Kumpaan kannattaa langeta, elnakkiin vai hymeriin.
Elnakki vai hymeri
18
109
Vastaukset
- Anonyymi
Elnakkiin tietysti, mutta jos vielä satut löytämään Elnakin rumatikillä niin voin sinua onnitella.
Rumatikit kun on kivenalla, ei löydy kuin tutun kauppaan
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Mikä siinä rumatukissä oikein lumoaa.
- Anonyymi
Minä itse kyllä kurvailen Rord Transit LMC matkakulkimella , en ole sen puolestapuhuja vaikka se on ALDE vesipatterilämmittäjällä .on huonoa työtä
- Anonyymi
Minä en osta foortia muutoin kuin ruumisarkuksi.
- Anonyymi
Eka ja luultavasti, samalla viimeinen Transit, minulla.
- Anonyymi
Siinäs näette vastauksia, Kyllä se on Elnakki oltava rumatikillä. Näillä muilla kun ei ole mitään arvoa, muuta kun tunnearvo
Palstavahti Kuopiosta beuvoo- Anonyymi
Se tunne arvo on *itutusarvo.
- AnonyymiUUSI
Itsekään en olisi ottanut tätä uutta käytettyä Fort Libertyä 10 vuotta sitten jos olisin tiennyt miten hankala on lämmittäjän litkujen kanssa pelata .Koppakuoriais Rellu oli huoleton kun siinä oli Rumatikki.
Palstavahti Kuopiosta- AnonyymiUUSI
Onko niiden punaisten litkujen kanssa pakko joka kesä läträtä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko niiden punaisten litkujen kanssa pakko joka kesä läträtä?
En ole litkujen kanssa koskaan lätrännyt. Siellä ne punaiset nesteet iloisesti kiertää Alden putkistoissa ja pitää vaunun lämpimänä ja kuivana kesät talvet.
- AnonyymiUUSI
Mitä yhtä viisasta saamme lukea huomenna?
- AnonyymiUUSI
Muista ostaessasi tarkastaa pakoputken kumilenkit. On työlästä vaihtaa.
Minullakin kului päivä auton alla maatessa.
Palstavahti Kuopiosta- AnonyymiUUSI
Miten pärjään punaisten litkujen kanssa jos sattuu elnakissa olemaan Alde?
Onko hyviä vinkkejä.
Minkä merkkistä ainetta ja mistä sitä saa ja tuleeko krapula ym ym.
- AnonyymiUUSI
On kyseessä LMC, ja ilmausruuveja näkyy olevan myös ylimmissä kohdissa.
Zero propylen taitaa olla väriltään punaista .Ja jos värin vaihtaa. on putkistot huuhdeltava huolella . Kun on vihreät nesteet ovat olleet ennen , niin pitänee vihreissä pysyä edelleen. Kaikki vihreät on etyleeni pohjaisia , mutta niissä on silti suuria eroja mikäli uskoa noita tuoteselosteita
Kuitenkin sinne on jokin liemi keksittävä ,mutta tuo perus Zero se ei taida olla.
Löytyi ainakin viisi erimerkkistä vihreää etyleeni pohjaista lientä , jotka pitäis soveltua alumiini härveleihin . Noista viidestä vielä pitäis löytää se sopivin.
Viima , Nordic , Teboil , Polaric ja Crystal.- AnonyymiUUSI
Aijajai tulipas monimutkaista tietoa. Eikö palstavahti voisi selventää asiaa?
- AnonyymiUUSI
Palstavahti jatkaa yhtä selväsanaisesti kertomuksiaan , kuin Fiatin vikalistan kirjoituksiaan.
Olisiko syytä viedä apteekkiin luettavaksi??
- AnonyymiUUSI
Jos ostan Elnakin niin onko tummelilla mitään käyttöä?
Mitä voi elnakissa tummelilla voidella?? - AnonyymiUUSI
No on Tummelilla hyvää käyttöä.
Minä voitelen Tummelilla rumatikin laakerit.
Palstavahti Kuopiosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293115- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61107- 58971
- 69955
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu167877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66850Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794