https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000011422157.html
"Vakuutusyhtiö kertoo puolivuotistuloksensa yhteydessä, että akuista lähtevät tulipalot ovat nousseet uudeksi pääkategoriaksi vahingoissa."
”Litiumioniakkujen haasteet ovat hiipineet salaa yhteiskuntaamme eikä niitä ole vielä kunnolla huomioitu”.
"Sähköautot edustavat aivan uudenlaista riskiä yhteiskunnassamme, mihin emme ole juurikaan varautuneet".
Litiumakkupalot vakava ongelma
7
131
Vastaukset
- Anonyymi
Polttisauton mahdollinen tulipalo on helppo sammuttaa, mutta patterit roihuaa hallitsemattomasti.
- Anonyymi
Virhe "mahdollinen" tulipalo pitää olla todennäköinen tulipalo.... keskimäärin noin 6 kpl. vuorokaudessa.
- Anonyymi
Ja jos taas lukija ymmärtäisi lukemaansa ja ymmärtäisi, että etupäässä tuossa artikkelissa puhutaan muista litiumakuista kuin autojen akuista. Palot ovat keskittyneet lähinnä polkupyörien, potkulautojen, kännyköiden ja akkukäyttöisten työkalujen paloihin jotka ovat polttaneet siinä ohessa asuntoja ja taloja.
- Anonyymi
Onneksi vetyautot ja vetytankkausasemat ovat tulossa vihdoin myös Suomeen 💕
- Anonyymi
Toiveajattelua.
- Anonyymi
Siellä onkin sitten melkoisia pommeja tiedossa kun vetyauton korkeajännite litiumakku syttyy roihuamaan ja paukauttaa vetypommin ja kun se osuu tankkausasemalle, niin näemme jotain mielenkiitoista.
Onneksi tuo vetyautoilu tekee kuolemaa ja asemia lopetetaan kaikialla.
- Anonyymi
Trollitehtaan dissus spämmiä ala Tojo hönö eli Tojo hönö avauksen takana ! ! Älä kommentoi ! ! N 90 % kaikesta Tojo hönön Dissaus spämmiä ! ! Älä kommentoi mt narsulle mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k734001- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia372747- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1201055