Konkurssi paikka nimeltä Ähtäri

Anonyymi-ap

Ei mene montaa kuukautta niin sitten tiedetään mitä Ähtärissä tulee tapahtumaan. Kuntaliitosta pukkaa mutta minkä kunnan kanssa? Soinin kanssa yhteen niin Ähtäristä tullee taas kunta.

10

624

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko matkailumäki kaatumassa ja sitä myötä autioitumassa. Olipa kyllä hyvä että kuntalaisten viimeisillä rahoilla sinne metsän keskelle tehtiin se saatanan uimahalli joka jo muutenkin aina kiinni! Hienoa Kepu, Demarit ja muut umpipöljät, kiitoksia oikein kovasti! 👏

• Anonyymi

Ei tule liitosta.muuta jännää tiedossa

• Anonyymi

Kyllä tulee, pakkoliitos.

• Anonyymi
      UUSI

Ministeriö sanelee Ähtärille ehdot, ei siinä paikalliset päättäjät (onneksi !) pysty päätöksiä tekemään. Pakkoliitos ja niin tiukka talouskuri, jota ei ole tähän mennessä nähty. Viimeinkin saadaan Ähtärin veronmaksajille edes jotain toivoa tulevaisuudesta, tätä on odotettu kauan. Kaksi kertaa kriisikuntamenettelyssä olleen kaupungin päättäjät eivät ole muuttaneet toimintatapaansa, taloudellinen tilanne on erittäin huono ja mistään ei ole edes haluttu oppia. Ministeriöltä toivotaan nyt vain tiukkaa otetta, Ähtärin päättäjille varataan toki tilaisuus tulla kuulluiksi, mutta toivottavasti ministeriö ei ota tätä huomioon, vaan tekee ryhdikkäästi ja päättäväisesti omat ratkaisunsa.

• Anonyymi
      UUSI

Ei mikään kunta huoli keskustalaista Ähtäriä vaivoikseen.

• Anonyymi
        UUSI

Ei sitä pakkoliitoksessa kysytä.

• Anonyymi
        UUSI

Kaikkihan nämä pikkukunnat ovat kepu-vetoisia, eipä taida tahti paljon muuttua, oli suunta mikä tahansa.

• Anonyymi
      UUSI

Multia olis hyvä niin olis yksi kriisikunta vähemmän.🙃

• Anonyymi
      UUSI

Ähtärin tilanne on suorastaan hirveä .

• Anonyymi
      UUSI

Ei näytä hyvältä Ähtärin tilanne, veroilla on korotuspaine, työpaikat vähenee ja sen seurauksena myös asukkaat.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3809
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3185
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2817
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2477
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2460
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2377
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2304
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2296
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2080
    Aihe