https://www.hs.fi/suomi/art-2000011379611.html
Hesarin mukaan Suomen surkein kesäkaupunki on Seinäjoki! Kun lukee Ilkkaa ja kaupungin postauksia luulis että ollaan Berliinin tasolla ja rahaa tulee joka tuutista. Ei täältä tallin päädystä kovin pitkälle näe...
Totuus paljastui Seinäjoen kesästä
5
349
Vastaukset
- Anonyymi
Seinäjoki onkin Suomen Luisiana.
- Anonyymi
Sitä olen aina ihmetellyt kun kesätapahtumien kerrotaan tuovan miljoonia kaupunkiin, mutta kuitenkin kaikki kaupungin kuppilat jos eivät ole konkurssissa niin ainakin perse auki. Tangomarkkinat eivät pärjää puolta vuotta josei kaupunki tue niitä tytäryhtiöiden tai lippujen oston myötä. Mikä tässä mättää?
- Anonyymi
Ja Kalle Keskinenkin tekee konka pari kertaa vuodessa vaikka tapahtumat tuo miljoonia kaupunkiin???
- Anonyymi
Onneksi Seinäjoelta ei ole pitkä tapahtumarikkaaseen Karijoen pitäjään!
- Anonyymi
Jos kaupunki lopettais rahan paasaamisen tangoihin vois kuppilatkin pysyä pystyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988