Erosta kertominen

Anonyymi-ap

Olen tehnyt henkistä työtä siihen pisteeseen että olen varma halustani erota. Miten olette kertoneet tämän asian puolisollenne? Olen jo aiemmin puhunut tähän viitaten (haluaisin mieluummin olla yksin), mikä aiheutti miehessä ärtymystä. Nyt olen aivan tosissani, mutta en tiedä miten kertoa.. Onko kellään antaa neuvoja?

8

982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulle mies laittoi tekstiviestinä.

• Anonyymi

Saisit varmaan enemmän vastauksia Vauva-keskustelupalstalta.

• Anonyymi

Olen jo pitkään ollut onneton tässä suhteessa ja haluan erota. Siitä se keskustelu sitten lähtee etenemään.

• Anonyymi

Ymmärrän, mutta eikö miehelläsi ole mitään hajua että haluat erota? Ei silloin voi olla kaikki hyvin. Kai se vaan pitää jotenkin saada ulos aloittamalla keskustelu suhteen tilasta. En ole mikään neuvomaan, koska itselläni liitto muuttui kaverilliseksi ja kumpikin tajusi kuinka paljon riidellään koska ei ole rakkautta, joten olen jo kauan asunut suurimman osan aikaa muualla ja on pikku hiljaa järjestelty asioita, vain virallisuus puuttuu. Kumpikin tietää että ero on selvä joka tapauksessa. Voisitko siis ehdottaa asumuseroa ensin, se on ihan hyvä ensimmäinen askel jos on vaikka lapsia. Tsemppiä kuitenkin!

• Anonyymi

Silleenhän se lähtee, että "kulta meidän pitää puhua..."

Sitten kerrot eroajatuksistasi. Tämä siis jos haluat tehdä pehmeän laskun.

Jos haluat kerralla kaikki selväksi, vuokraat jo asunnon ja kerrot muuttavasi pois ja muutat kanssa.

Jos sinusta ei ole kertomaan asiaa naamatusten, muutat pois hänen ollessa poissa kotoa ja kerrot viestillä.

• Anonyymi

Ero on vireillä. Noin kuukausi tuosta viestistä tieto oli myös käräjäoikeudessa. En ole kertaakaan katunut vaikka vatsanpohjasta ottaa.-Ap

• Anonyymi

Olisipa vaimoni ottanut eron mielummin, kuin petttänyt...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      508
      1479
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1156
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      835
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      807
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      756
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      714
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      697
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    Aihe