ESTÄÄ ihmisten pääsy sairaanhoitajankin vastaanotolle mahdollisimman pitkään.
Nyt kestää 6 viikkoa jotta saa ajan sairaanhoitajalle ollenkaan.
Silloin ei ole vielä hoitotakuun piirissäkään VIELÄ, ovelaa, hallitus, ovelaa ...
Tämäkin on yksi keino säästää julkisessa terveydenhuollossa.
10
159
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö paikkakunnallasi ole päivystystä jos asiasi on kiireellinen?
- Anonyymi
Meitin kulmakunnilla asiakkaiden määrä on johtanut lääkäriaikojen tilausvaikeuksiin. Nyt lomailuaikoihin työikäiset ja nuoret voivat saada lääkäriajan helpommin.
Kun on paljon ikää, kuntasote kutsuu asiakkaan lääkärikäynnille. Hyvä järjestely jos se kenelle vaan sopii.
Se edullisempi...en muista sen nimee, mutta 25 euroa on sen taksin hinta. Ei sitä UKK:n aikana vielä ollut. Kohtelias tarjous meille pienituloisille.
Kelataksi se on, ponnahti mieleen.
Ne kysyy aina syntymä ajan. Ei niitä pääs huijaamaan. C-asiakas.- Anonyymi
Miten kelataksi liittyy siihen että saa lääkäriajan ?
- Anonyymi
Meitin kulmilla terveysaseman lääkärit neuvoo menemään päivystykseen, jos ei pärjää kotona. Kun taas päivystyksessä sanotaan, ettei ole akuuttia, ota yhteyttä terveysasemalle.
- Anonyymi
TYKS akuutissa noita ylipäteviä hoitsuja on hoidontarpeen arvioitsijoina, ulosheittäjinä.
- Anonyymi
Itse olen tehnyt huomioita, että joskus jopa hoitajat ovat ihmeissään, kun lääkärit ei hoida potilasta. Ei ole helppoa heilläkään.
- Anonyymi
Hoitsulla ja lääkärillä eri näkemys.
Miksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi?Koska heillä on eri työnkuvaus ja eri koulutus. Sairaanhoitajalla ei tarvitse olla lääkärin tutkintoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi?Silloin kun lääkäriä ei yksinkertaisesti kiinnosta jonkun potilaan vaivat, niin se ei myöskään tutki/tutkituta mitään.
Hoitaja voi jopa nähdä, että potilas on oikeasti sairaana ja heikossa kunnossa.
Vuosia sitten yksi hoitaja pahoitteli minulle lääkärin käytöstä vastaanottotilanteen aikana, siis lääkäri oli siinä vaiheessa jo poistunut huoneesta. Sanoin kyllä, että ei ole hänen tehtävänsä pahoitella toisen käytöstä.
Mutta tällaistakin tapahtuu, ikävä kyllä.
- Anonyymi
Tietysti röökin polttamisen lopetus kääntyy omaksi eduksi. Miksi ihmiset räkivät kurkkuun neusevan liman pois?
Se pitää kakistaa irti ja niellä. Suoli on siitä iloinen. Jopa kakkelperi liukuu helpommin pyttyyn.
Viina on ilomme, mutta ryypistä kieltäytyminen koituu omaksi eduksi vanhuuden tullen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6102514Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4142001Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231900JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191506Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641478- 661412
- 1241223
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221020Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16968Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.18912