Sara Forsbergin yksinkaakatus: "Kaksytkahesantoista musta tuli ekaa kertaa sinkku silleen aikusiällä. Siinä kesti hetken tietysti niinku totutella siihen fiilikseen että ei ollut sitä, puolikasta siinä, mutta mut sit sitä jotenkin älys että et on kokonainen ihan itsekseen eikä tarvii sitä jotain niinku jatketta, ollakseen onnellinen. Mä on tienny mut lapsettomuudesta jo teini-ikäisestä lähtien, mulle kerrottiin se kun mä olin onksyt kuustoista, mä niiku tykkään siitä ajatuksesta et mä olen se täti [nuuhk nuuhk nuuhk] joka, jolla ei oo lapsia, ei oo miestä, kallis teko turkis päällä ja kauheesti koruja ja kertoo siitä kun ylitti Atlantin silloin 20 luvulla. Kaikki mitä voi tehä parisuhteessa voi tehä myös yksin ja siitä voi saada ihan yhtä paljon irti, ja itse asiassa mä koen et mä saan ehkä enemmän irti ku mä oon yksin."
Minä tässä nyt jatkeen ominaisuudessa paljastan, että on paljon asiosta joita voi tehä vain parisuhdekumppanin kanssa. Ja niistä kaikesta parisuheen kummatkin osapuolet saavat paljon sellaista irti, mistä yksinkaakattaja ei tiedä edes haaveilla.
Atlantin yli - K3 J7: Väsymystä ja squalleja, TV kanava Kuutonen, 2025-08-06, klo 07:20
Anonyymi-ap
1
87
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyisin naisille pitää jonkun kertoa että ovat lapsettomia. Aikoinaan se oli itsestäänselvää, ei tullut lasilisää, lapsen kiljuntaa ei kuulunut, ei tarvinnut ostaa vaippoja, yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302592- 111262
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331002- 44871
- 45844
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20829Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44716
- 46646