Täällä on muitakin jotka haluaisivat keskustelua jostain ihan muusta.
Miksi täällä ei puhuta muusta kuin Hilkasta?
9
243
Vastaukset
- Anonyymi
Ethän sinäkään kirjoita muusta kuin Hilkasta!
Toiseksi, kyllä te olette tuhansin kirjoituksin haukkuneet, nälvineet ja panetelleet Vesa Keskistä.
Kolmanneksi te pisspieät ootten niin tyhjäajatuksesia, ettei teillä ole kuin Vesa ja Aulis hampaissanne. - Anonyymi
kannattas puhua kuntaliitoksesta ähtärin kansaa, se kun vie kaikki meijän rahat!
- Anonyymi
Joo ja arvuutelkaa kuinka monta Paavolle väärää alibia antanutta on vielä vaivaistaloissa.
- Anonyymi
Täällä on nallevaras ja kymmentunta muuta, joita ei Keskiselle haluttaisi pihaankaan tulevan, haukkumassa.
Teillä ei ole muilla aiheita kuin haukkuminen ja nälviminen. Tykkääkö alavutelaiset sitä lukea? Jos tykkää, niin ymmärrän vuoden 1971 tapahtumat ja siitä kirjoittelun.
Täällä oli up-up-poika ja go-go-isänsä kuukausia sabotoimassa kirjoituksia. Seinän pitäjä katsoi kai sormi suussa ja laski klikkauksia vain. Minä lähdin ja sadat muutkin silloin lätkimään.- Anonyymi
mihi työ lähitte?
- Anonyymi
Alavudella ei ole kerta kaikkiaan muuta puhuttavaa
- Anonyymi
Ne puhuu joilla sanottavaa
- Anonyymi
Eilen maanantaina käytiin Keskisellä.Oli pihat täynnä autoja.Kassoilla jonoja Syötiin ravintolassa buffetissa.Paljon oli porukkaa kaupoissa ja pihat täynnä autoja.
Ruottalaisiakin autoja näin useamman
Ähtäriläisiä näin myös ja mökkeilijöitä.
Ostin Dellin läppärin puoleen hintaan
Ovh 190 nyt vain 90 euroa ja vuoden takuu win 11 ja ohjelmistoja mm.sähköposti sekä office asennettu - Anonyymi
Täällä ei oo muuta ku Hilikasta puhujia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208