Moiiiii!!!! Haluisin että täällä kaikki therianit vois olla kavereita ja aina sopia missä tavataan!!! Ois hauskaa tutustuu muihin therianeihin ja tietää montako teitä siellä oikeen on!!! Oon malka 14v ja mun therotypet on susi ja hyeena!!! Toivottavasti joskus tavataan❤️
Therian chat kaikille therianeille 2025-ikuisuus
Anonyymi-ap
6
636
Vastaukset
- Anonyymi
Mä on rocky koira, tiikeri, pöllö therian 12v ois kiva nähä
- Anonyymi
Moikka, oon alottaja oon siis petäjävedeltä ja pääsen helposti esim jyväskylään jos vaikka sovittais joskus, onko ehdotuksia?
- Anonyymi
Oon 11v ja asun vantaalla ja ois kiva saada niiku irl therian kavereita:)) Mun nmr 413144074 jos kiinnostaa saada lisä tietoo:)
- Anonyymi
Kumpa joku järjestäis Helsingissä miitin aikuisille therianeille!
Hei oon Saara!! Oon kala ja kettu therian ja tykkäisin saada kamui… ois kiva nähdä!! ^_^
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva201953- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703