Erosta kertominen

Anonyymi-ap

Olen tehnyt henkistä työtä siihen pisteeseen että olen varma halustani erota. Miten olette kertoneet tämän asian puolisollenne? Olen jo aiemmin puhunut tähän viitaten (haluaisin mieluummin olla yksin), mikä aiheutti miehessä ärtymystä. Nyt olen aivan tosissani, mutta en tiedä miten kertoa.. Onko kellään antaa neuvoja?

8

899

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulle mies laittoi tekstiviestinä.

• Anonyymi

Saisit varmaan enemmän vastauksia Vauva-keskustelupalstalta.

• Anonyymi

Olen jo pitkään ollut onneton tässä suhteessa ja haluan erota. Siitä se keskustelu sitten lähtee etenemään.

• Anonyymi

Ymmärrän, mutta eikö miehelläsi ole mitään hajua että haluat erota? Ei silloin voi olla kaikki hyvin. Kai se vaan pitää jotenkin saada ulos aloittamalla keskustelu suhteen tilasta. En ole mikään neuvomaan, koska itselläni liitto muuttui kaverilliseksi ja kumpikin tajusi kuinka paljon riidellään koska ei ole rakkautta, joten olen jo kauan asunut suurimman osan aikaa muualla ja on pikku hiljaa järjestelty asioita, vain virallisuus puuttuu. Kumpikin tietää että ero on selvä joka tapauksessa. Voisitko siis ehdottaa asumuseroa ensin, se on ihan hyvä ensimmäinen askel jos on vaikka lapsia. Tsemppiä kuitenkin!

• Anonyymi

Silleenhän se lähtee, että "kulta meidän pitää puhua..."

Sitten kerrot eroajatuksistasi. Tämä siis jos haluat tehdä pehmeän laskun.

Jos haluat kerralla kaikki selväksi, vuokraat jo asunnon ja kerrot muuttavasi pois ja muutat kanssa.

Jos sinusta ei ole kertomaan asiaa naamatusten, muutat pois hänen ollessa poissa kotoa ja kerrot viestillä.

• Anonyymi

Ero on vireillä. Noin kuukausi tuosta viestistä tieto oli myös käräjäoikeudessa. En ole kertaakaan katunut vaikka vatsanpohjasta ottaa.-Ap

• Anonyymi

Olisipa vaimoni ottanut eron mielummin, kuin petttänyt...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      252
      2947
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27