Mieheni kanssa oltiin kaupungilla ja hän lähti omien kavereiden kanssa juopottelemaan ja jäin rahattomana yksin kaupunkiin.
Soitin apelleni ja hän tuli hakemaan minut.
Olin todella helpottunut kun pääsin kotiin.
Keitin apelleni kahvit ja lämmitin hänelle saunan.
Annoin hänelle pyyhkeen ja hän tiedusteli eikö miniä tule itse saunaan selän pesijäksi.
Toki lähdin mukaan olimme kuin isä ja tytär ikämme puolesta.
Olin 22-vuotias ja appeni oli 48-vuotias.
Suutelin appeni kiitokseksi ja ei muuta tarvittu pantiin saunassa ja nyt ollaan pantu useammin mieheni ollessa kaverien kanssa juopottelemassa.
Menin appeni kanssa sänkyyn
11
915
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipa isä olis voinu välit poikaansa helpomminkin rikkoa kui noin mu onnea teille noin niissä voi monesti käydä kun pitää kavereitaan tärkeämpänä
- Anonyymi
Minä ajattelin tehdä samoin miehen pojan kanssa. Miehelläni niin kovin menohaluja. Menköön. Poikan kanssa meillä onkin jo silmäpeliä. Ollaan aika samanlaisia muutenkin.
- Anonyymi
Mikäs vimma se on nykyään läähättää näistä omista sukulaisiin liittyvistä vantasioista tällaisten kertomusten kautta? T
- Anonyymi
Joku omasta siskostaan tai serkkulikasta haaveileva nääs käyttää luobuuttaan. Chomovibaakin ehkä kun niin ottaa pulttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku omasta siskostaan tai serkkulikasta haaveileva nääs käyttää luobuuttaan. Chomovibaakin ehkä kun niin ottaa pulttia
Ehkä valitsi väärän ympäristön minne kylvää tätä lannoitetta kun aihe saattaa tulla liiankin lähelle ja yhdennäköisyyksiä voi oikein nääs silmin havaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä valitsi väärän ympäristön minne kylvää tätä lannoitetta kun aihe saattaa tulla liiankin lähelle ja yhdennäköisyyksiä voi oikein nääs silmin havaita
Eli uskon että tämä väite sentään ampui itseään jalkaan
- Anonyymi
Liekö edes totta, mutta jos, niin sairasta touhua. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Sinähän et mistään muuta naisiin todellisuudesta vieraantuneesti suhtautuva teekkään kuin vedät näistä palstaäijän avautumisista herneet nenään. T naiselta
- Anonyymi
Loistavaa aisuri menoa
- Anonyymi
Oltiin saaressa yötä ja miehelläni tuli kinaa isäpuolensa kanssa.
Mieheni lähti oikaisemaan koti paikkaansa 6,5km.
Jäimme hänen isäpuolensa kanssa kaksistaan saareen.
Mukana oli alkon tuotteita.
Päädyimme suutelemaan ns appeni kanssa enkä laittanut vastaan kun mies alkoi riisumaan minua.
Mies nuoli pilluani mutta halusin hänen ottavan minut!
Nyt hän olisi halunnut panna minua useammin mutta ei ole oikein ollut tilaisuutta kuin pari kertaa. - Anonyymi
Olen poissa ystävieni luota kun muutettiin.
Appiukko on ainoa henkilö jonka tunnen täältä.
Mieheni juopottelu aikaan appeni on henkilö jolta saan tukea ja läheisyyttä ja seksiä.
Miehelläni vii olla jopa pari kuukautta ettei koske minua ollenkaan.
Olen nyt 25-vuotias ja
appeni 49-vuotias.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va236438Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko725158Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934745Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64569Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa694438Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä154019Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast543977Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1073835Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213490Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173327