoan valmistaminen aina vie aikaa.
Keskimäärin 7-8 tuntia vie työttömän ruoan valmistaminen vuorokaudessa... aamiaises alkaen jo ja iltapalaan asti.- Anonyymi
Eikös työttömät syö kepappia, pitsaa ja hampurilaisia. Ja päälle kokakolaa.
- Anonyymi
Isäskään ei ollut tarpeeksi nopea vetämään ulos sinua tehdessään. Ja siinä on lopputulos….
- Anonyymi
Hulluutta tuhlata lyhyttä elämäänsä johonkin työntekoon jossain hikisessä perseluolassa. Tuntikin töitä on tunti liikaa.
- Anonyymi
eihän työttömillä ole rahaa mihinkään eineksiin tai ravintolaruokiin, liian kalliita, itse on tehtävä kaikki...
- Anonyymi
eihän työssäkään ole aikaa syödä ja miksi söisi? sitten syöö työn äärellä - ja hr tulee valittaa miksi teet niin?
töiden jälkeenkin miksi käy afterwork - tai kuntosalissa tai muualla - jos sitäkään ei ole aikaa - ja hr huolehtii jokaisella työntekijällä on tasapaino. Sekä HR toimii kuin vastuullinen äiti/isä et huolehtii työntekijänsä kuin lapsi hyvivointi- Anonyymi
Paskapuhetta, työaikaan sisältyy ruokatauko ja kaksi kahvitaukoa
- Anonyymi
Töissä ei varmaan ruokatunnilla aleta perunoita kuorimaan ja keittelemään.
Eikä liha-makaronilaatikkoakaan valmistamaan alkuaineksista. - Anonyymi
Elämä menee hukkaan töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161