Niin miten se työttömyysetuuden karenssi auttaa siihen eli tulee lisää rahaa jotta pystyy menemään tapaamiseen?
häh?
Jos ei ole rahaa mennä johonkin tapaamiseen.
12
252
Vastaukset
- Anonyymi
Minä jouduin ottamaan kaksi erillistä kertaa aviin yhteyttä ennenkuin työllisyyspalvelut suostuivat järjestämään ehdonalaisvalvontatapaamisen puhelimitse. Ei ole mitään syytä miksi tällaisia täysin hyödyttömiä - eikun anteeksi, työttömälle haitallisia - tyhjänjauhantaristikuulusteluja ei voisi järjestää puhelimitse tai sähköisesti kun työttömyysviranomaisille on keksittävä keinotekoisesti jotain tekotyötä kun heillä ei muuta tekemistä ole työpäiviensä ratoksi.
Asuessani syrjemmällä aikoinaan jouduin kävelemään räntäsateessa yli 15km kaiken maailman velvoittaviin haistapaskainfoihin joita työllisyyspalvelut kyhäsivät kun eivät muuta tekemistä keksineet.
Työllisyyspalvelut ovat työttömien kiusaamiskoneisto ja siellä loisivat verorahahuorat luonnevikaisia kusipäitä. - Anonyymi
Tapaamiset on ihan ilmaisia, ei maksa asiakkaalle mitään. Päinvastoin, asiakkaalle maksetaan jos on ilmoittautunut työnhakijaksi ja noudattaa annettuja ohjeita
- Anonyymi
Hyvin vähän suhteessa Suomen korkean elintason!!!
- Anonyymi
Niin tapaaminen ei itsessään maksa,mutta kulkeminen sinne maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tapaaminen ei itsessään maksa,mutta kulkeminen sinne maksaa
Kyllä se kulkemisen toteutumisen vastuu on ihan sillä työttömällä itsellään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin vähän suhteessa Suomen korkean elintason!!!
Mutta todella hyvin kun ei tee mitään rahansa ja tukien eteen mitään.
On maailmassa maita joille makseta asumista ja päivärahaa olemisesta ja siellä kerätään kaatopaikoilla roinaa ja se syötäväkin...
- Anonyymi
Tapaaminenhan maksaa maltaita jos sinne on pakko taksilla mennä.
häh?- Anonyymi
Luuletko että julkinen liikenne on kaikkien saatavissa? Edes kaukoliikenteen bussit eivät kulje enää kaikkialle.
Aina voi kävellä taikka mennä hevosella.
- Anonyymi
Aina voi nostaa yhteiskunnan maksamia yritystukia häpeilemättä!
- Anonyymi
aina keksitään perustelut ettei tarvitse mennä kyseisiin tapaamisiin.
Miten ihmeessä voi olla elossakaan jos rahat on noin tiukilla.
Okei ymmärrän. Vähät ylimääräiset rahat pitää laittaa johonkin itselle kivaan, - Anonyymi
Tässä olisi mukava etätyö mahdollisuus, jos olet kyllästynyt työttömyyteen tai haluat lisäansioita, niin tämän avulla onnistuu, tätä voi tehdä missä ja milloin vain itselle sopii
Tehtävänä on vastailla asiakkaiden viesteihin, mahdollisuus tienata jopa 300€ viikossa viikossa, itsekin olen pitkän työttömyyden jälkeen tienannut tässä tosi mukavasti lisää säästöjä, hyvin rentoa ja mukavaa puuhaa, nyt olisi uusille tekijöille tarvetta
Palkkio maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi tarjolla paljon bonuksia joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota huomattavasti, suosittelen todellakin jos kukkaro kaipaa lihotusta, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733971- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362678- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038