Koirakoirakoirakoirakoira

Anonyymi-ap

Miten koira voi olla niin tärkeä että aina halutaan uusi uuden perään ja sitä talutellaan jokaisessa hienossa puistossa ja katujen varsilla ja täytetään ne paskalla.
Onko ihmisellä tarve johtaa jotain ja näyttää ylemmyytensä niin kova että joku viaton luontokappale riittää jonka saa vangita ja pitää narussa. Sitä sitten komennellaan ollaan vihaisia kun luontokappale ei teekään sinun tahtosi mukaan tai tanssi juuri prikulleen pillisi mukaan ja puetaan se kuin ihminen ja luullaan että kaikki haluaa sitä koiraa katsoa miten ihmismäinen tai hassu se on. Yritetään vielä puhua ja väitetään että kyllä se ymmärtää kun kertoo sille jostain tyypistä ja kvanttifysiikasta. Jotkut ei näe mitään muuta kuin sen koiransa ja vielä pahempaa jos se on näyttelykoira niin sitten elämään ei mahdu muuta kuin sen haisevan karvakasan sukiminen ja esittely. Koko elämä mitä voisi olla menee hukkaan sen jumalauta koiran takia.

Kissan palvojat on lähes samaa porukkaa. Kissa on yöeläin ja sitten ihmetellään kun katti ei menekkään sinun kanssasi klo 10 uutisten jälkeen nukkumaan ja herää seitsemältä töihin. Ihmetellään kun se teroittaa luontaisesti kynsiään tai maukuu. Kissa herättää sinut klo 5 ja pakottaa laittamaan ruokaa ja sinä laitat ja sitten ihmettelet sitä kierrettä. (se on vähän sama kun annat lapselle periksi ja sitten ihmettelet miksi hän kiukuttelee koska saa periksi sillä tavalla) Sisällä kissa on liian ahtaassa tilassa ja jos sen päästää ulos niin suomen luontoon kissa ei kuulu. Kissa myös pyörii toisten pihoissa kusemassa nurkkiin ja paskantamassa hiekkalaatikkoihin tai tappelee jonkun kissan kanssa joka on omassa pihassaan joka ei ole ok. Kissan omistajat kuvaavat kissaa joka ikisessä asennossa ja luulevat että muillakin on pakkomielelle katsella kuvia.

Lapselliset ihmiset on samaa sarjaa. He luulee että heidän Tero Inkerinsä on kaikille maailman napa kuin se on heille ja he haluavat sitä katsoa joka asennossa ja ovat joka asiasta mullistavan hämmentyneen innoissaan mitä Tero Inkeri tekee. Facebookissa on paljon näitä jotka laittavat lemmikkinsä tai lapsensa kuvia ja yrittävät keksiä jotain typerää tarinaa mitäänsanomattoman kuvan ympärille ja muut katsoo että mitä vittua.

30

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole ikinä ymmärtänyt tuota koiraihannointia ja sitä, että elukalle annetaan inhimillisiä ominaisuuksia!

• Anonyymi

Näin se on. Tsemppiä sulle.

• Anonyymi

Koko elämäsi menee hukkaan manklatessasi jotain karvakasaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei niistä voi luopua siltikään noin vain yks kaks 😥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on minun elämäni.

• Anonyymi

Itse olen mies, mutta mikä ongelma? Koirat paskantavat, aivan kuten sinäkin ja koiria pidetään narussa, koska ei niitä voi vapaanakaan pitää.

Koirat on ihmisen parhaita ystäviä ja koirista on suunnattomasti iloa.

Mikäli aloittajan ongelma on se, että koirat on naisille häntä tärkeämpiä, niin ehkä aloittajan kannattaisi pyrkiä naisten sydämeen koiran kautta, mutta se on tietysti vaikeeta jos ei tykkää koirista.

• Anonyymi

Minä en paskanna ja kuse jokaista puistoa tai katukäytävää ym täyteen käyn vessassa.
        Miksi koiria pitää ylipäätänsä pitää? Mikä on se juttu? Paras ystävä millä tavalla tämä joka paikassa kuultu lause ilmenee? Koira on vankisi et ole hänen emonsa hänet on rahan takia erotettu emostaan ja myyty sinulle että voit häntä narun nokassa kuljettaa. Saat määräillä jotain viatonta karvaturria ja päättää koska hän syö ja mitä syö. Voit käskeä maahan ja opettaa temppuja. Haluat olla vallassa ja haluat että hän jumaloi sinua lisäksi siinä on kyse imagosta. Miksi näen vain itsekkäitä syitä koiralle? Rescue koirakin on hieno nimi mutta eikö ole niin että sait ilmaiseksi koiran et pelastanut häntä mistään palavasta talosta tai sodasta tetsannut hakemaan häntä vaan sait ilmaiseksi.

Ei koira ei voi olla suhteemme ydin joten koiran tai kissan tai marsun kautta en pyri kenenkään sydämmeen.

• Anonyymi

Ainoa oikea tapa olisi siis elää täysin erakkona jossain korpikuusen alla?

Miehetkin pitävät naisia kuin näyttelyesineinä; ostavat niille hepeneitä, koruja, silikonitissit, ja sitten esittelevät saalistaan kavereille. Laittavat naisen palvelemaan itseään; siivoamisen, ruoanlaiton ym. jälkeen se komennetaan perä pystyssä makkariin pussien tyhjennystä varten, jotta se voi pyöräyttää miehelle jälkikasvua. Jos se ei tottele sille huudetaan ja ehkä piestään.

Miten nainen voi olla niin tärkeä että aina halutaan uusi uuden perään?

• Anonyymi

En saa kiinni ajatuksestasi miten erakkona eläminen liittyy siihen ettei ota eläintä?

Miksi te naiset haluatte niitä miehiä jotka haluavat rahaa ja valtaa. He ovat juuri kuvailemasi kaltaisia. Tehän ne valitsette vaikka lukuisia tavallisia hyviä miehiä on olemassa. Et voi syyttää muita miehiä omista valinnoistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En saa kiinni ajatuksestasi miten erakkona eläminen liittyy siihen ettei ota eläintä?

Miksi te naiset haluatte niitä miehiä jotka haluavat rahaa ja valtaa. He ovat juuri kuvailemasi kaltaisia. Tehän ne valitsette vaikka lukuisia tavallisia hyviä miehiä on olemassa. Et voi syyttää muita miehiä omista valinnoistasi.

Hän oli komea rikas hyvätuloinen koulutettu mies. Kuulostaako tutulta?
        Tämä on ihannemiehenne. Tämä ei ole paras mies vaan täysin pinnallisin arvoin valittu.
        Tämä on se mitä haluatte tai sitten jännämies. Hän pukee iltaisin jonkun apukouluporukan liivit päälle ja menee kerholle. Hän on syönyt testosteronia ja nostanut rautaa. Kuulostaa taas todella hyvältä mieheltä. Onko yllätys että avo tai avioliittonne on onneton ja eroatte mies on väkivaltainen tai sika käy vieraissa tms. Onko se teille todella yllätys naiset? Miksi mies näkee saman tien näistä tämän tyyppisistä millaisia he ovat mutta naiset ei muka näe naiset näkevät jonkun ylvään johtajan ruokaketjun huipulla. Koulutettu ei muuten=älykäs ja hyvätäpainen. Rikas on pääosin sitä että nimenomaan se raha on ollut elämän tarkoitus ja pääasia. Toki poikkeuksiakin on. Komea no se on katsojan silmässä mutta voisin kuvitella miltä naisen mielestä stereotyyppisesti komea mies näyttää. Pitkä lihaksikas jne. Loppujen lopuksi silläkään ei todellisuudessa mitään merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen on määritelmän mukaan eläin, ja itsekin rinnastat lapsen omistusesineeseen, ihan samoin mies tai nainen on vastaava.

Eli toistan: ainoa oikea tapa olisi siis elää täysin erakkona jossain korpikuusen alla?

• Anonyymi

Koirillakin on tarpeet ja parempi, että paskantavat ulos kuin sisälle.

Jaa, että minkä takia koiria pitää ylipäätänsä pitää? Noh, ihminen pystyy tarjoamaan koiralle paremman elämän. Sääliksi käy kulkukoirat. Itse pelastaisin kaikki kulkukoirat jos vaan voisin.

Aloittaja ei tunnu ymmärtävän, että koirat on täysin ihmisten armoilla. Ei koiria voi pitää vapaana. Nehän jäisivät auton alle, olisivat nälissään ja voisivat huonosti.

• Anonyymi

Kulkukoirat ja ihmisen tuottamat pentutehtaat on kaksi eri asiaa. Koiria tehtaillaan ja myydään koska juuri sinä ostat niitä. Jos näin ei olisi ei olisi koiran jalostamoja yms eli ei olisi ongelmaa koska kukaan ei ostaisi niitä. Sä et taida ymmärtää että koira ongelman syyllinen olet mm sinä. Ihminen leikkii luontoäitiä ja jalostaa sairaita uusia lajeja koska söpöjä. Paska ongelmakin vähenisi ulkona. Eli kysyn vielä kerran miksi sinulla on tarve edistää pentutehtailua/ jalostamista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulkukoirat ja ihmisen tuottamat pentutehtaat on kaksi eri asiaa. Koiria tehtaillaan ja myydään koska juuri sinä ostat niitä. Jos näin ei olisi ei olisi koiran jalostamoja yms eli ei olisi ongelmaa koska kukaan ei ostaisi niitä. Sä et taida ymmärtää että koira ongelman syyllinen olet mm sinä. Ihminen leikkii luontoäitiä ja jalostaa sairaita uusia lajeja koska söpöjä. Paska ongelmakin vähenisi ulkona. Eli kysyn vielä kerran miksi sinulla on tarve edistää pentutehtailua/ jalostamista?

En minä osta, enkä minä edes omista koiraa. Pentutehtailu pitäisi siis lopettaa, että sinulla olisi kivaa ja ei tulisi tilannetta, jossa nainen valitsee sinun sijasta koiran. Pillunsaanti olisi näin taattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä osta, enkä minä edes omista koiraa. Pentutehtailu pitäisi siis lopettaa, että sinulla olisi kivaa ja ei tulisi tilannetta, jossa nainen valitsee sinun sijasta koiran. Pillunsaanti olisi näin taattu.

Tämä on taas jotain omaa harhaista päätelmääsi jossa yhdistelet luulosi mukaan asioita.

• Anonyymi

Miksi tämä asia häiritsee sinua?
      Haluatko kontrolloida sitä, miten muut elävät?
      Pitäisikö sinun heittää esimerkiksi pleikkari ikkunasta, koska jonkun mielestä vietät sen kanssa liikaa aikaa?

• Anonyymi

Minun heittää pleikkarin? Mistä sinä tiedät pelaanko lainkaan tai onko mitään konsolia tai konetta ylipäätään. Mistä nämä olettamukset tulee?

Jos nyt haluat verrata pleikkaria tai koiraa niin pleikkari ei ole elävä olento. Se ei joudu kärsimään sisällä vankina koska se ei tunne mitään. Se ei kärsi jalostuksesta se ei paskanna kaikkia puistoja ja nurkkia täyteen. Se ei pure lapsia. Sen kaltoin kohdeltu ei häiritse ketään. Se on viihdyttävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun heittää pleikkarin? Mistä sinä tiedät pelaanko lainkaan tai onko mitään konsolia tai konetta ylipäätään. Mistä nämä olettamukset tulee?

Jos nyt haluat verrata pleikkaria tai koiraa niin pleikkari ei ole elävä olento. Se ei joudu kärsimään sisällä vankina koska se ei tunne mitään. Se ei kärsi jalostuksesta se ei paskanna kaikkia puistoja ja nurkkia täyteen. Se ei pure lapsia. Sen kaltoin kohdeltu ei häiritse ketään. Se on viihdyttävä.

Se oli ESIMERKKI, siksi siinä lukee esimerkiksi.

Myöskään ehdoton valtaosa koirista ei joudu kärsimään, ei paskanna paikkoja täyteen, ei pure lapsia, eikä ole kaltoinkohdeltuja tai häiritse ketään.

Mutta ESIMERKIKSI pleikkari on ihan s@@tanan ärsyttävä ja kyllä häiritsee jos kanssa-asuja, tai naapuri volat täysillä, sitä pelaa päivät pitkät.

• Anonyymi

Koira ihmiset on itsekkäitä ja haluavat näyttää valtansa viattomalle luontokappaleelle ja pitää sitä vankina sekä pakottaa temppuihin. Koira on huomionkipeän narsistisen ihmisen vanki joka ajattelee että maailma pyörii hänen ympärillään ja aina pitää olla jonkun innostumassa hänestä. Koiraihmiset pakottavat koiransa alistumaan ja tekemään temppuja. Käymään näyttelyissä ja pitämään vaatteita. Suu auki sitten päivät pitkät tuijottavat näitä kirppukasojaan ja keksivät jotain tarinoita omassa päässään miksi juuri heidän rakki on älykäs ja ihmismäinen. Ei silti kaikki ongelmat saavat alkunsa ja ovat siellä hihnan alkupäässä myöskin se että joka ikinen kaunis puisto on täynnä koiranpaskaa. Pitäisi tulla laki että jos meinaat jättää nurmikolle paskat otetaan taluttaja kiinni 500€ sakko ja joutuu vielä syömään koiransa ulosteet.

• Anonyymi

Paskannuttakaa ne koirat siihen omaan pihaanne missä asutte jos ei kerääminen kiinnosta.

• Anonyymi

1000€ sakko siitä että paskannuttaa koiran sinne missä se on kielletty. Sekin on muuten outoa että joutuu kyltillä tai tekstillä erikseen kertomaan että älä tuo muppeasi minun/firmani pihaan paskalle. Lähdet omasta pihasta ja tuot koirasi toisen alueelle paskalle. Soittaako mitään kelloja? Mitä jos minä ostan 10 koiraa ja tuon ne aina teidän pihaan paskalle tai teillä on joku kaunis viheralue niin minä ja 80 muuta tyyppiä paskannutetaan koirat siihen.
        Huomasit varmaan miten perseestä se käytöksesi on ja se että on esim pururadalla koiran kuva ja punainen rasti tarkoittaa sitä että ei koiranpaskaa eikä ulkoilutusta mutta silti olette siellä päivä toisensa jälkeen paskannuttamassa koiraanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1000€ sakko siitä että paskannuttaa koiran sinne missä se on kielletty. Sekin on muuten outoa että joutuu kyltillä tai tekstillä erikseen kertomaan että älä tuo muppeasi minun/firmani pihaan paskalle. Lähdet omasta pihasta ja tuot koirasi toisen alueelle paskalle. Soittaako mitään kelloja? Mitä jos minä ostan 10 koiraa ja tuon ne aina teidän pihaan paskalle tai teillä on joku kaunis viheralue niin minä ja 80 muuta tyyppiä paskannutetaan koirat siihen.
        Huomasit varmaan miten perseestä se käytöksesi on ja se että on esim pururadalla koiran kuva ja punainen rasti tarkoittaa sitä että ei koiranpaskaa eikä ulkoilutusta mutta silti olette siellä päivä toisensa jälkeen paskannuttamassa koiraanne.

Sulla mitään firmaa ole..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla mitään firmaa ole..

Mistä sinä sen tiedät

• Anonyymi

Mikä tämän aloittajan päällimäinen ongelma on? Ei saa vissiin pillua kun on koirien keskuudessa haudanvakava ja leikit koiran kanssa ei onnistu. Naisetkin sen huomaavat.

• Anonyymi

Edelleen joku oma visiosi mikä ehkä kertoo että itseasiassa sinä et saa pillua edes koiraa kehumalla. Se alkuperäinen ongelma lukee ihan tekstinä aloituksessa. Nämä pillun haluamiset ei liity aiheeseen mitenkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen joku oma visiosi mikä ehkä kertoo että itseasiassa sinä et saa pillua edes koiraa kehumalla. Se alkuperäinen ongelma lukee ihan tekstinä aloituksessa. Nämä pillun haluamiset ei liity aiheeseen mitenkään

Joku tässä hiertää sinua nyt niin..

Vaikuttaa siltä, että koet koirat uhkana, etkä saa pimpsaa, koska koirat ajavat edelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku tässä hiertää sinua nyt niin..

Vaikuttaa siltä, että koet koirat uhkana, etkä saa pimpsaa, koska koirat ajavat edelle.

Kyllä jaksat jankuttaa. Jos et ymmärrä tekstiä en voi sille mitään

• Anonyymi

Huomatkaa. Kukaan ei pahoittanut mieltään AP tekstistä kissan tai lapsen vuoksi. Vain koiran takia ulistaan.

• Anonyymi

Jos toisen koira kakkaa omaan pihaan, niin silloin ihmisen pitää mennä itse kakkaamaan pökäle koiranomistajan etuoven eteen, oikein 5-kiloinen ihmisuloste.

Kuin Jim Carrey elokuvassa Me, Myself and Irene.

• Anonyymi

Kannatan. T:AP

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2353
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2096
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      40
      2032
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      320
      1850
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      117
      1493
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1425
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1157
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1055
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe