on kiinnostus julkkiksiin? Julkkishan on ihan tavallinen ihminen ainoa ero on että häntä näkyy lehtien palstalla yms mediassa. Ei siksi että olisi tehnyt jotain merkittävää vaan on ns julkisessa ammatissa. Julkkis ei ole yhtään sen ylempiarvoinen ihminen kuin kukaan muukaan. Ne ei ole yhtään sen kummallisempia kuin naapurisi Seppo tai Marjatta tms. Miksi tämä on varsinkin naisille asia josta sekoavat lähes ja pakkomielteisesti alkavat seurata kyseistä ihmistä ja poraavat kun näkevät ja roikkuvat lahkeessa nimikirjoitusta pyytäen? Pyörtyilevät sitten nähdessään ja vielä väitetään että tämä henkilöpalvonta on normaalia. Mielestäni se kertoo itsekunnioituksen puutteesta ja siitä että ei omaa realistisia ajatuksia kyseisestä henkilöstä vaan on jollain haavekuvilla rakentanut ja nostanut ihmisen kattoon asti ja kumartelee siellä alla.
Jos ei kytätä julkkista muuten niin sitten arvostellaan tälläkin palstalla on oikein oma palsta Martina Aitolehdelle. Joku vihaa häntä sydämmensä pohjasta koska aina on tehnyt sitä tai tätä väärin on ruma jne. Todellisuudessa Martina on tehnyt asioita ja pitää ulkonäöstään huolta toisin kuin moni joka hänestä kirjoittelee rumia. Ehkä se on jonkinlaista kateellisuuttakin. Ketä oikeasti kiinnostaa ja miksi onko joku naimisissa kenen kanssa tai tapailee jotain mitä helvetin väliä sillä on. Huolehtikaa ihmiset omasta elämästänne tehkää siitä paras mahdollinen. Ei ja minulle ei tule seiskaa en voi sietää sitä roskalehteä. Se on roskalehti julkkisjuoruja joita kukaan ei tarvitse mihinkään. Seiskan tilaajat ja lukijat kuuluu sarjaan minulla ei ole omaa elämää ja olen utelias.
Ei silti tiedän yhden miehenkin joka tonkii toisten asioita. Käytää työpäivänsä siihen että miettii ja levittelee toisten asioita kaivaa niitä facebookista ja aina tarjoaa kahvit mutta samalla kuulustelee asioita joita voisi käyttää hyödykseen tai levittää. On päässyt persettä nuolemalla ja kumartelemalla oikeaan suuntaan korkeamman johdon suosioon. Se on kumma kun ei kukaan näe miten sairas ihminen hän on.
Miksi monella varsinkin naisella
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, mutta ei tuo todellakaan rajoitu naisiin. Osaatko sinä sanoa mikä miehiä niin kauheasti noissa julkkiksissa kiehtoo?
- Anonyymi
Julkiksissa kiinnostaa paksu lompakko. Varsinkin jos sitä omaisuutta on paljon ja julkuista kiinnostuneella on vain nopeasti vanheneva lompakko jalkovälissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkiksissa kiinnostaa paksu lompakko. Varsinkin jos sitä omaisuutta on paljon ja julkuista kiinnostuneella on vain nopeasti vanheneva lompakko jalkovälissä.
Julkkisten paksusta lompakostako miehet ovat kiinnostuneita? Tämä oli jo pienimuotoinen uutinen, mutta okei.
- Anonyymi
Ei itseäni ainakaan kiinnosta mikään. En tunne ihmisiä. He eivät ole minun tuttujani. Raha tai julkisuus ei todellakaan saisi minua olemaan jonkun vanhan mummon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei itseäni ainakaan kiinnosta mikään. En tunne ihmisiä. He eivät ole minun tuttujani. Raha tai julkisuus ei todellakaan saisi minua olemaan jonkun vanhan mummon kanssa.
Ei kaikkia kaikki kiinnosta, mutta henkilökohtaisen kokemukseni mukaan monia kyllä. Esimerkiksi miesvaltaisessa työpaikassani miehet jauhavat jatkuvasti tauoilla julkkiksista.
- Anonyymi
Siksi, koska naiset haluavat patsastella valokeilassa.
Huomio yms. roska kiinnostaa. - Anonyymi
Aika mielenkiintoinen juttu. Julkisuudessahan ihminen on vähän rooli päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076