"Epäluotettava italialaisauto turhautti insinöörin, ja niin syntyi legendaarinen yleistyökalu
Olisipa minulla pihdit, manasi 27-vuotias oregonilainen Tim Leatherman korjatessaan jälleen kerran hajonnutta pikku-Fiatiaan".
On fiiatista ollut jotain hyötyäkin
13
317
Vastaukset
- Anonyymi
Ruotsalainen keksi jakoavaimen
- Anonyymi
Ja Knipex keksi jakoavaimen uudelleen, parannettuna.
Kannattaa tutustua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Knipex keksi jakoavaimen uudelleen, parannettuna.
Kannattaa tutustua.Ja venäläisillä on kunnon iskujakoavain.
- Anonyymi
Instrumentti sanoi venäläinen, kun sai rautakangen!!
- Anonyymi
Elnakki Fiatin rungolla rumatikki lämmittäjällä on luotettava kun vaihtaa jakohihnan aina kun tankkaa
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
No entäs ne rumatikin pahviputket ja pakoputken kannatinkumit?
Et kai vaan ole laiminlyönyt näiden huoltoa ja korjausta?
Joko kyllästyttää fiiatin alla makaaminen.
- Anonyymi
Kyllä helteillä on hyvä maata Fiatin alla viileässä .
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Pakkasilla ei ole hyvä olla auton alla eikä auton sisällä sillä rumatikin puhallus tuntuu sisätilan pakkasasteissa vieläkin kylmemmälle.
- Anonyymi
Kuuma Fiatin pakoputki antaa käsille lämpöä kannatikumia asentaessa
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuma Fiatin pakoputki antaa käsille lämpöä kannatikumia asentaessa
Palstavahti KuopiostaTohollako putken lämmittää ennen kuin ryömit auton alle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohollako putken lämmittää ennen kuin ryömit auton alle?
Minä olen Santander fani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohollako putken lämmittää ennen kuin ryömit auton alle?
Opin käyttämään Santanderia ensimmäisen matkakulkimeni ostossa ,ja sitten viimeksi Ford Ransit LMC kulkimen välirahan vaihto kaupassa . On ollut Fiiu , Rellu ja Fordi , matkakulkimissa
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opin käyttämään Santanderia ensimmäisen matkakulkimeni ostossa ,ja sitten viimeksi Ford Ransit LMC kulkimen välirahan vaihto kaupassa . On ollut Fiiu , Rellu ja Fordi , matkakulkimissa
Palstavahti KuopiostaMinulla on ollut neljä fiattia ja viides menossa.
Fiiatit on vieneet minun rahat ja mielenterveyden! Pimpelipom👻☢️🏃🤬☘️👗🦉tiu tiu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741