Perussuomalaiset myrkyttävät suomalaisten lapsia

Anonyymi-ap

Se ei ole mikään ihme, hehän vihaavat suomalaisia. Terveydenhuollon palveluista kun leikataan, niin kohta ei ole paikkaa missä ehdittäisiin noita myrkytystapauksia hoitaa.

"valtakunnallisen myrkytystietokeskuksen tietoon tulee koko ajan enemmän tapauksia, joissa lapsi on saanut nikotiinimyrkytysoireita nikotiinipusseista.
Vuonna 2024 Myrkytystietokeskus sai 444 puhelua nikotiinipusseista, mikä on yli kaksi kertaa enemmän kuin edellisenä vuonna, kun pussien myynti vapautui. Trendi on siis nouseva."
https://www.is.fi/urheilu/art-2000011195707.html

10

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

o

- Nuorison -Tuholais-MYRKYN- Peukun = Haalasivat Maille Vain ;

- SDP:n ja LaitaVasemmiston ja MYRKYN-Vihreät -puolueet - !

Sairaaalat Täyttyy HUUME-Nuorista - ja Mitä Tekeen Syylliset - ?

Nuo - SAASTAISET- Puolueet - Ei tee Mitään = Mutta Myrkyttävät Nuoret -!

o

• Anonyymi

Älkää nyt viherpunikkien muslimiveljeskuntalaiset olko huolissanne, me olemme niin tukevasti RUOTSIN tiellä, ettei islamisaatio ole todellakaan hiipumassa!
      Nämä holtittomasti lisääntyvät kehitysmaamuslimit kyllä hoitavat SUOMEN siihen tilaan ettei islamisatiota kyetä enää pysäyttämään millään rauhanomaisilla keinoilla…

• Anonyymi

Silloin narkkarit ruoskitaan, kivitetään, ehkä tapetaan.

• Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2ff87732-5a24-4d5d-b30e-ea544184f85e

Sanna Marinin hallitus teki aloitteen, lisään avaukseeni
      Se ei ole mikään ihme, hehän vihaavat suomalaisia. Terveydenhuollon palveluista kun leikataan, niin kohta ei ole paikkaa missä ehdittäisiin noita myrkytystapauksia hoitaa.

sunnuntai 23.4.2023 klo 18:15
      – Pitäisin kummallisena, jos toimitusministeristö tässä kohtaa avaisi jossakin toisessa asiassa uuden esivalmistelun tai veisi tämän asian yleisistunnon kautta eduskuntaan, eli konkreettisesti antaisi hallituksen esityksen.

Näin sanoo valtiosääntöoikeuden dosentti, sosiaalioikeuden yliopistonlehtori Pauli Rautiainen.

– Mutta en pidä millään tavalla kummallisena, että tämä asia on perus- tai jatkovalmistelussa.

”Tällä asialla” Rautiainen viittaa nikotiinipusseja koskevaan tupakkalain muutokseen, joka lähti aiemmin tällä viikolla lausuntokierrokselle.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Etkö uskalla omana itsenäsi kirjoittaa vaan yrität tekeytyä aloittajaksi?

Purra aloitti rikollisen uransa jo 7 vuotiaana. Jäi kiinni ja joutui Tallinnan selliin. Purra on asiasta antanut haastattelun Postimees lehdelle Virossa houkutellessaan sikäläisiä raksamiehiä töihin Suomeen vaikka raksa-alalla vallitsee työttömyys.
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/923aa9fa-9f87-4bb1-aa3b-942ace6381b5

• Anonyymi

Nikotiinipussit on kylläkin rkp:n bisnes, kysykää vaikka ex-oikeusministeri anna-majalta.

• Anonyymi

Punikit vihaa. Heidän aate on murhannut sata miljoonaa ihmistä. Aatteeseen ei kuulu oman kansan etu. Aate painottaa ylikansallisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3839
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3215
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2827
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2510
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2460
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2398
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2387
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2334
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe