Olen tehnyt henkistä työtä siihen pisteeseen että olen varma halustani erota. Miten olette kertoneet tämän asian puolisollenne? Olen jo aiemmin puhunut tähän viitaten (haluaisin mieluummin olla yksin), mikä aiheutti miehessä ärtymystä. Nyt olen aivan tosissani, mutta en tiedä miten kertoa.. Onko kellään antaa neuvoja?
Erosta kertominen
7
687
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle mies laittoi tekstiviestinä.
- Anonyymi
Saisit varmaan enemmän vastauksia Vauva-keskustelupalstalta.
- Anonyymi
Olen jo pitkään ollut onneton tässä suhteessa ja haluan erota. Siitä se keskustelu sitten lähtee etenemään.
- Anonyymi
Ymmärrän, mutta eikö miehelläsi ole mitään hajua että haluat erota? Ei silloin voi olla kaikki hyvin. Kai se vaan pitää jotenkin saada ulos aloittamalla keskustelu suhteen tilasta. En ole mikään neuvomaan, koska itselläni liitto muuttui kaverilliseksi ja kumpikin tajusi kuinka paljon riidellään koska ei ole rakkautta, joten olen jo kauan asunut suurimman osan aikaa muualla ja on pikku hiljaa järjestelty asioita, vain virallisuus puuttuu. Kumpikin tietää että ero on selvä joka tapauksessa. Voisitko siis ehdottaa asumuseroa ensin, se on ihan hyvä ensimmäinen askel jos on vaikka lapsia. Tsemppiä kuitenkin!
- Anonyymi
Silleenhän se lähtee, että "kulta meidän pitää puhua..."
Sitten kerrot eroajatuksistasi. Tämä siis jos haluat tehdä pehmeän laskun.
Jos haluat kerralla kaikki selväksi, vuokraat jo asunnon ja kerrot muuttavasi pois ja muutat kanssa.
Jos sinusta ei ole kertomaan asiaa naamatusten, muutat pois hänen ollessa poissa kotoa ja kerrot viestillä. - Anonyymi
Ero on vireillä. Noin kuukausi tuosta viestistä tieto oli myös käräjäoikeudessa. En ole kertaakaan katunut vaikka vatsanpohjasta ottaa.-Ap
- Anonyymi
Olisipa vaimoni ottanut eron mielummin, kuin petttänyt...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1123647Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2912524Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02150Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k431931Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91699- 1001162
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle871111No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5980Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu78934- 51912