Mitä olisit toivonut?

Anonyymi-ap

Selvästi olisit halunnut mun sulle jotain tänään sanovan ,Mitä odotit sen olevan? Vaistoatko että mä tykkään sinusta?

12

839

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ihanuus M naiselta niin pyyntöä vaikka lounaalle, tunteiden paljastus, kysymys voidaanko halata.

• Anonyymi

Ei taida lounaasta tulla mitään kun jännittää ja kädet tärrää, mutta halaaminen olisi ihanaa ;)
        T: M (n)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida lounaasta tulla mitään kun jännittää ja kädet tärrää, mutta halaaminen olisi ihanaa ;)
        T: M (n)

Olisitpa niin tehnyt eilen ja se sun katse,miten katsoit mua En olisi siitä halunnut liikkua mihinkään kun oltiin kaksin . ❤️

• Anonyymi

En uskalla elää pelkän vaiston varassa. Jos sinä et kohta jo sano jotain, niin minä sanon. Mutta missä siellä voi mitään puhua, kun aina on yleisöä. Ja seinilläkin korvat on.
      Sivusta miehelle

• Anonyymi

Lounaalla kaksin voidaan puhella ja useasti ei muita missä olen niin kävelet vaan luokseni.

• Anonyymi

Nyt en saa miljööstä kiinni, että onko sodexon ruokala, jossa keskustelu käy villkkaana vai joku ruokoton taukotupa pirttipöydällä ja pakollisella tisukalenterilla seinällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en saa miljööstä kiinni, että onko sodexon ruokala, jossa keskustelu käy villkkaana vai joku ruokoton taukotupa pirttipöydällä ja pakollisella tisukalenterilla seinällä

Voidaan valita sellainen lounaspaikka jossa päästään piiloon muilta.

• Anonyymi

Tiedän että tykkäät musta ja arvaa mitä tykkään susta ihan tosi paljon T mies

• Anonyymi

Viesti oli naiselle naiselta. T ap

• Anonyymi

Olisin halunnut jotain hetkeä rauhassa jutella, et tietäisi missä mennään. Se on myöhäistä nyt. Toit paljon iloa elämään niin kiitos kuitenkin siitä. 💚

• Anonyymi

Miksi se on myöhäistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      168
      2642
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      102
      2482
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      77
      2070
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      146
      2049
    5. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      116
      1873
    6. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1594
    7. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      105
      1587
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      50
      1553
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1244
    10. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1221
    Aihe