Mitä Raamattu sanoo naisten kuukautisista?

Anonyymi-ap

Sanooko yhtään mitään?

17

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitääkö naisten pysyä silloin toista viikkoa kotonaan ?
      Kuka hoitaa silloin sen aikaa naisministereiden työtä, kuten aikoinaan erään Päivin työt?

• Anonyymi

Ne kohdat voi Raamatustaan sutata kynällään lukemattomiksi ja olla niistä välittämättä!

• Anonyymi kirjoitti:

Ne kohdat voi Raamatustaan sutata kynällään lukemattomiksi ja olla niistä välittämättä!

Kun se tarkoittaa sitä, että nainen on saastainen. Mies on saastainen, kun saa siemensyöksyn.

• Anonyymi

Eikö kukaan täällä tiedä?

• Anonyymi

Ei taida tietää.

• Anonyymi

3: Mooseksen kirja luku 15! Käypä sieltä lukemassa tosi vanhat ohjeet kuukautisjutskasta!

Kannattaa lukea luvun lopusta miestä koskevatkin jutskat:
      "Tämä on laki miehestä, joka sairastaa vuotoa, ja miehestä, jolla on siemenvuoto ja joka tulee siitä saastaiseksi, ja naisesta, jolla on kuukautisensa, ja miehestä ja naisesta, jotka sairastavat jotakin vuotoa, sekä miehestä, joka makaa saastaisen (0naisen kanssa."

Eikö olekin ihmeellistä, että jo vuosituhansia sitten ymmärrettin kansansivistys ja myös opetus verenvuodon seurauksista, kun ei ole siteitä eikä alapesusuihkuja eikä aina edes vettäkään saatavilla?

k_v

• Anonyymi

Pysyikö ex. ministeri Päivi Räsänen poissa töistään silloin, kun Pyhän Raamatun mukaan olisi poissa pitänyt pysyä?
      Voisitko aito_lainen uskonystäväsi puolesta tähän kysymykseen vastata?

• Anonyymi

Aito_lainen alias Heimo.Vesa ei halua vastata, koska tietää että hänen uskonystävänsä on Raamatun mukaan tehnyt kuolemansynnin, josta oli rangaistuksena kivitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito_lainen alias Heimo.Vesa ei halua vastata, koska tietää että hänen uskonystävänsä on Raamatun mukaan tehnyt kuolemansynnin, josta oli rangaistuksena kivitys.

Raamatun mukaan virkavalojen vannominenkin on syntiä ja kiellettyä!

• Anonyymi

Miksi et lue Raamatusta? Pitääkö kaikki alueet täyttää pyllyihin liittyvillä avauksilla?

• Anonyymi

Kerro aito_laiselle!

• Anonyymi

Nainen vaietkoon seurakunnassa. Koko kuukauden, joka kuukausi.

• Anonyymi

Ejakuloiva mies on saastainennv2 viikkoa.

• Anonyymi

Ei saa tulla uskoon ja alkaa lukea Raamsttua.

Pitää olla jumalaton ja kannattaa kansanmurhaa.

• Raamatussa on kansanmurhia.

• Anonyymi

Toisaalta se on aitoa uskoa kun ottaa pätkän Raamatusta ja herjaa sillä muita.

Kun ei vain Raamatulla puolustele ihmisten tappamista, niin kyllä uskon tie siitä kirkastuu.

• UUSI

”torre3” 2025-08-10 15:02:05 kirjoitti: ”Kun se tarkoittaa sitä, että nainen on saastainen. Mies on saastainen, kun saa siemensyöksyn.”

Nämä liittyvät puhtaussäännöksiin, eli tuolloin pidettiin ”saastaisena” kaikenlaista. Myös synnytys, naisen kuukautiset sekä miehen siemenneste olivat näitä.

Puhtaus ja saastaisuus ovat ilmiöitä, jotka tavalla tai toisella esiintyvät kaikissa inhimillisissä kulttuureissa, jokainen omin perustein. Se voidaan jakaa fyysisiin ja psyykkisiin puoliin.

Osa puhtaussäännöksistä on tuolloin ollut hyviä ja osa kehnoja. Sitä mukaa kun tiede kehittyi ja ymmärrettiin taudinaiheuttajat jne., asenne muuttui.

Näin myös ne Raamatun tulkitsijat, jotka oleviaan niin sanatarkasti sitä tekevät, ovat tässäkin asiassa modernisoituneet ja ohittavat mm. nämä ”käskyt”.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3692
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3084
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      91
      2661
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2390
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      123
      2266
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2244
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe