Ateistit luulevat, että Jeesus ristiinnaulittiin Jerusalemissa. Tämä ei pidä paikkansa vaan Paavalin mukaan ristiinnaulitseminen tapahtui Galatassa.
[1] Te mielettömät galatalaiset, kuka teidät on lumonnut? Asetettiinhan teidän silmienne eteen aivan avoimesti Jeesus Kristus ristiinnaulittuna!
Ateistit eivät tiedä edes missä Jeesus ristiinnaulittiin
17
201
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä Jeesusta edes ristiinnaulittu.
Hänet ammuttiin sorakuoppaan.
Ammujina toimivat paikalliset lehmät.- Anonyymi
Ammujina toimivat paikalliset lehmät.
Se on,että ne lehmät saa sut vielä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammujina toimivat paikalliset lehmät.
Se on,että ne lehmät saa sut vielä.Olet naurettava. Et kykene tajuamaan.
- Anonyymi
Paavali julisti galatalaisille että Jeesus on Herra, siis Jumala, korkein auktoriteetti. Jumala on kaikkialla läsnäoleva. Siksi ristiinnaulittu Jeesuskin on läsnä kaikkialla. Galatalaiset eivät nähneet fyysisillä silmillä Jeesusta ristiinnaulittuna, vaan hengellisin silmin, jotka katsovat iankaikkisiin ja muuttumattomiin asioihin.
- Anonyymi
>>Galatalaiset eivät nähneet fyysisillä silmillä Jeesusta ristiinnaulittuna, vaan hengellisin silmin, jotka katsovat iankaikkisiin ja muuttumattomiin asioihin.
Jos näin olisi todella ollut, Paavali olisi sanonut ”teidän henkisilmien eteen asetettu” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>Galatalaiset eivät nähneet fyysisillä silmillä Jeesusta ristiinnaulittuna, vaan hengellisin silmin, jotka katsovat iankaikkisiin ja muuttumattomiin asioihin.
Jos näin olisi todella ollut, Paavali olisi sanonut ”teidän henkisilmien eteen asetettu”Hämmennän sinua lisää:
Galatalaiskirje 3:1 FI1776
[1] Te hullut Galatalaiset! kuka teidät on vimmannut totuutta uskomasta? joiden silmäin eteen Jesus Kristus kirjoitettu oli, teidän seassanne ristiinnaulittu.
Paavali sanoo että Jeesus ristiinnaulittiin galatalaisten seassa.
Edeltävissä jakeissa Paavali on itse ristiinnaulittu:
Galatalaiskirje 2:20-21 FI1776
[20] Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu. Mutta minä elän, en silleen minä, vaan Kristus elää minussa; sillä jota minä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, joka on minua rakastanut ja antoi itsensä minun edestäni. [21] En minä hylkää Jumalan armoa; sillä jos vanhurskaus tulee laista, niin on Kristus hukkaan kuollut.
Luetko tämänkin niin ettei siinä puhuta hengellisiä vaan maallisia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämmennän sinua lisää:
Galatalaiskirje 3:1 FI1776
[1] Te hullut Galatalaiset! kuka teidät on vimmannut totuutta uskomasta? joiden silmäin eteen Jesus Kristus kirjoitettu oli, teidän seassanne ristiinnaulittu.
Paavali sanoo että Jeesus ristiinnaulittiin galatalaisten seassa.
Edeltävissä jakeissa Paavali on itse ristiinnaulittu:
Galatalaiskirje 2:20-21 FI1776
[20] Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu. Mutta minä elän, en silleen minä, vaan Kristus elää minussa; sillä jota minä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, joka on minua rakastanut ja antoi itsensä minun edestäni. [21] En minä hylkää Jumalan armoa; sillä jos vanhurskaus tulee laista, niin on Kristus hukkaan kuollut.
Luetko tämänkin niin ettei siinä puhuta hengellisiä vaan maallisia?>>Luetko tämänkin niin ettei siinä puhuta hengellisiä vaan maallisia?
No mutta sinähän todistit tässä, että Jeesuksen ristiinnaulitseminen oli hengellinen tapahtuma. Tämän maailman demonit naulasivat Jeesuksen ristille taivaassa.
- Anonyymi
Päälle on kova sana. Sitä ei kannata panna hakusanaksi. Ilman henkeä ainakaan.
- Anonyymi
Kristityt eivät edes tiedä Jeesuksen hautapaikan sijaintia.
- Anonyymi
Mielikuvitushahmojen paikantaminen on kyllä vaikeaa.
- Anonyymi
Mitä ateisti tekee tiedolla jonkun satuolennon olinpaikoista?
- Anonyymi
Eikö tämän juutalais-zombi-legendan pohtiminen kuulu enemmän tuonne uskonto-palstoille?
- Anonyymi
Golgata (arameaksi Gulgalta 'pääkallo', m.kreik. Γολγοθα[1] golgotha) oli pääkallonpaikaksi[2] kutsuttu kukkula, jolla Jeesus Raamatun mukaan ristiinnaulittiin. Se sijaitsee Jerusalemin Daavidin kaupungin ulkopuolella Israelissa.
- Anonyymi
golgata eikös tuo kuulu yleissivistykseen , kun minäkin sen tiesin
- Anonyymi
Olet naurettava. Et kykene tajuamaan.
Tiedätkö itse esim. Harri Potterin Luojan?
Kakki ei ör eivät pidä fantasiakirjasarjaa tärkeänä
Eikä Raamattusi kiellä Harry Potterin olemassaoloa - Anonyymi
Tiiätkö ku ei kiinnosta tippaakaa.
Mutta tiiätkö sinä että raamattu ja koraani ovat yhteneviä monessa kohtaan ja samat adamit ja iisakit, jeesus on vain muhammed.
Ja miksi kirjoittelet tyhmiä ateismi sivulle kun et siitä mitään tiedä.
Työpaikan pojat läks baariin perjantai iltana, uskova tyttö oli pahoillaan kun pojat niin surullisia. Ihmettelin mitä surullisia, piti selventää että pojat menee pitämään hauskaa yhessä. Tytölle oli uskon ystävät kertonu puppua monesta asiasta ja tietty kerroin monia tosiasioita uskovalle tytölle esim hän ei ole syntinen kun ei ole mitään pahaa tehny, ei muuten tyttökään keksiny mitä syntiä tekee. Näin paljon nauravaisemman tytön monta viikkoa.- Anonyymi
Muslimit pitävät Jeesusta ja Muhammedia eri henkilöinä.
Sinua ei kiinnosta tippaakaan, mutta vuodatit silti tuntojasi paljonkin tuohon viestiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390