Mistä nykypäivänä kannattaa lähteä etsimään in real life henkisesti savutonta, raitista, päihteetöntä introvertti miestä?
Kysyn nimenomaan introvertti miestä, koska olen itsekkin introvertti ja en viihtyisi varmasti kovinkaan kauaa sosiaalisen ekstrovertti miehen kanssa, joka olisi luonteeltaan paljon menevämpi kuin minä ja sosiaalisempi.
Mahdolliselta parisuhteelta toivoisin sitä, että viettäisimme toisinaan aikaa yhdessä mutta ei kokoajan koska minä tykkään omasta tilasta. Avoliitosta tai avioliitosta en siis ole kiinnostunut ja lapsia en halua.
Käyn toisinaan kuntosalilla, live musiikkia kuuntelemassa ja erinäisissä yleisötapahtumissa, mutta vielä ei ole se oikea minun mukaani tarttunut. Mihinkään deitti palveluihin minä en enää liity, koska koen ne epämieluisiksi erinäisistä syistä.
Vain naisten mielipiteitä, kiitos.
Mistä nykypäivänä löytää irl savuttoman, raittiin, pähteettömän miehen?
25
369
Vastaukset
- Anonyymi
Mä osaisin vastata tuohon mutta en voi koska kunnioitan ap:n toivomusta olla vastaamatta miehenä 😏
- Anonyymi
"Anonyymi
2025-08-03 20:47:53
UUSI
Mä osaisin vastata tuohon mutta en voi koska kunnioitan ap:n toivomusta olla vastaamatta miehenä 😏"
"Vain naisten mielipiteitä, kiitos."
Luetun ymmärtäminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
UUSI
Mä osaisin vastata tuohon mutta en voi koska kunnioitan ap:n toivomusta olla vastaamatta miehenä 😏"
Luetun ymmärtäminen.Ap pyysi, että miehet eivät kommentoisi tätä julkaisua ja heti tulee mies, joka ei kunnioita tätä pyyntöä vaan kommentoi, vaikka ap pyysi vain naisten mielipiteitä.
Miten meni noin niinkö omasta mielestä?
Nimimerkillä: nainen, joka seurasi keskustelua sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
UUSI
Luetun ymmärtäminen.Niin, siksi en mitään vastannutkaan 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, siksi en mitään vastannutkaan 😂
Luetun ymmärtäminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika lapsellista toimintaa sinulla. 👎🏽
Et anna itsestäsi tällä hetkellä mitenkään kauhean hyvää kuvaa kyllä ihmisenä.👎🏽 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestä sinun käytös on kaikkea muuta kuin kunnioittavaa, kun kommentoit julkaisua jossa mainitaan oikein erikseen, ettei haluta miesten vastauksia. (Kommentti on vastaus)
Kun sinulle huomautettiin sinun käytöksestä niin sen sijaan että sinä olisit muuttanut sinun käytöstä niin sinä huononsit sitä entisestäänkin ja heitit vielä ivallisen nauruhymiönkin kaiken kukkuraksi. 👎🏽
Olisiko paikallaan mennä vähän itseensä ja kenties muuttaa omaa käytöstään? Ja kunnioittaa toisten ihmisten määrittämiä rajoja? 😑 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika lapsellista toimintaa sinulla. 👎🏽
Et anna itsestäsi tällä hetkellä mitenkään kauhean hyvää kuvaa kyllä ihmisenä.👎🏽Yritin kyllä kovasti toimia juuri oikein 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin kyllä kovasti toimia juuri oikein 👍
Tee sitten oikein ja lopeta tähän julkaisuun kommentointi, tähän ei edelleenkään kaivata miesten kommentteja.
Eikö rautalangasta vääntäminen riitä? Otanko seuraavaksi metrin ratakiskon ja väännän siitä kun ei näytä menevän jakeluun? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap pyysi, että miehet eivät kommentoisi tätä julkaisua ja heti tulee mies, joka ei kunnioita tätä pyyntöä vaan kommentoi, vaikka ap pyysi vain naisten mielipiteitä.
Miten meni noin niinkö omasta mielestä?
Nimimerkillä: nainen, joka seurasi keskustelua sivusta.Ompa nyt herkkää? Naurattaa enempi tällainen reakointi "ehdottomuus", kertoo vain jotain teistä naisista ja siitä, miksi sinkkuus houkuttelee niin monia miehiäkin. Ymmärrän, olen paha ihminen, kun uskallan teitä arvostella näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa nyt herkkää? Naurattaa enempi tällainen reakointi "ehdottomuus", kertoo vain jotain teistä naisista ja siitä, miksi sinkkuus houkuttelee niin monia miehiäkin. Ymmärrän, olen paha ihminen, kun uskallan teitä arvostella näin.
Tuo sinun mielipide kertoo enemmän sinusta ja sinun kieroutuneista elämänarvoista, kun kommentoit julkaisua johon ei haluttu miesten mielipiteitä ja kehtaat vielä kaupanpäälle väittää että henkilökohtaisten rajojen määrittäminen olisi ehdottomuutta, no EI OLE.
Henkilökohtaiset rajat ovat jokaisen yksilön itse määriteltävissä oleva asia, mitä sinun mies aivosi eivät jostain aivan käsittämättömästä syystä näytä käsittävän.
Ei kiitos miesten kommenteille/mielipiteille/vastauksille, juurikin tällaisten mielipiteiden takia joita sinä olet tässä nyt laukonut, koska teillä näyttää tuo mopo lähtevän sen verran herkästi käsistä jos nainen uskaltaa osoittaa vähän omaa tahtoa ja sitä että on itseohjautuva eikä täysin teidän miesten vietävissä oleva yksilö.
"Ymmärrän, olen paha ihminen, kun uskallan teitä arvostella näin."
Uhriutuminen ei toimi minun kohdalla. En sääli sinua tässä kohtaa yhtään, kun et kunnioita minun henkilökohtaisia rajoja etkä asiallista pyyntöä miehiltä olla kommentoimatta minun julkaisua.
Toivottavasti suomi24:n ylläpito bannaa sinun ip osoitteen, kun sinulle ei näytä kaunis puhe menevän jakeluun vaan jatkat minun henkilökohtaisten rajojen rikkomista edelleen ja kommentointia julkaisuun johon ei edelleenkään haluta miesten mielipiteitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinun mielipide kertoo enemmän sinusta ja sinun kieroutuneista elämänarvoista, kun kommentoit julkaisua johon ei haluttu miesten mielipiteitä ja kehtaat vielä kaupanpäälle väittää että henkilökohtaisten rajojen määrittäminen olisi ehdottomuutta, no EI OLE.
Henkilökohtaiset rajat ovat jokaisen yksilön itse määriteltävissä oleva asia, mitä sinun mies aivosi eivät jostain aivan käsittämättömästä syystä näytä käsittävän.
Ei kiitos miesten kommenteille/mielipiteille/vastauksille, juurikin tällaisten mielipiteiden takia joita sinä olet tässä nyt laukonut, koska teillä näyttää tuo mopo lähtevän sen verran herkästi käsistä jos nainen uskaltaa osoittaa vähän omaa tahtoa ja sitä että on itseohjautuva eikä täysin teidän miesten vietävissä oleva yksilö.
"Ymmärrän, olen paha ihminen, kun uskallan teitä arvostella näin."
Uhriutuminen ei toimi minun kohdalla. En sääli sinua tässä kohtaa yhtään, kun et kunnioita minun henkilökohtaisia rajoja etkä asiallista pyyntöä miehiltä olla kommentoimatta minun julkaisua.
Toivottavasti suomi24:n ylläpito bannaa sinun ip osoitteen, kun sinulle ei näytä kaunis puhe menevän jakeluun vaan jatkat minun henkilökohtaisten rajojen rikkomista edelleen ja kommentointia julkaisuun johon ei edelleenkään haluta miesten mielipiteitä.En se minä ollut 🤭, siis 11:52:37. En usko sen kuitenkaan olevan lieventävä asianhaara tässä tapauksessa
- Anonyymi
No pitäiskö kysyä niiltä savuttomilta ja raittiilta nehän sen tietävät. Mitä ne juopot ja norttikeuhkoiset naiset tietävät.
- Anonyymi
No urheilun parista ainakin. Keskity yksilösuoritteisiin lajeihin kuten: juoksu, uinti, lenkkeily, voimaharjoittelu, vaellus. Kun mies viihtyy itsekseen, on todennäköisemmin joko introvertti tai hillitymmin ekstrovertti. Sit vaan mukaan tekemään, niin on jotain yhteistä mistä puhuakin. Olen nainen.
- Anonyymi
Kaikki minun harrastukset on nimenomaan yksilölajeja: juoksu, pyöräily, neulominen, piirtäminen ja talvisin luistelu, hiihto ja välillä salilla voimaharjoittelua tekemässä ja vahvistamassa jalkalihaksia, että jaksan juosta paremmin ja nopeammin.
Pitääkin seuraavaksi kokeilla vaellusta, jospa sattuisin vaellus reissulla törmäämään johonkin hurmaavaan sinkkumieheen, joka etsii itselleen myös elämänkumppania rinnalleen. 🙂
Kiitos vinkistä. 🙏🏻
- Anonyymi
Jos näet miehen yksin puistonpenkillä, istu viereen.
- Anonyymi
Aivan toteutuskelpoinen idea, voisin vaikka kokeillakkin tätä, kunhan kysyn ensin luvan että saanko istua viereen. 🤔
-Ap
- Anonyymi
Etsi EloApinoista; siellä on paljon "raittiita" ja "Peukolo" keskellä kämmentä,
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=rnMZCEt_t3U
Sofian kanssa. - Anonyymi
Veikkaan että hautausmaalta🙄
- Anonyymi
Noilla ominaisuuksilla ei virlä ihan hirveästi saa irti. Millaista introverttia etsit? Onko kyse ennemmin "nörttipojasta" vai "eräjannusta" vai kenties jostakin muusta? Tuollainen haarukointi helpottaisi hieman mahdollisten paikkojen rajaamista.
- Anonyymi
En etsi "eräjannua" enkä "nörttipoikaa" vaan urheilevaa introverttia, joka juoksee, on savuton, raitis mielellään 30-38 vuotias, 172cm, itsenäinen ettei haluaa olla kokoajan yhdessä vaan osaa antaa minulle omaa tilaakin, mutta jonka kanssa viettäisin kuitenkin toisinaan aikaa. Lapsia en halua enkä avoliittoon tai naimisiin niin olisi hyvä, jos mieskään ei haluaisi noita edellä mainittuja asioita koska niissä ei oikein voi tehdä kompromissia.
Jotain yhteisiä mielenkiinnonkohteitakin olisi hyvä toki olla minua kiinnostaa avaruus, astrologia, tarot tulkinnat, tiede, psykologia, ralli, terveellinen ruoka, urheilu, neulominen, kirpputorilla käyminen ja kahvistelu (kahvistelu siinä mielessä, että suosin tiettyä kahvilaatua kahvivalinnoissani ja jauhan kahvin kokonaisista kahvipavuista). Tykkään katsella minun suosikki elokuvia ja televisiosarjoja toisinaan DVD:ltä, pelaan ps4:lla ja tietokoneella jonkin verran. Suosikki värit on vihreä, sähkönsininen ja neon keltainen, joita suosin minun vaate ja sisustusvalinnoissa. Suosin kierrättämistä ja ostan 90% kaikista minun hankinnoista kirpputorilta.
Olisiko tässä sen verran tietoja, että voisi rajata vähän paremmin?
-Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En etsi "eräjannua" enkä "nörttipoikaa" vaan urheilevaa introverttia, joka juoksee, on savuton, raitis mielellään 30-38 vuotias, 172cm, itsenäinen ettei haluaa olla kokoajan yhdessä vaan osaa antaa minulle omaa tilaakin, mutta jonka kanssa viettäisin kuitenkin toisinaan aikaa. Lapsia en halua enkä avoliittoon tai naimisiin niin olisi hyvä, jos mieskään ei haluaisi noita edellä mainittuja asioita koska niissä ei oikein voi tehdä kompromissia.
Jotain yhteisiä mielenkiinnonkohteitakin olisi hyvä toki olla minua kiinnostaa avaruus, astrologia, tarot tulkinnat, tiede, psykologia, ralli, terveellinen ruoka, urheilu, neulominen, kirpputorilla käyminen ja kahvistelu (kahvistelu siinä mielessä, että suosin tiettyä kahvilaatua kahvivalinnoissani ja jauhan kahvin kokonaisista kahvipavuista). Tykkään katsella minun suosikki elokuvia ja televisiosarjoja toisinaan DVD:ltä, pelaan ps4:lla ja tietokoneella jonkin verran. Suosikki värit on vihreä, sähkönsininen ja neon keltainen, joita suosin minun vaate ja sisustusvalinnoissa. Suosin kierrättämistä ja ostan 90% kaikista minun hankinnoista kirpputorilta.
Olisiko tässä sen verran tietoja, että voisi rajata vähän paremmin?
-Ap.Onko toi pituus siis sun vai miehen.. päättelen että sun pituus kun aika paljon rajaa pois vaihtoehtoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko toi pituus siis sun vai miehen.. päättelen että sun pituus kun aika paljon rajaa pois vaihtoehtoja
Ei ole minun pituus, kun minä olen vain 154cm. Tuo 172cm on minimi pituus mitä toivoisin minun kumppani ehdokkaan olevan, koska olen todennut 20cm on optimaalinen pituus ero. (Voin käyttää korkokenkiä miehen seurassa ilman, että näytän miestä pidemmältä.)
Toki mies voi pidempikin olla, koska koen että pitkät miehet ovat viehättäviä minun mielestä. :) Ei silti mikään huippumalli tarvitse olla vaan normaaleissa miehen mitoissa oleva mies, koska silmien väri ja hiusten väri on sellaisia piirteitä joihin kiinnitän enemmän huomiota ja erityisesti ruskeat silmät ja tummanruskeat hiukset on minun mielestä viehättävät ja jos kävisi vielä niin hyvä sattuma että miehellä olisi luonnon kiharat hiukset niin se olisi 100/10.
En silti feidaa miestä, vaikka ei olisikaan tummanruskeat hiukset ja ruskeat silmät, jos mies on muuten luonteen puolesta sen kaltainen että voisin hänen kanssaan viihtyä ja koen miehen viehättävänä.
Alkoholin käyttö ja tupakointi sen sijaan ovat kyllä kynnyskysymyksiä, koska en itse juo tai polta niin en haluaa katsella alkoholin vaikutuksen alaisena olevaa ihmistä tai haistella tupakansavua. Turhan menevä luonnekkin on turn off minulle.
HELLUNTAISEURAKUNNASTA! SIELLÄ on menestyviä savuttomia ja alkottomia LIIKEMIEHIÄ joilla on HOIKAT vartalot ja ovat SPRIGI päällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080