Kumpaan kannattaa langeta, elnakkiin vai hymeriin.
Elnakki vai hymeri
26
314
Vastaukset
- Anonyymi
Elnakkiin tietysti, mutta jos vielä satut löytämään Elnakin rumatikillä niin voin sinua onnitella.
Rumatikit kun on kivenalla, ei löydy kuin tutun kauppaan
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Mikä siinä rumatukissä oikein lumoaa.
- Anonyymi
Minä itse kyllä kurvailen Rord Transit LMC matkakulkimella , en ole sen puolestapuhuja vaikka se on ALDE vesipatterilämmittäjällä .on huonoa työtä
- Anonyymi
Minä en osta foortia muutoin kuin ruumisarkuksi.
- Anonyymi
Eka ja luultavasti, samalla viimeinen Transit, minulla.
- Anonyymi
Siinäs näette vastauksia, Kyllä se on Elnakki oltava rumatikillä. Näillä muilla kun ei ole mitään arvoa, muuta kun tunnearvo
Palstavahti Kuopiosta beuvoo- Anonyymi
Se tunne arvo on *itutusarvo.
- Anonyymi
Itsekään en olisi ottanut tätä uutta käytettyä Fort Libertyä 10 vuotta sitten jos olisin tiennyt miten hankala on lämmittäjän litkujen kanssa pelata .Koppakuoriais Rellu oli huoleton kun siinä oli Rumatikki.
Onko niiden punaisten litkujen kanssa pakko joka kesä läträtä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niiden punaisten litkujen kanssa pakko joka kesä läträtä?
En ole litkujen kanssa koskaan lätrännyt. Siellä ne punaiset nesteet iloisesti kiertää Alden putkistoissa ja pitää vaunun lämpimänä ja kuivana kesät talvet.
- Anonyymi
Mitä yhtä viisasta saamme lukea huomenna?
- Anonyymi
Muista ostaessasi tarkastaa pakoputken kumilenkit. On työlästä vaihtaa.
Minullakin kului päivä auton alla maatessa.
Miten pärjään punaisten litkujen kanssa jos sattuu elnakissa olemaan Alde?
Onko hyviä vinkkejä.
Minkä merkkistä ainetta ja mistä sitä saa ja tuleeko krapula ym ym. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pärjään punaisten litkujen kanssa jos sattuu elnakissa olemaan Alde?
Onko hyviä vinkkejä.
Minkä merkkistä ainetta ja mistä sitä saa ja tuleeko krapula ym ym.Palstavahdilla on nyt murheita litkujensa kanssa viikonloppuisin-
Ole tarkkana Palstavhti ettet vahingossa aperatiivejäsi rumatikkiin sotke.
- Anonyymi
On kyseessä LMC, ja ilmausruuveja näkyy olevan myös ylimmissä kohdissa.
Zero propylen taitaa olla väriltään punaista .Ja jos värin vaihtaa. on putkistot huuhdeltava huolella . Kun on vihreät nesteet ovat olleet ennen , niin pitänee vihreissä pysyä edelleen. Kaikki vihreät on etyleeni pohjaisia , mutta niissä on silti suuria eroja mikäli uskoa noita tuoteselosteita
Kuitenkin sinne on jokin liemi keksittävä ,mutta tuo perus Zero se ei taida olla.
Löytyi ainakin viisi erimerkkistä vihreää etyleeni pohjaista lientä , jotka pitäis soveltua alumiini härveleihin . Noista viidestä vielä pitäis löytää se sopivin.
Viima , Nordic , Teboil , Polaric ja Crystal.- Anonyymi
Aijajai tulipas monimutkaista tietoa. Eikö palstavahti voisi selventää asiaa?
- Anonyymi
Palstavahti jatkaa yhtä selväsanaisesti kertomuksiaan , kuin Fiatin vikalistan kirjoituksiaan.
Olisiko syytä viedä apteekkiin luettavaksi??
- Anonyymi
Jos ostan Elnakin niin onko tummelilla mitään käyttöä?
Mitä voi elnakissa tummelilla voidella?? - Anonyymi
No on Tummelilla hyvää käyttöä.
Minä voitelen Tummelilla rumatikin laakerit.
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Poikakaverin kanssa kesälomamatkalla kuluu kaksi purkkia tummelia
Terv. Karavaanari ja perätuuppari 47v - Anonyymi
Minä uskallan moittia omaani,Mutta en hauku toisen omaa.No mutta aina tulee joku jolle kaksi on kahdeksan.JNE:
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Ei sovi unohtaa, että Elnakki vai hymeri avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti runsain määrin esiintyvää suurpiirteisyyttä sekä rauhattomuutta.
- Anonyymi
Kumpaan vessaan leveä perseesi mahtuu paremmin?
- Anonyymi
Elnakki tuntuu olevan suosittu jo keskustelun aiheena kun täällä. Eli Elnakki kannattaa ostaa.
Kuopiolais/Kotkalaiselta hurmurilta saa huolto-ja korjaus vinkkejä ja vikalistan mitä kaikkea voi olla edessä. - Anonyymi
Vielä kun onnistuu löytää Elnakin rumatikillä on onnistunut ostos.
Palstavahti Kuopiosta.- Anonyymi
Voiko rumatikkiä käyttää hiusten kuivaamiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu822005- 591798
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3851772Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1701468Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751307- 671243
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141113KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107