90 luvun eurodance

vipe

on todella hyvää musaa, vaikka porukka sitä paljon arvosteleekin. Mutta esim. kuunteleekohan kukaan enää Pharaota, Magic Affairia ym. tälläsia. Kyllä niillä vieläkin saa meinigin päälle.
Hyvää kesää kaikille!

12

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dancemaniak

      No moi vipe!Mä ainakin kuuntelen silloin tällöin oikein kunnon 80 ja 90-luvun dancemusaa.Noitten sun mainitsemien lisäksi ,jotka kyllä teki hienoja dancebiisejä on tuhansia muitakin hyviä esittäjiä.Jos muistat soft cell,Jimmy Sommerville,secret service,U-96.Olet oikeassa kyllä ne pärjäävät vieläkin tanssilavoilla ja miksei klubeillakin!Hyvää kesän jatkoa kaikille!

    • Infinitus

      Mä ainakin kuuntelen tosi paljon. Mun musiikista ylitte puolet on näitä 80-90 luvun erodance biisejä. Lisäisin vielä Imperion, U96, Criticall Massin jne.

    • Mike Mareen

      Huvittää nämä ns trendidancetyypit jotka luulee että uusimmat biisit on jotain... silti 2kk päästä haukutaan samoja biisejä vanhoiksi eli sekö jotain tosi hypeä ja mahtavaa? Aika vähällä musatuntemuksella ollaan jotain musa-asiantutijaporukkaa.
      Eli asiaan.. 80-luvulla tehtiin aika huisaa dansemusaa kuten monet italo-discojutut,mm. syntsabiisit Koto,lasedance. Myös Mel&Kim ym. danceaktit teki ihan kovan tason menomusaa, eikä ennen tarvittu välttämättä kauhean nopeaa biittiä taustalle ettei biisin vetovoima samantien häviäisi. Adamski vai mikä sen Killer biisin esitti alunperin on yksi aika kova biisi samoin KLF. Taitaa vaan käydä näille ns. koville danceakteille usein kuten jollekin Aqua/Daze että jälkeenpäin tykätään tai sitten hetken hurman jälkeen ei kukaan jaksa mokomaa puppua soittaa.

      Ja lopuksi... miksi kaikki ATB ym aktien biisit pitää niiiiin hehkuttaa huippuhyviksi vaikka puolet on sitä-sun-tätä eli bykyään lasketaan hyviksi biiseiksi ehkä liian helpolla loputkin biisit vaikka 2-3 hyvää biisiä jollan artistilla/bändillä... ja ennenhän oli parhaimmillaan kaikki biisit musaa eikä 1-4 hyvää biisiä ja loput jotain täytettä kten nykyään jonka takia itse en dj-hommiin viitsi ostaa kaikenmaailman dancelevyjä, eli ATB ym riittää parhaat biisit sinkkuina

    • vipe

      Kiitos tässä vaiheessa kaikille vastanneille. Hieno homma huomata että "alan" porukkaa vielä löytyy =)

      Satuin löytään netistä hyvän radiokanavan joka soittaa 90 luvun eurodancee..eli www.spraydio.com
      siellä ainakin välillä tulee hyvää musaa :)
      käykää tsekkaa, jos ette oo vielä käyny

    • iCE

      joo kyllä voisin sanoo että päivittäin tulee kuunneltua sitä oikeeta musaa eli just 90 luvun eurodancee; look twice, vanhaa e-rotic:ii, la bouche yms yms...

    • sony

      i show u secrets of you life!!!
      nyt myös 2002 versio (sandstorm remix)

    • tw

      ..ainakin luukutettiin koko juhannus eurodancee!!!! :D

    • makke

      eikö ois jo aika siirtyä 2000 luvulle ;)

    • gfgfgfdgfdgfgf
    • dreamsongoldenwings

      Pharao teki 97 loistavan kakkosalbumin, joka ei menestynyt eikä sitä kuullut juuri missään, ei ainakaan Suomessa. Aivan huippulevy, ja vaikea löytää mistään.

    • fjkhfdkjfhf

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe