"Epäluotettava italialaisauto turhautti insinöörin, ja niin syntyi legendaarinen yleistyökalu
Olisipa minulla pihdit, manasi 27-vuotias oregonilainen Tim Leatherman korjatessaan jälleen kerran hajonnutta pikku-Fiatiaan".
On fiiatista ollut jotain hyötyäkin
13
315
Vastaukset
- Anonyymi
Ruotsalainen keksi jakoavaimen
- Anonyymi
Ja Knipex keksi jakoavaimen uudelleen, parannettuna.
Kannattaa tutustua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Knipex keksi jakoavaimen uudelleen, parannettuna.
Kannattaa tutustua.Ja venäläisillä on kunnon iskujakoavain.
- Anonyymi
Instrumentti sanoi venäläinen, kun sai rautakangen!!
- Anonyymi
Elnakki Fiatin rungolla rumatikki lämmittäjällä on luotettava kun vaihtaa jakohihnan aina kun tankkaa
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
No entäs ne rumatikin pahviputket ja pakoputken kannatinkumit?
Et kai vaan ole laiminlyönyt näiden huoltoa ja korjausta?
Joko kyllästyttää fiiatin alla makaaminen.
- Anonyymi
Kyllä helteillä on hyvä maata Fiatin alla viileässä .
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Pakkasilla ei ole hyvä olla auton alla eikä auton sisällä sillä rumatikin puhallus tuntuu sisätilan pakkasasteissa vieläkin kylmemmälle.
- Anonyymi
Kuuma Fiatin pakoputki antaa käsille lämpöä kannatikumia asentaessa
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuma Fiatin pakoputki antaa käsille lämpöä kannatikumia asentaessa
Palstavahti KuopiostaTohollako putken lämmittää ennen kuin ryömit auton alle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohollako putken lämmittää ennen kuin ryömit auton alle?
Minä olen Santander fani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohollako putken lämmittää ennen kuin ryömit auton alle?
Opin käyttämään Santanderia ensimmäisen matkakulkimeni ostossa ,ja sitten viimeksi Ford Ransit LMC kulkimen välirahan vaihto kaupassa . On ollut Fiiu , Rellu ja Fordi , matkakulkimissa
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opin käyttämään Santanderia ensimmäisen matkakulkimeni ostossa ,ja sitten viimeksi Ford Ransit LMC kulkimen välirahan vaihto kaupassa . On ollut Fiiu , Rellu ja Fordi , matkakulkimissa
Palstavahti KuopiostaMinulla on ollut neljä fiattia ja viides menossa.
Fiiatit on vieneet minun rahat ja mielenterveyden! Pimpelipom👻☢️🏃🤬☘️👗🦉tiu tiu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1745232- 1984129
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403735Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat663076Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533010- 1462007
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441767Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.401528Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631444Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319