työnvälitystoimiston virkailijan lahjomiseksi, jotta hän välittäisi työttömälle työpaikan. Nythän he eivät tee mitään.
1000 e, 2000e,... ?
Mikä olisi sopiva summa
9
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
tulee kirjoittamaan palstalle mutta toistaa vain mitä muut kirjoittivat
hyvä teema, mitä ehdotat, maksaa rahaa palelusta- AnonyymiUUSI
toisto oppimisen äiti
tänään ei vissiin kirjoituspäivä hyvä..
mitä työtön tekisi?
menisikö syömään?
sitä työtön miettii, että mitä tekisi kun joskus ei tiedä mitä tekisi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
toisto oppimisen äiti
tänään ei vissiin kirjoituspäivä hyvä..
mitä työtön tekisi?
menisikö syömään?
sitä työtön miettii, että mitä tekisi kun joskus ei tiedä mitä tekisivoiko työtön kirjoittaa ilman sanomaa?
kiireinen duunari kirjoittaa vain sanomaa
ja työtön voi vain kirjoittaa kirjoittamisen vuoksi
lksjdfoweijlvkjsdfkjsdfj
tässä esimerkki
tai
öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
kaksi riviä vain öötä, koska olen aikuinen enkä lapsi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
voiko työtön kirjoittaa ilman sanomaa?
kiireinen duunari kirjoittaa vain sanomaa
ja työtön voi vain kirjoittaa kirjoittamisen vuoksi
lksjdfoweijlvkjsdfkjsdfj
tässä esimerkki
tai
öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
kaksi riviä vain öötä, koska olen aikuinen enkä lapsiistun tuolissa enkä tiedä miksi istun täällä
tylsää
katson ruutua enkä tiedä miksi katson ruutua - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
istun tuolissa enkä tiedä miksi istun täällä
tylsää
katson ruutua enkä tiedä miksi katson ruutuakiva kun ihmisiä ympärillä nyt
vaikka ei tiedä mitä tekisi
ei edes jaksa puhu ihmisille
ja joskus ei jaksa olla yhdessä samassa paikassa
kuka keksii päämäärän elämässä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kiva kun ihmisiä ympärillä nyt
vaikka ei tiedä mitä tekisi
ei edes jaksa puhu ihmisille
ja joskus ei jaksa olla yhdessä samassa paikassa
kuka keksii päämäärän elämässä?neuvolassa kassa huutaa kovaa
onpas hänellä työ, mietin
kuka sellaisesta nauttii?
koko päivän todista ihmisille jotakin - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
neuvolassa kassa huutaa kovaa
onpas hänellä työ, mietin
kuka sellaisesta nauttii?
koko päivän todista ihmisille jotakinyleisen näppäimistön kirjaimet eivät lyö hyvin ja kirjaimia puuttuu
huomasin, että korkeat näppäimet ovat paljon parempi kuin matalat, jotka lyövät hutia
korkeissa vanhemmissa malleissa on helpompi osua ja nykyiset pienet vaikeampia
- AnonyymiUUSI
200 miljardia olisi sopiva summa=)
Eipä mitään työnvälitystoimistoa taida enää ollakaan. Nykyään työttömän työnhakijan pitäisi ihan itse osata hakea työtä. Toisin sanoen työnvälitystoimisto on internet, jossa on sivustoja, joilta työnhakija voi lukea keskitetysti työnantajien ilmoituksia avoimista työpaikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313707- 1321527
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111391Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931091- 711078
- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26987Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38971Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67940Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78905