Tässä sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Minä etsin tosissaan seuraa aidosta neitosesta.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on kohta 49 vuotta
OZNKO HEINOLASSA NEITOA JOKA TODELLA HALUAA SPERMAA PILLUUNSA JOKA PÄIVÄ
26
114
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
VOIN MYÖS LAITTAA SPERMAT SUN PERSEESEE JOS OOT MIES!! MÄ OON VALMIS TEKEMÄÄN SEKSIÄ KENEN TAHANSA KANSSA! SUN IÄLLÄ TAI ULKONÄÖLLÄ TAI SUKUPUOLELLA EI OO VÄLII!!
48vuotiasRaunoItseRauno- AnonyymiUUSI
48vuotiasRaunoItseRauno kirjoitti:
NYT SÄ SAATANAN RAUKKA HUORAN PENTU KERROT NIMES JA OSOITTEES
TUU TÄNNE NII LAITAN NE SPERMAT SUN PEHVAAN JA SUUHU!!
48vuotiasRaunoItseRauno Anonyymi kirjoitti:
TUU TÄNNE NII LAITAN NE SPERMAT SUN PEHVAAN JA SUUHU!!
48vuotiasRaunoItseRaunoSÄ SAATANAN HUORAN PENIKKA KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES
- AnonyymiUUSI
SÄ SAATANAN HUORAN PENIKKA KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES
HAJOTAN SU PERSEEN MUN MUNALLA!! SUN ÄITIS OLI VAMMAINEN JA HULLU HUORA!!
48vuotiasRaunoItseRauno Anonyymi kirjoitti:
HAJOTAN SU PERSEEN MUN MUNALLA!! SUN ÄITIS OLI VAMMAINEN JA HULLU HUORA!!
48vuotiasRaunoItseRaunoSÄ SAATANAN RAUKKA HUORAN KUSIPÄÄ PENIKKA KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES
- AnonyymiUUSI
SÄ SAATANAN RAUKKA HUORAN KUSIPÄÄ PENIKKA KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES
MUN NIMI ON RANE JA ASUN SILTAKADULLA!! NMÄHDÄÄNKÖ MILLO NII LAITAN SPERMAT SUN PEPPUUN!!
48vuotiasRaunoItseRauno
- AnonyymiUUSI
OZNKO HEINOLASSA NEITOA JOKA TODELLA HALUAA SPERMAA PILLUUNSA JOKA PÄIVÄ
Oletatko todella saavasi naista tällaisilla ilmoituksilla? Oikeasti!?- AnonyymiUUSI
Huomaahan sen nimimerkistäkin että kyseessä on lapsellinen aivovokuollut typerys.
Anonyymi kirjoitti:
Huomaahan sen nimimerkistäkin että kyseessä on lapsellinen aivovokuollut typerys.
Kato ku sä kusipää tajusit piipittää itestäs vitun homo
- AnonyymiUUSI
Olen hetero, älä leiki kovista kun olet täyspelkuri ja idiootti. Et hallitse edes kunnolla kirjoitustaitoa, sinun ulkonäöstä näkee että olet vammainen.
- AnonyymiUUSI
Sinä piipität jo valmiiksi noilla typerillä ja lapsellisilla ilmoituksilla. Olet sentään jo lähes 5-kymppinen "mies"
- AnonyymiUUSI
Et vastannut kysymykseen. Miksi?
Anonyymi kirjoitti:
Olen hetero, älä leiki kovista kun olet täyspelkuri ja idiootti. Et hallitse edes kunnolla kirjoitustaitoa, sinun ulkonäöstä näkee että olet vammainen.
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ LUTKAN HOMO PENTU TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
Me jotka olemme normaaleja älyllisesti osaamme kirjoittaa, sinä et osaa. Et ymmärrä elämän perusasioista mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Me jotka olemme normaaleja älyllisesti osaamme kirjoittaa, sinä et osaa. Et ymmärrä elämän perusasioista mitään.
Kato ku sä kusipää tajusit jälleen piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
Oletatko todella saavasi naista tällaisilla ilmoituksilla? Oikeasti!?
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä kusipää tajusit jälleen piipittää itestäs
Kaikille on selvää kirjoitustesi sisällöstä että olet lapsellinen idiootti, sivistymätön luuseri. Normaali ihminen osaisi kirjoittaa paljon paremmin kuin sinä.
- AnonyymiUUSI
Ei se kuvittele.
Mutta pakkoneuroosi pakottaa tekemään noita että nousee edes sen verran että pystyy käymään runkulla.
Ei näillä seuraa haeta oikeasti. Senhän tietää siitä että ne "vastaukset" joissa olisi kaukaisestikin mahdollista seuran saanti, aloittaja ampuu itse alas.
Aloittaja kärsii ilmeisesti dissosiatiivisesta persoonallisuushäiriöstä, joka on alkanut (päätellen aloittajan toisesta nimimerkistä) 11-vuotiaana seksuaalisen hyväksikäytön takia. Siksi toinen nimimerkki on 11-vuotias tyttö, koska aloittaja ei kykene hyväksymään joutuneensa poikana sukulaisten hyväksikäyttämäksi.
Valitettavasti apua ei ilmeismmin ole haettu. Lieneekö aloittaja sitten osa lähisukulaisensa, jonka luona asuu, tulonlähdettä. Anonyymi kirjoitti:
Kaikille on selvää kirjoitustesi sisällöstä että olet lapsellinen idiootti, sivistymätön luuseri. Normaali ihminen osaisi kirjoittaa paljon paremmin kuin sinä.
Taas tajusit piipittää itestäs kusipää
- AnonyymiUUSI
Taas tajusit piipittää itestäs kusipää
ET VOI KIELTÄÄ ETTETKÖ OLISI TYHMÄ, SE TULEE HYVIN ESILLE SINUN KIRJOITUKSISTASI.
SINUN TYHMYYTESI ON TODISTTEU FAKTA.
- AnonyymiUUSI
Ihmemaa Oz, sinnekö setä vie kumppanin?
- AnonyymiUUSI
Vitun rauhallinen ,mukava setä on varmaankin tehnyt 20 uutta avausta tänään.
Saatanan homot.
Vitun huoran penikat.
Nimi ja osoite saatana.
Helvetin lutkat.
Saatana,vedän teitä turpiin.
Helvetin laitos penikat.- AnonyymiUUSI
Ei taida 20 riittää, mutta kun vaurioitunut neuraaliverkkoprosessori ei kykene lopettamaan ilman apua.
Ilmeisesti aloittaja saa näistä dopamiiniannoksensa.
- AnonyymiUUSI
HEINOLAN SETÄ TERO HALUAA SPEHMAA NIELUUNSA
- AnonyymiUUSI
Pojat antaa spehmaa TeroPetteri sedän pyllykkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743610Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472866Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1572757Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572361Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3592103- 1601830
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231358Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391322- 251272