Ihastumien tunnustaminen

Anonyymi-ap

Oletko koskaan kertonut ihastuksellesi tunteista tai onko sulle kerrottu?

54

1435

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kertonut. ❤️ naiselta

• Anonyymi

Miten kävi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kävi ?

No ei oikein mitenkään 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei oikein mitenkään 😔

Oliko jotain merkkejä havaittavissa mutta tulkitsit kaiken väärin vai mikä johti siihen että kerroit ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko jotain merkkejä havaittavissa mutta tulkitsit kaiken väärin vai mikä johti siihen että kerroit ?

Joo tai sitten oleb tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tai sitten oleb tyhmä.

Ei se siitä kerro. Ihastuminen tekee tyhmäksi.

• Anonyymi

Kerroin omalla varovaisella tavallani 19.7. Naiselle.

• Anonyymi

Kertoiko sulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoiko sulle?

Ei. Sanoi ettei ollut mitään.

• Anonyymi

Ei olisi kannattanut.

• Anonyymi

Mitä siitä seurasi ?

• Anonyymi

Haluaisin mutten uskalla. Itsetunto senverran romuna että luulen muuttuvani hirveäksi hänen silmissään vaikka tiedän ettei se pidä paikkaansa.

• Anonyymi

E en mä puhu tunteistani mut on kasvatettu ympäristön toimesta niin että se on merkki heikkoudesta mulla on toki tunteet toisaalta turhaan mu toisaalta olisko mulla yhtään lasta joka isäänsä rakastaisi jos ei mulla olisi niitä

• Anonyymi

Haluaisin kertoa niiiin paljon, mutta en voi. Ellei mies anna jotain vihjeitä.

• Anonyymi

Oon kertonut mut en saanut vastakaikua.

• Anonyymi

Kyllä sen ihastumisen huomaa, ei tarvi edes sanoa. Toinen ei vain tiedä miksi et lähesty. Ootko tarpeeksi kiinnostunut, varattu, huonossa elämäntilanteessa jne..

• Anonyymi

Näin!

• Anonyymi

Mistä sen tietää? Kannattaako omaan vaistoon vain luottaa vai kuvitteleeko sitä ihastuneena vain kaiken?

Itse olen kertonut , toinen koki tunnustukseni kiusallisena. Ei myöntänyt mutta ei kieltänytkään. Kerroin siksi koska vaistoni jotain, tuskin olisin muuten tunnustanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sen tietää? Kannattaako omaan vaistoon vain luottaa vai kuvitteleeko sitä ihastuneena vain kaiken?

Itse olen kertonut , toinen koki tunnustukseni kiusallisena. Ei myöntänyt mutta ei kieltänytkään. Kerroin siksi koska vaistoni jotain, tuskin olisin muuten tunnustanut

Kyllä sen ajan myötä huomaa. Katseista, lähelle hakeutumisesta, ujostelusta jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen ajan myötä huomaa. Katseista, lähelle hakeutumisesta, ujostelusta jne.

No näitä justiinsa on ollut. Katsoo mua syvälle silmiin ja se katse on pitkä, olen myös huomannut muutamia kertoja kun katsellut mua... en toki voi tietää,onko tuossa jotain?.

Sanoi vain kun kerroin tunteistani että meidän välit pysyy ammattillisina js käski etsiä jonku toisen johon tykkäämiseni osoitan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näitä justiinsa on ollut. Katsoo mua syvälle silmiin ja se katse on pitkä, olen myös huomannut muutamia kertoja kun katsellut mua... en toki voi tietää,onko tuossa jotain?.

Sanoi vain kun kerroin tunteistani että meidän välit pysyy ammattillisina js käski etsiä jonku toisen johon tykkäämiseni osoitan.

Lisään vielä että mulla on ollut aina hyvä intuitio näiden asioiden suhteen. Tilanne on vielä vaikea kun molemmat varattuja mutta minkäs tunteille voi. Edelleen tykkään hänestä hirmuisesti ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla oli nuorempana niin, että se toinen alkoi lähentelemään ja iskemään. Itse en ollut sillä hetkellä kiinnostunut joskin en myöskään varattukaan. Itseasiassa lähentely tuli ihan puskista minulle. Sitten myöhemmin ihastuin tähän lähentelijään ja yritin tehdä aloitetta. Hän sitten itse tyrmäsi kokonaan minut ja antoi ymmärtää ettei ole koskaan ollut kiinnostunut eli sain pakit vaikka hän itse oli aluksi se lähentelijä ja flirttailija. Niin että mistä sitä tietää varmasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla oli nuorempana niin, että se toinen alkoi lähentelemään ja iskemään. Itse en ollut sillä hetkellä kiinnostunut joskin en myöskään varattukaan. Itseasiassa lähentely tuli ihan puskista minulle. Sitten myöhemmin ihastuin tähän lähentelijään ja yritin tehdä aloitetta. Hän sitten itse tyrmäsi kokonaan minut ja antoi ymmärtää ettei ole koskaan ollut kiinnostunut eli sain pakit vaikka hän itse oli aluksi se lähentelijä ja flirttailija. Niin että mistä sitä tietää varmasti?

Hän oli siis minun esimies ja käytti näin minua hyväksi. Ilmeisesti halusi vain flirttailulla ja lähentelyllå saada minut pysymään yli koeajan töissä, että itse saisi bonuksen. Kymppitonni bonusta, mitäpä ihminen ei tekisi rahan eteen?

• Anonyymi

Olisin kertonut, mutta juttelusta ei tullut mitään.

• Anonyymi

Ei ole vielä myöhäistä,vai onko ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vielä myöhäistä,vai onko ?

Ei todellakaan ole. sivusta

• Anonyymi

Oon todennu ettei kannata kertoo

• Anonyymi

Jos mietin tällä hetkellä itseäni ja erästä, jos oltaisiinkiin ihan rakastuneita ja viettettäisiin aikaa töiden ulkopuolella, miten se vaikuttaisi töihin. Ei mitenkään.

• Anonyymi

Suoraanko? Ei ole. Ongelmahan tämmöisissä jutuissa on, että ne saattavat olla ihan yhtä hyvin oman mielikuvituksen tuotetta. Mielikuvitus lähtee helposti laukalle, kun kokee vahvoja positiivisia tunteita.

• Anonyymi

Höpötystä. Totta on..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpötystä. Totta on..

Mikä on totta?

• Anonyymi

Näin taisi mulle käydä. Alkaa ihastuneena kuvittelemaan kaikenlaista vaikka toinen ei ole tarkoittanut mitään sen ihmeempää

• Anonyymi

Läpällä ja kännissä! kiva vedättää! 🙋🏻‍♂️

• Anonyymi

Häpeä!

• Anonyymi

En ole kertonut. Omalla mittapuulla raskain aihe, mitä olen mielessäni kantanut. Vaikutti ensimmäisen puolen vuoden aikana myös fyysiseen olemiseen. Tasaantunut mutta hehkuu edelleen.

• Anonyymi

Olen kuiskannut ohi kulkiessa ihanalle, ihana.
      en tiedä onko kuullut?

• Anonyymi

En ole kuullut. Voisit kuiskata mun korvaan tuon sanan ❤️😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kuullut. Voisit kuiskata mun korvaan tuon sanan ❤️😍

Kovasti tahtoisin, uskallus puuttuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti tahtoisin, uskallus puuttuu

Onko hän osoittanut kiinnostusta ?

• Anonyymi

En tiedä miten kertoisin, paitsi kasvotusten se pitäisi tehdä. Helpottaisi oloa ainakin.

• Anonyymi

Mikset kerro hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset kerro hänelle?

Eikö se lue tuossa? En tiedä miten tämmösen asian kertoo, ei ole mikään pieni asia. Ja kun olen vähän ristiriitaisessa solmussa hänen kanssaan. Tiedän kuitenkin että näen häntä, ja uskon että se tilaisuus tulee ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi

En kerro, koska ei se mies tahdo kuulla kaltaiseni naisen rakkaudentunnustusta. Tiedän, etten viehätä häntä, enkä kelpaa edes kaveriksi. Ei häntä kiinnosta, olen ihan yhdentekevä.

• Anonyymi

Mistä sinä sen tiedät? Voi rakastaa sinua vaikka kuinka jos saisi tietää tunteesi! Miksi toimit noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät? Voi rakastaa sinua vaikka kuinka jos saisi tietää tunteesi! Miksi toimit noin.

Vitsaili, kuka nainen on hänen tyttöystävänsä töissä. Sellainen tosi nätti, nuori, pieni, siro, lyhyt ja laiha. Vastakohta minulle. Tyhmä vitsi, joka satutti, ja joka taisi olla samalla viesti. Meni perille, etten ole riittävän viehättävä hänelle. Aivan kuin en olisi jo tiennyt.

• Anonyymi

Ei sitä aina tarvitse edes tunnustaa. Kyllä sen tietää.

• Anonyymi

Vaistoaako sen vain? Itsellä vahva tunne että tunne molemminpuolinen 🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaistoaako sen vain? Itsellä vahva tunne että tunne molemminpuolinen 🩷

Vaistoaa ja näkee. Kun on se toinen niistä kahdesta, jotka näkevät kaiken, mitä tapahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaistoaa ja näkee. Kun on se toinen niistä kahdesta, jotka näkevät kaiken, mitä tapahtuu.

Oispa ihana kun hän tuntisi samoin 🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oispa ihana kun hän tuntisi samoin 🩷

Lisäys vielä, on niin ikävä ja odottaa jo ensi viikkoa että näkee hänet 🥺🩷

• Anonyymi

Voisiko tunnustuksen tehdä tekstiviestillä? Kertoa että olen rähmälläni hänen takiaan ja pyytää hänen lopettaa tämä kurimus lähtemällä kahville, tai sanoa suoraan ei.

• Anonyymi

Helppo jättää vastaamatta.. mieluummin soitto

• Anonyymi

Voi! Kanava ei mielestäni ole oleellinen, ainoastaan viestin sisältö. Viesti jopa mielestäni soittoa parempi, koska siihen ehtii rauhassa vastata. Varsinkin jos yhtään ujompi ihminen kyseessä.

• Anonyymi

Palstalla kerron rakkauteni, ja ihastumiseni. Palsta on minun viestintäkanavani ja uskon rakkaani saavan viestini. Kehun ja rakastan niin paljon. Rakas!!! pusipusi. Näethän tämän rakas. Raaakas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 150
      3835
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      87
      3249
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      86
      2655
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2436
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      249
      2398
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2236
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      86
      1855
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      989
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      978
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      869
    Aihe