Kun lukee jostain jonkun itsekritiikkiä pieruverkkari villasukka tyttö, ei minkään näköinen tms. mielestään ja sinusta hän on kaunis?
Jasu
Tuleeko koskaan turhautuneeksi
59
563
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Naurattaa vaan kuinka kovasti pitää sen ikiaikaisen biologisen ohjelman ohjaamana hakea huomiota.
- Anonyymi
Onko se aina sitä huomionhakua? Mietin, miksi joku tekee vaikka aloituksen ulkonäöstään ja haukkuu itseään. Onko se tosiaan huomionhakua vai hakeeko vahvistusta, että joo oot ihan karmean näköinen?
Mä aina mietin näitä kun nään, että miksi ihmiset on nykyään niin tyytymättömiä itseensä ja myös ulkonäköönsä?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se aina sitä huomionhakua? Mietin, miksi joku tekee vaikka aloituksen ulkonäöstään ja haukkuu itseään. Onko se tosiaan huomionhakua vai hakeeko vahvistusta, että joo oot ihan karmean näköinen?
Mä aina mietin näitä kun nään, että miksi ihmiset on nykyään niin tyytymättömiä itseensä ja myös ulkonäköönsä?
JasuVastaavasti ihmettelen myös videoita ja kuvia, kokoelmia missä joku esittelee itseään joka kuvakulmasta ja leuka pystyssä. Oikeestikko se on niin tärkeää olla pop ja hot?!
Jasu
- Anonyymi
niimpä jooh kui jokainen psykiatri on mielenvikaine jo syntyssäänkin.
- mielenvikaiset aivot jo syntyessään.
itse otin projektiksi... lääkärillä käsijuttua niin, pitäisi kohta tulla joku maeettikuvaus-kutsu.
Mutta mikä joku elokuvien hahmo... Magneetto;
https://fi.wikipedia.org/wiki/Magneto- Anonyymi
Tuskin olet palstasetä ja aloittaja ensimmäinen joka etsisi somaattisia syitä viimeiseen asti
- Anonyymi
Kyllä tulee. Moni aikuinen ei ajattele, että on lapsen itsetunnon rakentaja myös esimerkillisessä mielessä. Ei se auta läskejä tuijotella peilin edessä ja arvostella itseään, jos haluaa, että lapsi ei saa huonoa esimerkkiä.
- Anonyymi
Niin, äkkiä lapset oppii vanhemmiltaan ja nykyään netistäkin näitä kriittisiä mielipiteitä.
Jasu
- Anonyymi
Eipä oikeastaan. Ihmisillä on niin kovin erilaisia makuja, eikä ole mitenkään taattua, että oma kauneyskäsitys ja esteettiset mieltymykset kävisivät käsikynkkää oman ulkokuoren kanssa.
- Anonyymi
Itse en esimerkiksi ole koskaan pitänyt itseäni kummoisen näköisenä, vaikka moni onkin kanssani eri mieltä. Ulkokuoren perusteella en itse itseäni valitsisi. En mä tosin kyllä jajsa myöskään kuunnella mitään vakuuttelua ja lässytystäkään. Ei se minun vikani ole, jos jollakin on niin huono maku, että pitää minua kauniina. 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en esimerkiksi ole koskaan pitänyt itseäni kummoisen näköisenä, vaikka moni onkin kanssani eri mieltä. Ulkokuoren perusteella en itse itseäni valitsisi. En mä tosin kyllä jajsa myöskään kuunnella mitään vakuuttelua ja lässytystäkään. Ei se minun vikani ole, jos jollakin on niin huono maku, että pitää minua kauniina. 🙃
Juu, en minäkään itseäni pidä kovin kummoisen näköisenä eikä se johdu edes muitten puheista. Mun oma kauneuskäsitys vaan näkee erilailla kauneuden, kun mitä itse edustan.
Eikä tämä minua edes mitenkään vaivaa tai häiritse, etten ole kaunis tai näyttävän näköinen. En ole semmoisesta perustanut alkujaankaan niin se on jäänyt toisarvoiseksi asiaksi jo lapsesta asti elämässäni. Mua on aina kiinnostanut henkinen puoli ulkokuorta enemmän.
Jasu
- Anonyymi
Huomionhakua pääosin, aika yleistä. Jos tervettä hakuilua niin pieni silusiluhali riittää useimmille.
Sitten on taas niitä joilla oikeasti on minäkuva hukassa, pitää itseään rehellisesti rumana tai sitten mikään kehu ei riitä missään muodossa vaikka tiedostaisi itsensä kauniiksi, siltä väliltä.
Ihminen on...🙄- Anonyymi
Näin tänään muskelinaisen.
Hauikset. Ihan kuin naiseen olisi asennettu miehen kädet.
Näytti oudolta.
On eri kiinteät käsivarret.
Vilma - Anonyymi
Niin, turhaannutko koskaan tuollaiseen? Minä turhaudun. Mietin miten sokeita tai vaativia ihmiset on. Eikä me olla kuitenkaan kun yks eläinlaji muitten joukossa, mihin meidän pitää koko aika pyrkiä ja miksi?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, turhaannutko koskaan tuollaiseen? Minä turhaudun. Mietin miten sokeita tai vaativia ihmiset on. Eikä me olla kuitenkaan kun yks eläinlaji muitten joukossa, mihin meidän pitää koko aika pyrkiä ja miksi?
JasuKannattaako turhamaisuuteen turhautua? Tavallaan kai ainakin siinä mielessä että sen paljous tympii, turhaudun siihen määrään.
Sokeuden määrä on kyllä ihan valtava, miten tämmöinen lauma voikin olla niin tyhmä suureksi uskomassaan viisaudessaan. Piiitkä epätoivoinen "whyyy" tähän kohtaan tehosteeksi 😂.
Kyllä se vähemmän voisi oikeastikin olla paljon enemmän ja pakko mainostaa sitä toistakin mottoa jälleen kerran eli kohtuus kaikessa, luulen että noinkin vaatimattomilla eväillä pärjättäisiin varsin hyvin. Ihminen toiselle ihmiselle siinä kaikki...tähän kohtaan ei voi sanoa että ihminen myös eläimille, ei oikein rimmaa 🤭. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako turhamaisuuteen turhautua? Tavallaan kai ainakin siinä mielessä että sen paljous tympii, turhaudun siihen määrään.
Sokeuden määrä on kyllä ihan valtava, miten tämmöinen lauma voikin olla niin tyhmä suureksi uskomassaan viisaudessaan. Piiitkä epätoivoinen "whyyy" tähän kohtaan tehosteeksi 😂.
Kyllä se vähemmän voisi oikeastikin olla paljon enemmän ja pakko mainostaa sitä toistakin mottoa jälleen kerran eli kohtuus kaikessa, luulen että noinkin vaatimattomilla eväillä pärjättäisiin varsin hyvin. Ihminen toiselle ihmiselle siinä kaikki...tähän kohtaan ei voi sanoa että ihminen myös eläimille, ei oikein rimmaa 🤭.No taidan turhautua siksi, kun salaa toivon että ihmiset arvostaisi jotain ihan muuta omassa ja toisten elämässä, kun turhamaisia juttuja. Ja kun nään noita pahoinvoivia joilla se pahaolo liittyy turhamaisuuksiin, turhauttaa se miksei päässä naksahda että aivan turhia murheita. Keskittyisi muihin asioihin niin olokin paranisi.
Mua kai turhauttaa kun pieni korjausliike helpottaisi monia, käsittäisi vaan miksi panostaa kaikkeen turhaan kun se tekee onnettomaksi.
Heh, ihminen ihmiselle on hyvä. Tykkään. ❤️😄
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No taidan turhautua siksi, kun salaa toivon että ihmiset arvostaisi jotain ihan muuta omassa ja toisten elämässä, kun turhamaisia juttuja. Ja kun nään noita pahoinvoivia joilla se pahaolo liittyy turhamaisuuksiin, turhauttaa se miksei päässä naksahda että aivan turhia murheita. Keskittyisi muihin asioihin niin olokin paranisi.
Mua kai turhauttaa kun pieni korjausliike helpottaisi monia, käsittäisi vaan miksi panostaa kaikkeen turhaan kun se tekee onnettomaksi.
Heh, ihminen ihmiselle on hyvä. Tykkään. ❤️😄
JasuOman elämän ja sen tapahtumien perusteella melkein väittäisin että todellinen muutos ihmisessä tapahtuu vasta oikean rikkimenon jälkeen.
Siihen perään rankka itsetilitys ja kas kummaa seitit ovat poissa silmiltä aika monessa asiassa ja pahimmassa tapauksessa kaikessa mitä näet.
Lopuksi päädytään siihen lopputulokseen että paska reissu mutta tulipa käytyä 😄
Mutta joo kaipa tässä vielä joskus ihmiseksi tullaan...
- Anonyymi
En tule turhautuneeksi, ihmisten elämä kun on oppia koko ajan jotain uutta itsestään ja elämästään. Muutumme koko ajan, käsitys itsestämme vaihtelee iän mukana.
Toivon vain ettei se oma pikku tyttöni ole tulevaisuudessa liian itsekriittinen itseään kohtaan. Tai, no ei hän enää mikään pieni kai ole kun tänään huomattiin miten luistinkoko 35 on jo mennyt pieneksi, ja ostin tänään kokoa 36 olevat...niin se elämä menee joutuisasti eikä sitä oikein huomaa muusta kuin lapsista.
Itse sitä pysyy yhtä nuorekkaana koko ajan:)
AV- Anonyymi
Vaihtelee persoonan mukaan. Joillain on aika juurtuneita käsityksiä eikä ne paljon muutu.
Näät ihmisen elämän kehityskulkuna, entäs jos ei kehity?
Junnaa junnaa.
Jasu
En yleensä, joskus hitusen. Kohtaan päivittäin niin älyttömän määrän kauniita naisia työtehtävissäni ja osalla on kuvaamasi ongelma, niin sille turtuu. Itselleni riittää, että omiin silmiini joku kaunis ja jos hän itse muuta väittää, niin pakkohan se hyväksyä ettei hän itse ilmaise olevansa tyytyväinen ulkonäköönsä.
- Anonyymi
Mistä sekin tarve tulee, nähdä itsensä korjailun kohteena, ulkoisesti? No ulkopuolelta. Mutta miksi niin moni ottaa vaikutteita ulkopuolelta, miksei vaan sano vitut minä teudän ihanteista, mulla on omani ja niihin ei kuulu olla koristeena kellekkään.
Eikä muovailla ulkonäköäni kermakakuksi, rinnastus. Niitten täytyy olla masokisteja. Jotka jaksaa stressata ulkonäöstään.😅
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Mistä sekin tarve tulee, nähdä itsensä korjailun kohteena, ulkoisesti? No ulkopuolelta. Mutta miksi niin moni ottaa vaikutteita ulkopuolelta, miksei vaan sano vitut minä teudän ihanteista, mulla on omani ja niihin ei kuulu olla koristeena kellekkään.
Eikä muovailla ulkonäköäni kermakakuksi, rinnastus. Niitten täytyy olla masokisteja. Jotka jaksaa stressata ulkonäöstään.😅
JasuEnpä tuota tiedä. Mä en yleensä kerro kenellekään mitä mieltä olen heidän ulkoisesta olemuksestaan, edes pyydettäessä, koska siinä useinkaan ei voi kuin joko kusettaa itseään tai kusettaa toista, niin pääosin parempi pitää turpansa kiinni.
- Anonyymi
Pidän yleensä huomion hakemisena ja turhana keskustelun aiheena ylipäätään. Sukupuolesta riippumatta ihminen, joka keskittyy liikaa itseensä eikä ymmärrä itsekeskeisyydeltään muista todellisista huolista maailman tilaan liittyen on negatiivinen signaali itselle. Auttamatta alan ajatella tuon tyyppisestä ihmisestä, että hän on vähän ”tyhmä”.
Sama koskee oikeastaan ihmisiä, jotka puhuu paljon toisten ihmisten ulkonäöstä. Kun mietin asiaa, hekin ovat nopeasti ei -viehättäviä mielestäni. Joo, tuo on aihe, millä ihminen siirtyy saman tien ei-kiinnostavaan joukkoon.
Ihan hyvä keskustelun aloitus siinä mielessä, että havaihduin tuohon vastenmielisyysasiaan. Noin tosiaan on tapahtunut aina jos olen ollut kiinnostunut jostain ihmisestä. Olen kuullut hänen juttelevan tämän tyyppisistä aihepiireistä ja saman tien hän ln vaikuttanut vähemmän viehättävältä.- Anonyymi
Olen huomannut saman itsessäni, voi olla että turhauttaa sekin kun en kohtaa saman henkisiä ihmisiä kovinkaan usein. Vaan näitä joille kuori on kovin herkkä ja tärkeä asia.
Ja niin mielenkiinto loppuu kun toinen edustaa kuoren ympärillä pyörimistä ja minä taas haluan pyöriä sisimmän ympärillä😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut saman itsessäni, voi olla että turhauttaa sekin kun en kohtaa saman henkisiä ihmisiä kovinkaan usein. Vaan näitä joille kuori on kovin herkkä ja tärkeä asia.
Ja niin mielenkiinto loppuu kun toinen edustaa kuoren ympärillä pyörimistä ja minä taas haluan pyöriä sisimmän ympärillä😅
JasuEnkä nyt sano ja väitä, että mä olisin oikeessa ja muut väärässä. Tai mun mielenkiintoni olisi parempi, mutta kyllä sisäisestä maailmasta löytyy enemmän asiaa. Kerroksia mitkä ei jää orvaskedelle.🙂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuSama vika Rahikaisella. Kaikki muut asiat kiinnostaa paitsi pintaliito. Lisäksi minun on vaikea löytää samanhenkisiä ihmisiä ehkä juuri tietyn kriittisyyden vuoksi. Tästä olen saanut joskus läheisiltä palautetta.
Kiva kuitenkin havaita, että tässä suhteessa joku (sinä) vaikuttaa samankaltaiselta ihmiseltä. Ehkä minulla on siis toivoa kehittyä tällä saralla ja löytää jonkinlainen yhteyden kokemus. Kiitos siitä sinulle.
Meni pikkuisen imeläksi tämä viestini loppua kohden 🤭, mutta se ei ollut tarkoitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama vika Rahikaisella. Kaikki muut asiat kiinnostaa paitsi pintaliito. Lisäksi minun on vaikea löytää samanhenkisiä ihmisiä ehkä juuri tietyn kriittisyyden vuoksi. Tästä olen saanut joskus läheisiltä palautetta.
Kiva kuitenkin havaita, että tässä suhteessa joku (sinä) vaikuttaa samankaltaiselta ihmiseltä. Ehkä minulla on siis toivoa kehittyä tällä saralla ja löytää jonkinlainen yhteyden kokemus. Kiitos siitä sinulle.
Meni pikkuisen imeläksi tämä viestini loppua kohden 🤭, mutta se ei ollut tarkoitus.Vaikeaa se on. Välillä mietin miksi olen niin äärimmäinen tässä suhteessa, enkä vaan voinut mennä silmät kii mukana. Kun nyt ärsyttää ne sokeat kulmat mitkä joiltain jää näkemättä asiassa pintaliito?
Miten vois olla vaan piittaamatta, hällä väliä kun näkee syyt ja seuraukset muttei voi vaikuttaa?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeaa se on. Välillä mietin miksi olen niin äärimmäinen tässä suhteessa, enkä vaan voinut mennä silmät kii mukana. Kun nyt ärsyttää ne sokeat kulmat mitkä joiltain jää näkemättä asiassa pintaliito?
Miten vois olla vaan piittaamatta, hällä väliä kun näkee syyt ja seuraukset muttei voi vaikuttaa?
JasuEi varmaan ahdistaisi, jos ei joutuisi elämään tässä samassa maailmassa missä se pintaliito voi hyvin ja kukoistaa. 😅
Jos voisi paeta jonnekin omaan maailmaan, missä ei näkis ei kuulis ei aistisi mitään semmosta. 🥹
Joku tuttu vitsinä heitti, että perusta rumien ihmisten kylä missä saa rumailla yhdessä. Vaan kun pointti ei ollu se rumuus, vaan näköalattomuus aiheessa pintakiito ja liito. 😅
Jasu
- Anonyymi
villasukka-tyttö kuin iaäntä joka ei omista Maseratru Quattropoertea.
- Anonyymi
Okei. 😅
Jasu
- Anonyymi
maserati:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Maserati_Quattroporte
nooh niin vähän iloinen kun oli tuo läkäein kåyrikin jne...- Anonyymi
Pähee kärry
- Anonyymi
joyain lapsellisia ihmisiä oli eli perheellisiä kun on sairaalassa niin no pukeutuminenkin ehkä.. joku kkk-komentaja... mieher pelkääcärt nooh
- Anonyymi
Miehet pelkäävä mitä- hammaslääkäriäkö?
- Anonyymi
Ei tule mieleen mistä voisin lukea tuollaista.
Jotkut tarvitsevat kovasti toisten positiivista huomiota. Tuo on varmasti yksi keino kerjätä niitä kehuja.
Luulen että kaikilla on kauniit ja rumat päivänsä. Eikä se kuvanätti mitään merkitse. Sisäinen ajatusmaailma tekee sen ulkoisenkin joko miellyttäväksi tai vastenmieliseksi.
Haa, jostain muuten luin vääristyneestä kehonkuvasta (tjs..). Siinä näkee itsensä vaikkapa lihavana tai rumana. En tiedä mistä siinä itseinhosta on lopulta kysymys, mutta onhan se aika pinnallista tuijottaa vain omaa ulkonäköään. Voisi kuvitella, että omat typerät toimintatavat tai päätökset saisivat enemmänkin aikaan itsekritiikkiä. Vaan ei, niistähän syytetään sitten muita.. 😛
xLiner- Anonyymi
Keskustelukanavilla noita näkee. 😄
Yym, varmaan myös osa ihmisistä on herkempiä manipuloinnille ja miettimään, että ei kelpaa tai jää ulkopuolelle lauman, jos ei näytä tietynlaiselle. Sitten siitä tulee normi, ettei osaa edes ajatella sen lähteneen liikkeelle ulkopuolekta imettyyn muottiin ja malliin rakentaa ulkonäköään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelukanavilla noita näkee. 😄
Yym, varmaan myös osa ihmisistä on herkempiä manipuloinnille ja miettimään, että ei kelpaa tai jää ulkopuolelle lauman, jos ei näytä tietynlaiselle. Sitten siitä tulee normi, ettei osaa edes ajatella sen lähteneen liikkeelle ulkopuolekta imettyyn muottiin ja malliin rakentaa ulkonäköään.
JasuSome sopii tosi harvalle. Ei saisi olla liian tyhmä eikä omata heikkoa itsetuntoa.
Ikä tuo viisautta joillekin, samoin itsetuntoa.
Kaikki aikuiset eivät kasva aikuiseksi. Ovat aina sellaisia, että toisten täytyy huolehtia, rauhoitella, myötäillä, kannustaa, kehua... Enkä tarkoita etteikö meillä kaikilla saisi olla heikot hetkemme. Tarkoitan ehkä että koko elämä imetään toisilta - tai en nyt löydä oikeita sanoja tuohon. Mutta oikea itsenäisyys ja kyky selvittää vaikeudet (ja ehkäistä niitä) on huomattavan puutteellinen.
Mietin tiettyä tuttua porukkaa mahdollisessa kriisitilateessa. Vaikkapa pommisuojaan siirtymisessä ja siellä kriittisen ajan viettämistä. Luulen tietäväni ne tyypit, jotka eivät kykene huomioimaan siellä muita. Eivät ymmärrä huolehtia itsestään ja vaarantavat muutkin. Valittavat, vaativat erityiskohtelua, heittäytyvät vaikka "hysteerisiksi" saadakseen hoivaa. Kuin lapset.
Äh, lähti vähän sivuraiteille.
xLiner
- Anonyymi
sontamwersuri kakkii moottorisalalaan aika sdonyta kakkaa houduihin
- Anonyymi
Aika tönkössä mallissa on sonta jos metsuri joutuu sitä pätkimään 😁, ummetusta?
- Anonyymi
Ei mua turhauta. Miksi turhauttaisi... ymmärrän siinä mielessä, etten ole itsekään omasta mielestäni kaunis. Jonkun muun mielestä voin olla hyvinkin kaunis. Makuja on monenlaisia.
Huomiohvoraus on aina vähän outoa, mutta siksihän siellä somessa ollaan. Tai moni on, syitä on tietysti muitakin.- Anonyymi
Mua turhauttaa, kun nään kehitysketjun tuossa mikä menee aina vaan karumpaan suuntaan. Mutta kerrohan vinkki miten oyyhkiä muu maailma päästä pois ja nostaa laput silmille, hyväksyä että vähemmistössä ollaa ja sille ei mitään vaan voi?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua turhauttaa, kun nään kehitysketjun tuossa mikä menee aina vaan karumpaan suuntaan. Mutta kerrohan vinkki miten oyyhkiä muu maailma päästä pois ja nostaa laput silmille, hyväksyä että vähemmistössä ollaa ja sille ei mitään vaan voi?
JasuErakoituminen auttaa aika paljon, mutta pitäisköhän lopettaa median käyttö kokonaan?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuAuttaa kun kuvittelee olevansa se pieni hiekanjyvänen siellä meren rannalla, keskittyy omaan elinympäristöönsä ja läheisiinsä...päähän sattuu välillä mutta ei niin kovasti kuin aiemmin.
Migreenitaipumus voi tietty hankaloittaa vähäsen edellisen lausunnon sisäistämistä mutta noin "niinku" yleisesti 😄
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaa kun kuvittelee olevansa se pieni hiekanjyvänen siellä meren rannalla, keskittyy omaan elinympäristöönsä ja läheisiinsä...päähän sattuu välillä mutta ei niin kovasti kuin aiemmin.
Migreenitaipumus voi tietty hankaloittaa vähäsen edellisen lausunnon sisäistämistä mutta noin "niinku" yleisesti 😄
-sivustaOon kyllä yrittänyt ja useinmiten jopa onnistunutkin tuossa mitä ehdotat, mutta tulee outoja aikoja kun murehdin hevosenpään kokoisia murheita, vaikka pääni on kuin magnustilla. Eipä ole ihme jos päähän sattuu. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kyllä yrittänyt ja useinmiten jopa onnistunutkin tuossa mitä ehdotat, mutta tulee outoja aikoja kun murehdin hevosenpään kokoisia murheita, vaikka pääni on kuin magnustilla. Eipä ole ihme jos päähän sattuu. 😅
JasuOlo on silloin kuin tilanteessa, missä näkee että toinen kävelee junanraiteille junan tullessa syyn takia, johon mulla olisi vinkki jottei kokisi tarvivan junaa päälleen, etkä voi tehdä mitään, et estää. Pitää vaan katsoa sivusta kuinka toinen uhraa ittensä, kun ei halua kuunnella ketään. Turhauttavaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olo on silloin kuin tilanteessa, missä näkee että toinen kävelee junanraiteille junan tullessa syyn takia, johon mulla olisi vinkki jottei kokisi tarvivan junaa päälleen, etkä voi tehdä mitään, et estää. Pitää vaan katsoa sivusta kuinka toinen uhraa ittensä, kun ei halua kuunnella ketään. Turhauttavaa.
JasuVoisit palstasetä mennä jo joutuin
- Anonyymi
En.
Koska ei minua kiinnosta joku satunnainen kaunis tyttö jossain.
Jos kyseessä olisi oma tyttö tai edes veljen tytär, niin suhtautuminen olisi aivan eri. Reaktio ei kuitenkaan olisi turhautuminen.- Anonyymi
Ei minuakaan mutten myöskään ole sokea globaaleille ongelmille. Hyvä olisi jos olisin. Vähemmän päänsärkyä. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minuakaan mutten myöskään ole sokea globaaleille ongelmille. Hyvä olisi jos olisin. Vähemmän päänsärkyä. 😅
JasuTuossa ei ole kyseessä mikään "globaali ongelma", vaan sen yhden tuntemattoman tyypin itsetunto-ongelma.
Globaalisti ajatellen on sen parempi minkä useampi ihminen jää ilman parisuhdetta tai ilman lapsia vaikkapa itsetunto-ongelmien vuoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ei ole kyseessä mikään "globaali ongelma", vaan sen yhden tuntemattoman tyypin itsetunto-ongelma.
Globaalisti ajatellen on sen parempi minkä useampi ihminen jää ilman parisuhdetta tai ilman lapsia vaikkapa itsetunto-ongelmien vuoksi.Mutta sen yhden ihmisen ongelma on globaali ongelma myös. Ihan jo mielenterveystyön muodossa usein, mutta myös kaikkialla on ihmisiä saman ongelman kera eli globaali ongelma. Katsot isompaa kuvaa ja ymmärrät.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sen yhden ihmisen ongelma on globaali ongelma myös. Ihan jo mielenterveystyön muodossa usein, mutta myös kaikkialla on ihmisiä saman ongelman kera eli globaali ongelma. Katsot isompaa kuvaa ja ymmärrät.
JasuMitä enemmän on huonosti voivia ihmisiä, sitä enemmän on ongelmia kaikilla. Globaalistikin. Ne ongelmat vaikuttaa muihinkin tavalla jos toisellakin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän on huonosti voivia ihmisiä, sitä enemmän on ongelmia kaikilla. Globaalistikin. Ne ongelmat vaikuttaa muihinkin tavalla jos toisellakin.
JasuSiksi on tyhmää suhtautua, nääh vitut minä niistä. Kunhan itse pärjään. Pärjääminen loppuu kun ongelmat lisääntyy ympärillä. Se leviää niin kauan kunnes paska leviää käsiin.
Jasu
- Anonyymi
kyllä voi tulla ja on Vantaan päiä lauVantai
- Anonyymi
Nonniin tänään on lauvantai, eli mikähän muuttuu radikaalisti
- Anonyymi
Vantastinen Vantaa kuin Eskon Espoo.
- Anonyymi
Vähän liian iso sarja ”monelle”, on siinä selittämistä sitten
Kun kuulee jonkun vähättelevän ulkonäköään, tulee mieleen, että se on pelkkää sievistelyä.
Suomalaisessa kulttuurissa istuu tiukasti itsensä vähättely.
On kaunista olla vaatimaton.- Anonyymi
Jos ihmiset haukkuvat itseään/puhuvat vähätellen, en turhaudu vaan mietin mikä ihmistä pohjimmiltaan vaivaa.
- Anonyymi
Minä itse mietin enemmän, että millaiset *piip* ottaa tosissaan näitä palstaäijän kirjoittamia hyvin teennäisiä itkuesityksiä, että mikähän krooninen itsetuntovaje niitä vaivaa 😉T naiselta
- Anonyymi
En minä ole turhautunut toisten puolesta. Ja jos joku on sulkeutunut näkemään itsensä tietyssä valossa niin sille ei voi kohtuullisella vaivalla yhtikäs mitään enivei.
Mitä teen? ... No jotain muuta, jatkan matkaa koska on selvää että tässä kohtaa ei kannata pysähtyä vaikka jotain potentiaalia toisissa olosuhteissa voisi olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857681- 757605
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1666089Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist554996En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204169Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53900- 383632
- 313547
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..233472Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1043252