Hei, tarvitseeko kukaan ihan missä vaan hommassa apua/työntekijää tampereella, oon 18v opiskelija ja tarvisin vähäsen rahaa!
Tarvitsen rahaa
9
272
Vastaukset
- Anonyymi
Uros vai naaras?
- Anonyymi
Nainen oon😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen oon😌
Sori, sit en keksi sulle käyttöä.
- Anonyymi
Naisilla on helppoa kun voi hyödyntää maailman vanhinta ammattia!
- Anonyymi
Miten niin vain naisilla on tuo vaihtoehto? Yhtä helppoa prostituutio on miehille varsinkin näinä pridetyksen aikoina. Asiakkaita riittää kyllä myös miehillä eikä only fanskaan ole vain naisten juttu. Miehet ovat yllättävän kaikkiruokaisia mitä tulee seksuaalimieltymyksiin kyllä sille sunkin karvaiselle peräreiälle oma fanikuntansa löytyy. Siitä vain rohkeasti only fans kanavaa perustamaan miehetkin! Se kannattaa 👍
- Anonyymi
tahton rahaa. Jos mahdollista mahdollsimman pienellä työnteolla.
Tykkään rahasta. Työstä en niinkään,- Anonyymi
Orpon hallitus pienentää työttömien tuloja ja vaihtaa niiden termejä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011510685.html
- Anonyymi
Tämä sivusto on työttömien sivu eli ei täällä jaeta työpaikkoja!
Tee omatoimisesti avoimia työhakemuksia itseäsi kiinostaviin paikkoihin ja kerrot itsestäsi oleelliset tiedot mitä työtä hakiessa on kerrottava.
Kannattaa myös käydä paikanpäällä ja tavoittaa yrityksen esimies jonka kanssa voi keskustella asiasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565