Sara Forsbergin yksinkaakatus: "Kaksytkahesantoista musta tuli ekaa kertaa sinkku silleen aikusiällä. Siinä kesti hetken tietysti niinku totutella siihen fiilikseen että ei ollut sitä, puolikasta siinä, mutta mut sit sitä jotenkin älys että et on kokonainen ihan itsekseen eikä tarvii sitä jotain niinku jatketta, ollakseen onnellinen. Mä on tienny mut lapsettomuudesta jo teini-ikäisestä lähtien, mulle kerrottiin se kun mä olin onksyt kuustoista, mä niiku tykkään siitä ajatuksesta et mä olen se täti [nuuhk nuuhk nuuhk] joka, jolla ei oo lapsia, ei oo miestä, kallis teko turkis päällä ja kauheesti koruja ja kertoo siitä kun ylitti Atlantin silloin 20 luvulla. Kaikki mitä voi tehä parisuhteessa voi tehä myös yksin ja siitä voi saada ihan yhtä paljon irti, ja itse asiassa mä koen et mä saan ehkä enemmän irti ku mä oon yksin."
Minä tässä nyt jatkeen ominaisuudessa paljastan, että on paljon asiosta joita voi tehä vain parisuhdekumppanin kanssa. Ja niistä kaikesta parisuheen kummatkin osapuolet saavat paljon sellaista irti, mistä yksinkaakattaja ei tiedä edes haaveilla.
Atlantin yli - K3 J7: Väsymystä ja squalleja, TV kanava Kuutonen, 2025-08-06, klo 07:20
Anonyymi-ap
1
86
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyisin naisille pitää jonkun kertoa että ovat lapsettomia. Aikoinaan se oli itsestäänselvää, ei tullut lasilisää, lapsen kiljuntaa ei kuulunut, ei tarvinnut ostaa vaippoja, yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913148Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729601Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949094Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k147720Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386704Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476124Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153114En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911179Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71133YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84980