Ei anna kuin moitteita
Ei kuuntele sinua
Ylimielinen
Ei ikinä kehu mistään
Ei huomioi työn määrää
 EI halua alaisiaan kuulla
Olettaa, että ihminen on kone
Sairaslomat  hänelle epäaitoja ja feikattuja, aina.
Huono esimies
13
409
Vastaukset
- Anonyymietsi itsellesi uusi työpaikka ja duuni toisesta firmasta. Siellä voi olla se parempi pomo. - AnonyymiOotko ite pomo kun tollasta kirjottelet? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ootko ite pomo kun tollasta kirjottelet? en vaan fiksu työntekijä joka vaihtoi parempaan firmaan, ja vaihto kannatti. Paremmat pomot,parempi palkka, paremmat duunikaverit ja enempi vapauksia. 

- AnonyymiKun tulee moitteita niin et sano mitään. Et sitten yhtään mitään. Jos käskee vastaamaan jotain niin sanot ettei idiootin kanssa kannata väitellä. Loppuu vittuilut. 
- AnonyymiItse olen sitä mieltä, että kunhan kohtelee kaikkia työntekijöitä samalla tavalla ja samat säännöt pätevät niin hyvin menee. 
 Paskinta on eri säännöt, narina & käytännöt pärstäkertoimen mukaan.- Anonyymikun ei kohtele alaisiaan tasavertaisesti on pahinta 

- Niinpä niin. Ei ole mitään väliä mitä vaaditaan, kunhan se vain tehdään kiitoksella jo etukäteen. 
- AnonyymiNäinhän se juuri on, yhtä kehua kohden kymmenen moitetta. Koeta siinä sitten loistaa... Olen itse saanut niin epäasiallista kohtelua työnantajalta, että suorastaan säälin, miten voi pomon paikalla olla noin sivistymätön ihminen. Ihmisen sivistyksen tason kertoo erittäin hyvin se, miten hän esim. esittää vaikeat asiat ko. henkilölle. Mutta, pomoiksi valitettavasti valikoituu narsistisia piirteitä omaavat tai peräti narsistit. 
- AnonyymiTai sitten esimies joka on epävarma mitä tulee alaistensa kuuntelemiseen ja yleensä epävarma mitä auktoriteetti tarkoittaa. 
- AnonyymiOnko näitä nähty oman esimiehensä kanssa? Huonojen esimiesten esimiehet on tietysti narusta vedettäviä löpsyjä? Heistä on kiva päästä helpolla, kun toinen näyttää pitävän kunnon jöötä. Eihän hän mitään voi, kun hänelle tultiin sanomaan. 
- AnonyymiOnkohan ap:n työpaikka siivousalalla? 
- AnonyymiHuono työnantaja: 
 - vakoilee
 - vainoaa
 - pakottaa
 - manipuloi
 - maalittaa
 - yrittää murtaa mielen
 - trollaa
 - mustamaalaa
 - ei usko, että ei tule heille töihin
- AnonyymiKerroppa, onko pomosi nainen? 
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311