Paikallisasiaan liittyen, kun lomalla kävin Alavudella heinäkuussa. viikon.
Yleensä nimismiehiltä 1970- luvulla edellytettiin vahvaa lakituntemusta. Siksi useimmilla oli oik. kandin tutkinto uusimpien rikostutkinnan teorioiden opista. Alavudella ei ollut näin. Ihmiset poliisiasioissaan Alavudella olivat joutuneet osaamattomien päätöksien vastaajiksi tästä syystä. Hilkan jälkeen kykenemättömyys nimismiehen tehtäviin kasaantui vuoreksi.
KRP:n kohdalla oli valitettava seikka, että hallintoalueen vanhin komissaaritason mies aina laitettiin murhatutkimuksien johtoon. Näin tehtiin Hilkka-keississä Arosen kohdalla. Hänen puutteelliset taidot olivat kuitenkin tiedossa Heinävedeltä ja muista tärkeistä rikostutkinnoista. Arosen kyvyt olivat enemmän alaisten tekemien päätelmien hylkääminen. Omien, lähinnä 1930- luvun poliisioppien noudattaminen oli hallitsevaa. Siksi Hilkka olisi jäänyt tutkimatta hänen kyvyillään.
Hilkka olisi jäänyt tutkimatta hänen kyvyillään.
9
156
Vastaukset
- Anonyymi
Sun vaimos pettää mua Osmon kanssa
- AnonyymiUUSI
Ei kai nyt kukaan Osmon kans.
- Anonyymi
Minulle ja isälleni jäi epäselväksi, miksi ja miten ne tutkimukset lokakuussa aloitettiin ja heti tiedettiin Paavo syylliseksi?
- Anonyymi
Aulikselle sukua olevat selvitti sen ministeriöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sellainen on mahdollista? Eikö riittänyt että murhaaja ja uhrin isä ohjasi päätutkija Arosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sellainen on mahdollista? Eikö riittänyt että murhaaja ja uhrin isä ohjasi päätutkija Arosta?
Siis ensiksi, kuka oli oikea murhaaja, siis oikea. Tietääkseni oikeaa murhaajaa ei ole vieläkään selvitetty. Rahalla kävi joku istumassa muodollisen tuomion. Tutkinta oli mitä oli. Se tehtiin mitä sallittiin. Pintapuolisesti ettei arkoja asioita paljastu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eeva ja Tyyne huseerasi käsketysti taustalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tienneet muuta kun se että Aulis ei ole tappaja. Aulis näki Hilkan tapon. Sopimus on pitänyt edelleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tienneet muuta kun se että Aulis ei ole tappaja. Aulis näki Hilkan tapon. Sopimus on pitänyt edelleen.
Kyllä Aulis on tappaja. Lue sen oma komkemuskirja Milocevitsin sotapojat. Tappaa kroatia, muslimia ja serbiäkin Bosniassa 1990-luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357