Tykkäätkö sä minusta? Mä ainakin oon ihan hullaantunut sinusta vaikka ei pitäisi. N->N
Sulle kysymys
8
285
Vastaukset
- Anonyymi
Liity Treffit24 puolelle, niin pääsen kertomaan 😘
- Anonyymi
En ihastu kavereihin enkä miehekkäisiin naisiin.
- Anonyymi
Miksi et voi sitä muuten sanoa? Mitä pelkäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihastu kavereihin enkä miehekkäisiin naisiin.
Mistä niin päättelit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voi sitä muuten sanoa? Mitä pelkäät?
Täällä anonyymit sekoittuvat keskenään. Siellä näkee heti, että täsmääkö esimerkiksi asuinpaikkakunta ja ikä siihen, kenet toivoo löytävänsä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä anonyymit sekoittuvat keskenään. Siellä näkee heti, että täsmääkö esimerkiksi asuinpaikkakunta ja ikä siihen, kenet toivoo löytävänsä.
En voi laittaa sinne ilmoitusta tietyistä syistä… Todellinen ikäni on miinus 20 vuotta sinun iästäsi, mutta tunnistat minut kasvoista, et iästä. (Työ)yhteystietosi netissä ovat samat kuin minun nykyinen asuinpaikkakunta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En voi laittaa sinne ilmoitusta tietyistä syistä… Todellinen ikäni on miinus 20 vuotta sinun iästäsi, mutta tunnistat minut kasvoista, et iästä. (Työ)yhteystietosi netissä ovat samat kuin minun nykyinen asuinpaikkakunta.
Selvennän vielä, et siis tunnista minua nimestä, iästä tai paikkakunnasta, mutta kasvoista ja maanosasta tunnistat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet minua nuorempi, niin sitten et ole hän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821