Palstaprinssit väittävät että
1. Kaikki lapset tehdään nykyään komeille miehille. Yhdelläkään suomalaisella lapsella ei ole isänä tavismiestä, saati rumaa miestä.
2. Se, saako mies naisen, riippuu vain hänen ulkonäöstään eikä mistään muusta: jokainen komea mies saa niin monta naista kuin itse haluaa
3. Komean miesten elämä on yhtä juhlaa, tavismiesten elämä on viheliäistä ja ilotonta.
Tämähän on loistava uutinen!
Tästä ei voi kuin ilahtua, koska sehän tietää hyvää suomalaiselle yhteiskunnalle: tulevaisuudessa kaikki suomalaiset miehet ovat komeita ja siis myös menestyviä ja onnellisia!
Tämä ei tietenkään tapahdu heti. Muutokseen menee pari sukupolvea, Mutta arviolta 100 vuoden päästä Suomi on miehille onnela, koska miehen elämän onnellisuus riippuu vain miehen ulkonäöstä, eikä täällä ole kuin komeita miehiä. Suomi on siinä vaiheessa naisillekin onnela, koska komeita miehiä riittää kaikille. Palstaprinssien silkkaa empatiaa uhkuva huoli komeiden miesten riittämättömyydestä on muisto vain.
20 vuoden päästä on jo nähtävissä selvää kehitystä parempaan suuntaan, kun nykyiset komeiden miesten siittämät poikavauvat ovat kasvaneet nuorukaisiksi. Vaikka he kaikki eivät ole ihan yhtä komeita kuin isänsä (koska ovat perineet osan geeneissään äidiltä), niin parikymppiset miehet ovat vuonna 2045 keskimäärin selvästi paremmannäköisiä kuin nykyiset nuoret miehet. Mikä tarkoittaa että heillä on myös selvästi parempi elämä kuin nykyajan nuorukaisilla.
Miettikää mikä työnsarka nykyisillä komeilla miehillä on! Heidän täytyy hedelmöittää kaikki lisääntymiskykyiset ja -haluiset naiset!
Se käy työstä eikä se aina ole hauskaa. Joskus komea mies haluaa viettää ilta yksin tai jätkäseurassa ja tehdä jotain ihan muuta kuin taas lähteä panemaan. Komealla miehellä täytyy olla oikeus myös lepoon ja seksittömiin vapaailoihin, ja lisäksi hänen täytyy saada itse valita seksikumppaninsa. Hänen täytyy siittää ainakin viisi naista viikossa mutta hän saa valita ne naiset itse. Eihän häntä voi vaatia sekstailemaan jonkun suohirviön kanssa.
Siispä suohirviöt eivät enää lisäänny! Se on hyvä, koska suohirviöt synnyttäisivät rumia poikia joista kasvaa kurjaa elämää eläviä rumia miehiä.
Komealle miehelle kauniiden naisten ja tavisnaisten siittämisessä on ihan riittävä urakka. Välillä seksi alkaa olla rasitus eikä ilo ollenkaan.
Mutta komea mies tietää että se on isänmaallinen velvollisuus! Suomeen pitää tulevaisuudessa saada onnellisia miehiä. On komeiden vastuulla huolehtia siitä ettei miesten tarvitse tulevaisuuden Suomessa koko ajan vain kärsiä, kuten nyt on asian laita. Kun miesten onnellisuus ja hyvinvointi lisääntyy, koko yhteiskunta muuttuu onnellisemmaksi.
Kansa siis vähitellen kaunistuu. Tavisnaisen ja komean miehen lapsi ei välttämättä ole täydellisen kaunis, sehän riippuu siitä miten geenit jakautuvat. Jos hän on poika ja hänestä tulee komea mies, hän hoitaa aikuisena siittämisvelvollisuutensa ja siirtää hyviä geenejä eteenpäin.
Jos nykyinen pikkupoika on niin paljon äitinsä näköinen että jää tavismieheksi, hän ei aikuiseksi kasvettuaan lisäänny koska ei saa naista. Mikä on hyvä, koska tarkoitushan on saattaa maailmaan onnellisia miehiä.
Jos lapsi on tyttö ja äitinsä näköinen eli tavis, hän on todennäköisesti silti edes vähän nätimpi kuin äitinsä. Aikuisena hän tekee lapsen komean miehen kanssa, ja tuloksena on taas äitiään kauniimpi lapsi. Ja niin edelleen. Kehitys menee oikeaan suuntaan.
Jossain vaiheessa, muutaman sukupolven päästä, ollaan tilanteessa, jossa kaikki suomalaiset miehet ovat komeita.
Miksi te palstaprinssit haukutte täällä komeita miehiä? Miksette kiitä ha kehu heitä? He pelastavat tulevaisuuden Suomen miehet. Te sen sijaan ette tee mitään tulevaisuuden hyväksi.
Jos palstaprinssejä on uskominen niin kansa kaunistuu
44
317
Vastaukset
- Anonyymi
Miten se avioliittolakimuutos edistyy?
Jos miehille sallittaisiin useita vaimoja, niin komeita miehiä riittäisi useammalle naiselle.
Osamallakin oli monta vaimoa. Komeista miehistä tulisi yltäkylläisiä.- Anonyymi
Olet ihan hakoteillä. Ei komea mies HALUA seksiä, se on hänelle pelkkä velvollisuus. Hänen täytyy lisääntyä. Velvollisuuden hoitaminen ei vaadi avioliittoa.
Ja tavismiesten pitää pysyä kaukana naisista! Älkää siirtäkö tavisgeenejänne eteenpäin! - Anonyymi
”Miten se avioliittolakimuutos edistyy?
Jos miehille sallittaisiin useita vaimoja, niin komeita miehiä riittäisi useammalle naiselle.
Osamallakin oli monta vaimoa. Komeista miehistä tulisi yltäkylläisiä. ”
Sinä vain et tajua. Komeat miehet eivät ole yltäkylläisiä saadessaan paljon seksiä. He ovat jo nyt ylirasittineita joutuessaan yksinään huolehtimaan syntyvyydestä. Sinä haluaisit heille vielä lisätaakaksi avioliiton rasitteet!
Älä sinä afganistanilainen mies yritä tuoda oman maasi systeemiä tänne. Pysy erossa suomalaisista naisista ja Suomen systeemistä ja ole sekaantumatta tähän asiaan, jonka ei kuulu sinulle ollenkaan. Tai muuta takaisin Afganistaniin, mitä sinä täällä luuraat?
Komeat suomalaiset miehet ja suomalaiset tavisnaiset ja suomalaiset kaunottaret hoitavat tämän asian. Tähän ei tarvita islamistien mielipiteitä ollenkaan. Pysy sivussa tästä!
Tähän ei tarvita edes suomalaisten tavismiesten apua, mutta he sentään ymmärtävät pysyä poissa tieltä eivätkä sekaannu sellaiseen mikä ei heille kuulu ja missä heitä ei tarvita.
Palstaprinssit ovat kertoneet huomanneensa että nykyään Suomessa syntyy lapsia vain komeille miehille, ja se on aivan loistava uutinen! Kehitys on siis ihan itsestään ja komeiden miesten ansiosta menemässä hyvään suuntaan: kansa kaunistuu! Suomen tulevaisuus on turvattu: tulee aika jolloin täällä on vain komeita miehiä. Naisetkin ovat siinä vaiheessa kauniimpia kuin nykyään. Ja komeiden miesten elämä eli tulevaisuuden Suomen kaikkien suomalaisten miesten elämä on ihanaa!
- Anonyymi
Useita vaimoja komeille miehille, joten komeista miehistä tulisi yltäkylläisiä. Komeat mallimiehet saisivat seksiä tuutin täydeltä. Tosin, saavat jo nytkin.
- Anonyymi
Saavat tosiaan jo nytkin, joten mitään avioliittoja ei tarvita. Muistanet että seksi ei ole komealle miehelle nautinto vasn valvomlisuys. Hänen kuuluu siittää.
Avioliitto olisi komealle miehelle kohtuuton rasite. Miksi hänen pitäisi katsella naisia vielä kotonaankin? Annetaan hänen asua yksin ja omassa rauhassaan viihtyisässä poikamiesasunnossaan ja käydä viitenä iltana viikossa siittämässä kauniita jälkeläisiä viidelle eti naiselle.
- Anonyymi
Eli wanhoillisislamismi valtauskonnoksi? Ei se miehiä ainakaan haittaisi. Ihan sama ketkä täällä lisääntyy, we are f*cked anyway 😈. Nähdäkseni elämme kuin sikolätissä, kieriskellen eritteissämme, liejuissamme, pskoissamme. Sitähän tää on loppupeleissä.
- Anonyymi
”Nähdäkseni elämme kuin sikolätissä, kieriskellen eritteissämme, liejuissamme, pskoissamme. Sitähän tää on loppupeleissä. ”
Puhu vain omasta puolestasi. Sikolätissö elävät ovat erikseen ha kineat velvollisuudentuntoisen miehet erikseen.
Komeat miehet hoitavat isänmaallisen velvollisuutensa. Älä arvostele komistuksia jotka uhraavat oman vapautensa siittääkdeen Suomeen kauniin uljaan uuden miessukupolven. He harrastavat seksiä tylsien tavisnaisen kanssa. Ole kiitollinen ettei sinun tarvitse. Sinulla on oikeus elää selibaatissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Nähdäkseni elämme kuin sikolätissä, kieriskellen eritteissämme, liejuissamme, pskoissamme. Sitähän tää on loppupeleissä. ”
Puhu vain omasta puolestasi. Sikolätissö elävät ovat erikseen ha kineat velvollisuudentuntoisen miehet erikseen.
Komeat miehet hoitavat isänmaallisen velvollisuutensa. Älä arvostele komistuksia jotka uhraavat oman vapautensa siittääkdeen Suomeen kauniin uljaan uuden miessukupolven. He harrastavat seksiä tylsien tavisnaisen kanssa. Ole kiitollinen ettei sinun tarvitse. Sinulla on oikeus elää selibaatissa.Olet siis provoileva trolli? Just. Asia selvä. Ei mul oo sulle mitään asiaa. En palaa enää tähän keskusteluun.
- Anonyymi
Mikä ihmeen vanhoillis-islam? Nauset saavat harrastaa vapaasti seksiä komeiden miesten kanssa ja tehdä lapsia avioliiton ulkopuolella niin paljon kuin itse haluavat, ja komeat miehet saavat vapaasti sekstailla ilman velvotteita, ja kaikki tämä tapahtuu ao. henkilöiden vapaasta tahdosta. Tämä on mahdollisimman kaukana islamista ja konservatiivisuudesta. Kyllä kyse on nimenomaan suomalaisesta yhteiskunnasta jossa ihmiset saavat elää kuten itse tahtovat.
- Anonyymi
Ei, tämä yksi palstaprinssi haluaa muuttaa Suonen islamilaiseksi valtioksi. Ei käy. Muuttakoon -Afganistaniin.Tämä maa on Suomi.
Kysehän on siitä ett asiat ovat ko nykyisellään menossa oikeaan suuntaan, eli ei tarvis mitään uudistuksia eik uusia systeemejä. Tämä on demokraattinen Suomi jossa kenenkään ei tarvitse mennä naimisiin saadakseen seksiä ja lapsia. Komeat miehethän siittävät JO NYT kaikki lapset, joten entiseen malliin. Kaikki on jo nyt menossa hyvään suuntaan.
Pysykää te tavikset erossa naisista. Älkää ainakaan haaveilla isyydestä! Jos onnistuttu saamaan naisen seksiin niin huolehtikaa ehkäisystä. Älkää tehkö lisää onnettomia miehiä maailmaan!- Anonyymi
Tuo yksi moniavioisuutta pakkomielteisesti ajava ”palstairinssi” on kotoisin Afganistanista. Hän on oppinut suomen kielen mutta ei ole sisäistänyt sitä tosiseikkaa että tämä maa on Suomi. Tänne ei tuoda Afganistanin malleja.
Ei pidä syyttää suomalaisia palstaprinssejä hänen kirjoituksistaan.
- Anonyymi
Olen niin iloinen siitä mihin suuntaan Suomi on muuttumassa: ihmiset kaunistuvat! Tavismiesten ei tarvitse kärsiä inhottavien pintapuolisen suomalaisnaisten kanssa sekstailusta jaelämisestä.Silkkaa riemua!
- Anonyymi
""Tänne ei tuoda Afganistanin malleja.""
Miten niin? Sitähän vihervassukat koko ajan yrittävät. Lehdessäkin oli eilen miten suomalaiset vuokralaiset häädettiin kodeistaan maahanmuuttajien tieltä. Islamsaatio on totta ja islamistit tulevat ottamaan vallan. Sen jälkeen on turha höpöttää mistään naisten oikeuksista.- Anonyymi
Sinä itse yrität mitta et onnistu.
- Anonyymi
”Vihervassukat”eivät yritä tuota. Sinä itse yrität. Eikä asia millään lailla liity viestiketjun aiheeseen, joka on suomalaisten komeuden miesten pyhä tehtävä: siittää kaikki syntyvät lapset ja kaunistaa suomalaiset. Sinä yrität joka välissä tuputtaa islamilaista ideologiaa.
. Kukaan ei ole samaa mieltä kanssasi. Painu Afganistaniin.
- Anonyymi
Islamsaatio on totisinta totta ja asiaa ajavat juuri nuoret naiset, jotka ei jostain syystä ymmärrä mitä tapahtuu kun maahan tuodaan vierasta, naista alistavaa kulttuuria. Merkkejä tästä on jo kun Itiksessäkin naisia kehoitetaan pukeutumaan kaapuun.
- Anonyymi
Sinä itse sitä ideologiaa yrität. Nuoret naiset vastustavat sitä. He haluavat viettää vapaata elämää, juoda viiniä, matkustella, opiskella ja käydä työssä. Sekä harrastaa seksiä itse valitsemiensa miesten kanssa ja päättää kenelle synnyttävät lapsia vai synnyttövätkö kenellekään.
- Anonyymi
"Oi Profeetta! Pyydä vaimojasi, tyttäriäsi ja uskovia naisia verhoutumaan huiveihinsa. Näin heidät todennäköisemmin tunnistetaan siveiksi, eikä heitä häiritä. Ja allah on anteeksiantava, armollinen”
Tällaiset kyltit antavat ymmärtää, että Itäkeskuksessa on jo olemassa jonkinlaisia islamilaisia moraalipoliiseja. Ihan samalla tavalla tämä kehitys näkyi mm. Tukholman Kistassa, jossa asuin useamman vuoden. Ensin tuli tällaisia kylttejä, ostoskeskusten sisäänkäyntioviin liimattuja lappuja ym. lippulappusia, joissa kehotettiin naisia pukeutumaan huiviin. Seuraavaksi ostoskeskukseen ilmestyi islamilaiseen pyjamaan ja lätsään pukeutuneita partaukkoja, jotka kävivät läksyttämässä huivittomia naisia.
Islamisaatio on kylmää faktaa. Nämä tulevat runnomaan avioliittolakiin vielä muutoksen, jossa miehille sallitaan monta vaimoa.- Anonyymi
Olepa hiljaa tai muuta pois Suomesta. Naiset ja miehet elävät tällä vapaasti jatkossakin. Tämä on kristitty maa.
- Anonyymi
Sinun toiveajatteluasi.
- Anonyymi
Niin? Miten tämä liittyy aloittajan aiheeseen?
- Anonyymi
Tämähän näkyy jo nyt. Nykyajan nuoret ovat keskimäärin huomattavasti pidempiä kuin aiempien sukupolvien nuoret. Siis ihmisten keskipituus kasvaa.
- Anonyymi
Aloittajan mielestä tummat ovat siis kauniimpia kuin valkoiset?
Maahanmuutollahan yritetään paikata pohjamudissa olevaa syntyvyyttä.- Anonyymi
Aloittaja ei ole puhunut maahanmuutosta eikä ihmisten tummuudesta tai vaaleudesta mitään. Kyse oli suomalaisista komeista miehistä.
Joku afganistanilainen islamisti yrittää työntyä väliin väen vängällä tyrkyttää omaa uskontoaan ja monen vaimon avioliittomalliaan, mutta eihän me siitä välitetä. Jätetään hänet omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Joo. Maahanmuutolla voidaan kyllä paikata valkoihoisten suomalaisten alhaista syntyvyyttä.
Mutta mikä on maahanmuuttajien työttömyysaste? Entä rikollisuus? Entä kulttuuri? Tätä vihervasemmistolaiset naiset edistävät täysin rinnoin. Tavoitteena ilmeisesti uusi uljas Suomi.- Anonyymi
Ei. Nyt on kyse siitä että suomalaiset komeat miehet siittävät kaikki lapset. Mikä on hyvä juttu. Naisia on turha syyttää islamistikirjoittajaäijän fantasioista.
- Anonyymi
OLISKOHAN SEURAAVA MUOTI VILLITYS TEETTÄÄ SKIDI MAHDOLLISIMMAN RUMALLA ÄIJ'ÄLLÄ
- Anonyymi
En tiedä. Kysy palstaprinsseiltä. He tietävät.
- Anonyymi
Toisin sanoen: vain pieni miesjoukko suomalaismiehiä enää lisääntyy.
Maahanmuuttajat ovat ne, jotka nostavat Suomen syntyvyyden, mutta he myös korvaavat väestön. Suomalaiset kuolevat sukupuuttoon.
Maahan tuodaan vierasta, naisia alistavaa kulttuuria.- Anonyymi
Ehei, komeat suomalaiset miehet siirtävät kaikki vauvakuumetta potevat suomalaiset tavisnaiset ja kauniit naiset. Rumat, syrjäytyneet, mielenvikaiset yms. äidiksi soveltumattomana jäävät ilman. Seurauksena on että suomalainen väestö kaunistuu ja nostaa tasoaan muutenkin. Maahanmuuttajia ei tarvita, koeta nyt Ahmed se ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehei, komeat suomalaiset miehet siirtävät kaikki vauvakuumetta potevat suomalaiset tavisnaiset ja kauniit naiset. Rumat, syrjäytyneet, mielenvikaiset yms. äidiksi soveltumattomana jäävät ilman. Seurauksena on että suomalainen väestö kaunistuu ja nostaa tasoaan muutenkin. Maahanmuuttajia ei tarvita, koeta nyt Ahmed se ymmärtää.
Patsastelun jalo taito näyttää olevan sinulla veressä👏👏👏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patsastelun jalo taito näyttää olevan sinulla veressä👏👏👏
Toistan vain sen mitä palstaprinssit täällä usein sanovat: kaikki lapset syntyvät nykyään komeille miehille. Jos tuo todella pitää paikkansa, niin sehän on pelkästään hyvä!
Patsastelija-Peten kaltaisten ulkonäkö- ja alemmuuskompleksisten miesoletettujen ei todellakaan pidä perustaa perhettä, saada jälkeläisiä ja leikkiä kotista.
Puhu patsastelusta niin paljon kuin haluat. Tämä on ainoa paikka jossa saat naisilta huomiota, ja sitä iloa en halua sinulta riistää. Kukaan ei vahingoitu siitä että kirjoitat kömpelöitä ja sisällyksettömiä tekstejä joissa esiintyy verbi patsastella. Ei kävisi mielessäkään valittaa sinusta ylläpidolle, eikä sellainen valitus menisi läpi. Ylläpidän reaktio olisi: ei typeryys ja tyhjänpäiväisyys ole kiellettyä eikä syy antaa banneja.
Kirjoita jatkossakin patsastelusta, ihan vapaasti., Mutta ÄLÄ tee lapsia, älä perusta perhettä, älä lisäänny, älä levitä geenejäsi seuraavaan sukupolveen. Anna sivistyneiden, älykkäiden, hyväkäytöksinen komeiden miesten hoitaa lisääntyminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistan vain sen mitä palstaprinssit täällä usein sanovat: kaikki lapset syntyvät nykyään komeille miehille. Jos tuo todella pitää paikkansa, niin sehän on pelkästään hyvä!
Patsastelija-Peten kaltaisten ulkonäkö- ja alemmuuskompleksisten miesoletettujen ei todellakaan pidä perustaa perhettä, saada jälkeläisiä ja leikkiä kotista.
Puhu patsastelusta niin paljon kuin haluat. Tämä on ainoa paikka jossa saat naisilta huomiota, ja sitä iloa en halua sinulta riistää. Kukaan ei vahingoitu siitä että kirjoitat kömpelöitä ja sisällyksettömiä tekstejä joissa esiintyy verbi patsastella. Ei kävisi mielessäkään valittaa sinusta ylläpidolle, eikä sellainen valitus menisi läpi. Ylläpidän reaktio olisi: ei typeryys ja tyhjänpäiväisyys ole kiellettyä eikä syy antaa banneja.
Kirjoita jatkossakin patsastelusta, ihan vapaasti., Mutta ÄLÄ tee lapsia, älä perusta perhettä, älä lisäänny, älä levitä geenejäsi seuraavaan sukupolveen. Anna sivistyneiden, älykkäiden, hyväkäytöksinen komeiden miesten hoitaa lisääntyminen.Patsastelija-Pete ja Ahmed ovat parhaita ystäviä. He ovat kuin samaa perhettä, kuin yksi ja sama henkilö. Itse asiassa he ovat sama henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patsastelija-Pete ja Ahmed ovat parhaita ystäviä. He ovat kuin samaa perhettä, kuin yksi ja sama henkilö. Itse asiassa he ovat sama henkilö.
Rin-Tin-Tin, sanoi emätin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rin-Tin-Tin, sanoi emätin!
Juuri noin, kirjoita edelleen idioottimaisia tekstejä. Niistä ei ole vahinkoa kenellekään ja ilmeisesti iloa sinulle itsellesi. Jatka!
Kunhan et edes haaveile perheen perustamisesta ja isäksi tulemisesta. Sinusta ei ole siihen.
- Anonyymi
Suomalaisia syntyy enää vähän ja suomalaisten syntyvyydestä vastaa pieni miesjoukko eli komeat ja rikkaat miesmallit.
Maahanmuutolla paikataan alhaista syntyvyyttä, mutta tuleeko heistä uusia veronmaksajia? Heidän työttömyysaste? Miten käy naisten oikeuksien? Miten käy seksuaalivähemmistöjen? Miten käy patsastelijoiden? - Anonyymi
Hmm.. Komeat miehet on siis keskiössä, eikä naisten ulkonäöllä ole merkitystä kun lapsia tehdään.
Summa summarum: ota komea jyystökarju ja lapsestasi tulee automaattisesti kaunis!- Anonyymi
Ei tuo ole mikään visio tai neuvo tai tulevaisuudenkuva vaan silkkaa reaalitodellisuutta jo nyt. Kysy vaikka palstaprinsseiltä: jokaisella vauvalla on superkomea isä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ole mikään visio tai neuvo tai tulevaisuudenkuva vaan silkkaa reaalitodellisuutta jo nyt. Kysy vaikka palstaprinsseiltä: jokaisella vauvalla on superkomea isä!
Patsastelua jatkat ainiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patsastelua jatkat ainiaan.
Ja sinä haaveilet naisista yhtä turhaan aina vaan.
- Anonyymi
Prinssinakille pusuja 🫶🏻😘 joskus palaan 🥺😔
- Anonyymi
Jos palstatotuuksia on uskominen niin kyllä. Tuolla reaalielämässä tosin näkee kuljeskelevan jos jonkinmoista ukkelia naisseuralaisen ja jälkikasvunkin kanssa.
- Anonyymi
Stop tykkänään tuollaiset jutut! Et saa vetää palstaprinssien kokemuksia vessasta alas kertomalla mitä itse olet omin silmin nähnyt! Palstaprinssien ihan itse keksimät jutut ovat se oikea totuus. Niitä ei saa kyseenalaistaa. Enkä minä kyseenalaista, päinvastoin ihastelen ja hehkutan niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stop tykkänään tuollaiset jutut! Et saa vetää palstaprinssien kokemuksia vessasta alas kertomalla mitä itse olet omin silmin nähnyt! Palstaprinssien ihan itse keksimät jutut ovat se oikea totuus. Niitä ei saa kyseenalaistaa. Enkä minä kyseenalaista, päinvastoin ihastelen ja hehkutan niitä.
Ei patsastelua mikään voita kun saat leivän päälle voita!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352106
- 841283
- 561238
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321152- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19527