Saan pakit koska luulevat mua tylsäksi

Anonyymi-ap

Olenko jotenkin tylsä nainen, koska saan parin treffien jälkeen pakit monilta miehiltä.
Aina kerrotaan että ollaan kovin erilaisia jne.
Olen kauniiksi kehuttu, huumorintajuinen, mukava. Mitä olen muilta aikoinaan kuullut.

Myös vapaa-ajalla tykkään ruoanlaitosta, sisustan kotia/siivoan, urheilen 3-4 kertaa viikossa, matkustelen 2kk välein, olen elämyshakuinen. Tykkään tutustua eri paikkoihin jne. Miksi mua luonnehditaan kenties tylsäksi, mutta ääneen ei kerrota.

Mitäs muut naiset tekevät sit vapaalla kun töistä pääsevät kotia ja heillä on parisuhde?

22

257

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole luultavasti enemmistölle tarpeeksi helppo mu itse suosittelisin sua keskittymään kaltaiseesi miehen muutoin on turhan pieni todennäköisyys ettäkö sohteesta edes pitkällä aikavälillä tulisi mitään seksisuhdetta kummempaa

• Anonyymi

Ota palstasetä käsi pois housuista ku vastaat aloituksiis

• Anonyymi

Yksi asia mikä varmasti karkottaa on liiallinen ehdottomuus ja vahvat asenteet / mielipiteet. Liiallinen itsensä korostaminen ja ehkäpä myös saman toisto.

• Anonyymi

Ajatella. Sulla on varmasti paha olla kun jonkun elämä sua niin kovin häiritsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatella. Sulla on varmasti paha olla kun jonkun elämä sua niin kovin häiritsee.

Miten olisi jos vaivautuisit itse ajattelemaan, onnistuuko?

• Anonyymi

Mua on vaivannut asia, kun en välttämättä tiedä onko tämä "tylsyys" se asia vai joku muu.. Mutta kun mun kohdalla menee näin että muutaman kerran kun mut nähdään niin loppuu juttu.
      Vaikka juttua riitti ja molemmilla oli mukavaa, tietysti sit ollut sellaisia jotka kelpuuttaa mua kaveriksi. Ehdotellaan illanistujsisia tai vaikkapa käydään syömässä pelkästään. Mutta ei silleen muuta

• Anonyymi

Pidän tuota outona hommana, ja joskus mulla on jäänyt miehistä ihan kavereita että oon saanut heistä ystäviä (ilman mitään muuta) että en sit ihan huono ole, kun eivät jotkut halua mua kokonaan menettää. Sit ku ovat löytäneet naisen itselle niin saan heistäkin kaverin

• Anonyymi

sehän on hianoo. kavereita on ja silleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sehän on hianoo. kavereita on ja silleen

juu voi sit kaverimiehille tyrkyttää itteään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin kun levittää perättömiä puheita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin peltoelvis, eikö nämä kavereiksi pyrkivät ole monesti tällä tavalla ystävällisyydelle ehdollistuneita luonnostaan? Oot saletisti se palstaäijän luomia naishahmoja nk groomaava pölö

• Anonyymi

Sulla ei taida näitä kiintiöhörhöjä triggeröivä palstasetä olla kavereita ns kummallakaan laidalla. T naiselta sulle ja

• Anonyymi

Yleensä sanotaan joku muu syy, kun ei osata / haluta keskustella asioiden oikeilla nimillä, kroppa ei viehätäkään kun vaatteet otettu pois, seksi ei luista jne. Varmaan on muitakin, nämä varmaan alkuun ne yleisimmät. Sehän se on yleensä vaan mielessä.

• Anonyymi

Ja tähän heti perään että varmasti muitakin syitä on. On myös olemassa ihmisiä joilla on realistisempia odotuksia, sitten sen huomaa kun sellainen osuu kohdalle.

• Anonyymi

Mutta jos muutaman kerran oon nähnyt ilman mitään muuta. Käyty julkisilla paikoilla pari, kolme kertaa. Sit jätetään siihen.
      Muutaman kans edennyt 2kk tapailua, kunnes eivät halua musta mitään.
      Mietin että onko mun ulkonäössä jotain, kun muuten en keksi muita syitä tälle

• Anonyymi

Mulla ei oikee oo hyvät kasvonpiirteet, omasta mielestäni. Vähän epäsymmetriset. Oon koettanut värjätä hiuksia. Meikannut silmät, koska oon saanut kehuja silmistä. Vaateet on kivat jne. Mikä niinku mättää

• Anonyymi

Ei näköjään tullut asiallisia vastauksia tähän keskusteluun

• Anonyymi

Luulen, että ihmiset hakevat sitä kuuluisaa kemiaa eli selittämätöntä vetovoimaa. Siihen ei vaikuta pelkkä ulkonäkö tai luonne. Joidenkin kanssa sitä vaan on ja joidenkin ei. Halutaan kokea ihastumisen tuntemuksia.

Siihen nettideittailu ei sovellu ollenkaan, koska minulle on ainakin käynyt niin, että en ole pahemmin kiinnittänyt johonkin henkilöön huomiota ollenkaan ja vasta esim. puolen vuoden tuntemisen jälkeen yhtäkkiä kolahtaa ja sen jälkeen tunteet ja vetovoima kyseistä henkilöä kohtaan on niin uskomattomat, että kukaan muu ei enää kelpaa.

Tarvittaisiin enemmän luonnollisia tilanteita, joissa naiset ja miehet ovat tekemisissä keskenään (työ tai harrastukset tai järjestötoiminta tms.) jotta kemia voi syttyä vähitellen, jos on syntyäkseen. Harmi vaan, että Suomessa esim. ammatit ja jotkin harrastukset ovat edelleen hyvin sukupuolijakautuneita. Luonnollista kohtaamista ei enää tapahdu eivätkä ihmiset pariudu.

• Anonyymi

Juu ja työpaikat ei ole tuota varten työnantaja eo maksa palkkaa treffailusta työaikana vaan työntekemisestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja työpaikat ei ole tuota varten työnantaja eo maksa palkkaa treffailusta työaikana vaan työntekemisestä

Ei siellä työpaikalla ole tarkoitus treffailla, vaan työn ohessa ihmiset yleensä tutustuvat työkavereihin. Jos jonkun kanssa on kemiaa, voi treffailla VAPAA-AJALLA!!!

• Anonyymi

Sulla on noita aktiviteettejä riittämiin. Mä en halua tavata miestä, joka on koko ajan sähtäilemässä johonkin päin. Monipuolinen maailmankatsomus on hyvä, mutta levottomuus ei.
      Sitten on tekijöitä, joiden vuoksi ei kiinnosta jatko, mutta joita ei sanota ääneen.
      Mm. ylipaino, pahalta haiseva hengitys/olemus, epäsiisteys, kulahtaneet tai likaiset vaatteet treffeillä, liika erilaisuus tyylissä ja ajatuksissa, epämiellyttävät ruokailutavat, mässytys, piereskely, röyhtäily, pelimiehen elkeet, tusina entistä vaimoa/morsiota, liuta lapsia monen naisen kanssa, 70 v. miehellä kumppanitoive 25 v tms., epärealistiset odotukset.....

• Anonyymi

Tähän todella kiinnostavaan proosaasi vastaan palstasetä vaikka, että sosiaalisesti kömpelöt ns linnaruunatyyliin kommunikoivat nyt tarttis vähän nudee tai maistuis piip kokee kaikki naiset ihan mälsiksi jotka ei pidä tätä minäminälinjaa hyväksyttävänä. T

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      294
      11486
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7096
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      103
      5875
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5229
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4341
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4149
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3581
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3574
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      81
      3157
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3095
    Aihe