Tykkäätkö sä minusta? Mä ainakin oon ihan hullaantunut sinusta vaikka ei pitäisi. N->N
Sulle kysymys
8
558
Vastaukset
- Anonyymi
Liity Treffit24 puolelle, niin pääsen kertomaan 😘
- Anonyymi
En ihastu kavereihin enkä miehekkäisiin naisiin.
- Anonyymi
Miksi et voi sitä muuten sanoa? Mitä pelkäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihastu kavereihin enkä miehekkäisiin naisiin.
Mistä niin päättelit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voi sitä muuten sanoa? Mitä pelkäät?
Täällä anonyymit sekoittuvat keskenään. Siellä näkee heti, että täsmääkö esimerkiksi asuinpaikkakunta ja ikä siihen, kenet toivoo löytävänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä anonyymit sekoittuvat keskenään. Siellä näkee heti, että täsmääkö esimerkiksi asuinpaikkakunta ja ikä siihen, kenet toivoo löytävänsä.
En voi laittaa sinne ilmoitusta tietyistä syistä… Todellinen ikäni on miinus 20 vuotta sinun iästäsi, mutta tunnistat minut kasvoista, et iästä. (Työ)yhteystietosi netissä ovat samat kuin minun nykyinen asuinpaikkakunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi laittaa sinne ilmoitusta tietyistä syistä… Todellinen ikäni on miinus 20 vuotta sinun iästäsi, mutta tunnistat minut kasvoista, et iästä. (Työ)yhteystietosi netissä ovat samat kuin minun nykyinen asuinpaikkakunta.
Selvennän vielä, et siis tunnista minua nimestä, iästä tai paikkakunnasta, mutta kasvoista ja maanosasta tunnistat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet minua nuorempi, niin sitten et ole hän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1503835Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,873249SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.862655Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72436Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2492398Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392236Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv861855- 42989
- 95978
- 53869