Atlantin yli - K3 J7: Väsymystä ja squalleja, TV kanava Kuutonen, 2025-08-06, klo 07:20

Anonyymi-ap

Sara Forsbergin yksinkaakatus: "Kaksytkahesantoista musta tuli ekaa kertaa sinkku silleen aikusiällä. Siinä kesti hetken tietysti niinku totutella siihen fiilikseen että ei ollut sitä, puolikasta siinä, mutta mut sit sitä jotenkin älys että et on kokonainen ihan itsekseen eikä tarvii sitä jotain niinku jatketta, ollakseen onnellinen. Mä on tienny mut lapsettomuudesta jo teini-ikäisestä lähtien, mulle kerrottiin se kun mä olin onksyt kuustoista, mä niiku tykkään siitä ajatuksesta et mä olen se täti [nuuhk nuuhk nuuhk] joka, jolla ei oo lapsia, ei oo miestä, kallis teko turkis päällä ja kauheesti koruja ja kertoo siitä kun ylitti Atlantin silloin 20 luvulla. Kaikki mitä voi tehä parisuhteessa voi tehä myös yksin ja siitä voi saada ihan yhtä paljon irti, ja itse asiassa mä koen et mä saan ehkä enemmän irti ku mä oon yksin."

Minä tässä nyt jatkeen ominaisuudessa paljastan, että on paljon asiosta joita voi tehä vain parisuhdekumppanin kanssa. Ja niistä kaikesta parisuheen kummatkin osapuolet saavat paljon sellaista irti, mistä yksinkaakattaja ei tiedä edes haaveilla.

1

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nykyisin naisille pitää jonkun kertoa että ovat lapsettomia. Aikoinaan se oli itsestäänselvää, ei tullut lasilisää, lapsen kiljuntaa ei kuulunut, ei tarvinnut ostaa vaippoja, yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      30
      2592
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1262
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      333
      1002
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      44
      871
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      844
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      829
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      754
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      730
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44