Paavali kirjoittaa jakeessa 2 Kor. 5:19
"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan"
ja nimeää TÄMÄN sovituksen sanaksi.
Tähän sovituksen sanaan uskoo nykyään aika harva. Miksi? Siksi kun se oon etevästi raiskattu.
Sovituksen sanan raiskaajat suorittavat raiskausoperaationsa näppärällä silmänkääntötempulla. Taikureille tyypillisesti he tarvitsevat temppuunsa apuvälineen - termin, joka on aina tarvittaessa otettavissa käyttöön: "ASIAYHTEYS"!
Ts. apuväline, jota Raamatun kirjoittajat eivät ITSE koskaan käytä missään, koskaan.
"Asiayhteys" on yksinkertaisesti pelkkä apuväline, jolla mitätöidään sovituksen sana. Se on eräänlainen taikasauvan heilautus. Kun sen lausuu, voi olla piittaamatta jakeesta 19, julistaa jakeen 20 "sovituksen sanaksi", jolloin tapahtuu seuraavaa:
kehotus uskoa UUTISEEN (jae 20) muuttuu itse UUTISEKSI.
Tässä ei ole mitään järkeä, mutta valheen isän kehittelemissä opeissa ei tarvitse ollakaan. Kun uskoo VALHEEN, on uskottava kaikkeen, mitä tuosta valheesta seuraa. Ja se tuntuu olevan mahdollista, vaikka se onkin mieletöntä.
"Asiayhteyden" käyttäminen sovituksen sanan kohdalla on verrattavissa siihen, että Suomen itsenäisyydestä puhuttaessa joku tulisi mukaan keskusteluun ja alkaisi sopottaa, että ei se ole olennaista, koska Suomi itsenäistyi, eikä se, mitä se merkitsi, eikä se, ketkä olivat tuolloin ja ketkä ovat nykyisin suomalaisia, vaan se, että itsenäistyminen koskee ainoastaan niitä, jotka USKOVAT SEN KOSKEVAN ITSEÄÄN.
Sovituksen sana ja sen "asiayhteys"
Anonyymi-ap
3
59
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus sovitti vain niiden synnit jotka tekevät parannuksen mooseksdn lain rikkomisesta
- Anonyymi
Jeesus ei koskaan sanonut että pääde taivaaseen jos udkot että olen Jumalan tai kuolin ristillä. Hän sanoi jos haluat päästä sisälle elämään pidä käskyt
- Anonyymi
Just näin. Jeesus on Moosekselle alamainen. Mooses sentään antoi Lain, Jeesus ainoastaan henkensä.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744