Naisystävälläni on halut hiipunut jo aikoja sitten ja kun yritän lähennellä torjuu minut.
Asumme erillään toisistamme eri paikkakunnilla ja olenkin kysynyt onko hänellä joku toinen, kun ei minua enää halua ollenkaan.
Suuttuu kysymyksestäni ja sanoo, että aina olen epäilemässä tai syyttämässä häntä.
Mitä mieltä te olette, voisiko hänellä olla jokin uusi ihastus tai peräti petikumppani, vai mistä käytös johtuu.
Asiaa hänen kanssaan ei voi ottaa puheeksi ollenkaan, kun suuttuu välittömästi?
Olenkin pitkään pohtinut, että kannattaako tässä suhteessa enää jatkaa?
Ei ole seksuaalista läheisyyttä ja muutenkin näemme tosi harvoin.
Hän haluaa omaa aikaansa aina ja sille riittää, jos näemme kerran 2 viikon aikana, silloinkaan ei seksi tule kysymykseen.
Seurustelen naisen kanssa seksittömässä suhteessa.
10
157
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuo ettei suostu asiallisesti keskustelemaan halujen puutteesta saattaisi kertoa salailun tarpeesta.
Sinuna etsisin ihmisen joka haluaa tavata ja se näkyy hänestä tavatessanne.Onhan vaan tämä yksi elämä.- AnonyymiUUSI
Kiitos sinulle hyvästä vastauksestasi.
Minua on suuresti vaivannut se, että haluaisin yhteistä tekemistä ja yhdessä oloa, mutta hän ei sitä niin kaipaa, vaan tarvitsee aina sitä omaa aikaansa.
Ymmärtäisin sen, jos asuttaisiin saman katon alla, mutta asumme tosiaan eri paikkakunnilla ja nähdään 1-2 kertaa kahden viikon aikana ja hän tarvitsee silti omaa aikaansa, kun olen yrittänyt puhua hänelle tästä, että haluaisin suhteeltamme myöskin yhdessä oloa ja läheisyyttämme.
Välitän hänestä todella, muuten en tässä olisi kirjottamassa, mutten oikein tiedä mitä tekisin enää.
Sekin, että olen alkanut epäilemään hänellä olevan joku toinen, mutten millään tahtoisi uskoa hänen tekevän niin minulle.
Hän on 50 vuotias nainen ja voisikos hänen käytöksensä johtua vaihdevuosista, ettei vaan ole seksuaalisia haluja enää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minua on suuresti vaivannut se, että haluaisin yhteistä tekemistä ja yhdessä oloa, mutta hän ei sitä niin kaipaa, vaan tarvitsee aina sitä omaa aikaansa.
Ymmärtäisin sen, jos asuttaisiin saman katon alla, mutta asumme tosiaan eri paikkakunnilla ja nähdään 1-2 kertaa kahden viikon aikana ja hän tarvitsee silti omaa aikaansa, kun olen yrittänyt puhua hänelle tästä, että haluaisin suhteeltamme myöskin yhdessä oloa ja läheisyyttämme.
Välitän hänestä todella, muuten en tässä olisi kirjottamassa, mutten oikein tiedä mitä tekisin enää.
Sekin, että olen alkanut epäilemään hänellä olevan joku toinen, mutten millään tahtoisi uskoa hänen tekevän niin minulle.
Hän on 50 vuotias nainen ja voisikos hänen käytöksensä johtua vaihdevuosista, ettei vaan ole seksuaalisia haluja enää.Muistan, kun mieheni petti minua, hän puhui meidän molempien omasta ajasta. Ajatus oli sellainen, että katsotaan molemmat kalentereista ”omaa aikaa” 🤭 Hänellä oli perheellinen nainen, joka oli eronnut tahollaan tai eroamassa. Tajusin jälkeen päin, että naisen piti lapsen hoitoa sovitella, joten oli tärkeä tietää tästä ”omasta ajasta” hyvissä ajoin.
Itse en niin kovin välittänyt mieheni ”omista ajoista”. Suhde oli silloin niin surkea. Erosin sitten, ja hän oli kovin järkyttynyt ☺️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän on 50 vuotias nainen ja voisikos hänen käytöksensä johtua vaihdevuosista, ettei vaan ole seksuaalisia haluja enää.Kyllä voi johtua vaihdevuosista. Silloin myös on pinna kireällä yms. Kannattaa tutustua aiheeseen.
- AnonyymiUUSI
Toki voi johtua keski-iästä mutta luulisi,että pystyisi siitä kertomaan.
Eikä se selitä tuota oman ajan tarvetta.Kyllä rakastamansa ihmisen kanssa haluaa olla, kun itsellekin on kuitenkin myös aikaa.
Kysy suoraan asiasta kaunistelematta ja sitten päätät menetkö eteenpäin (suositus) vai jatkatko toivoen parasta.
Kaikkea hyvää kuitenkin täältä sivusta. - AnonyymiUUSI
Hänen seksihaluihin voi vaikuttaa myös jos hän epäilee, että sinulla on joku toinen. Siis ei halua sukupuolitauteja ja noin.
- AnonyymiUUSI
Te siis olette parisuhteessa. Hän kuitenkin rakastaa sinua,vaikka seksiä ei ole. Kuinka pitkään olette olleet yhdessä ja kuinka avoimesti puhutte asioista? Kun teillä oli seksiä niin sitä nähtävästi oli usein ja molempia tyydyttävää.
Olette parisuhteessa mutta ette edes näe toisianne.
Olette aikuisia ihmisiä niin puhukaa toisillenne. Eikö aikuiset ihmiset osaa puhua keskenään. Parisuhteessa ollaan mutta ei osata puhua ja keskustella. Ei sitä kukaan sun puolesta tee jos et ota asioita puheeksi itse. - AnonyymiUUSI
Ystäväsi on vain kaveri ja haluaa pysyä hyvänä sellaisena.
Aivan turhaan yrität painostaa häntä mihinkään mitä hän ei halua tai tiedostaa olevansa kykenemäton, kuten intiimiin kansakäyntiin.
Hän on kaveri ja pysyy sellaisena. Hyväksy se ja arvosta häntä sellaisena kuin on.
Alappa etsiä ystävää joka halaisi olla enemmän kuin vain kaveri, joka on samalla aaltopituudella kanssasi.
Jatkuvasti kuulee kuinka ihmiset etsii puolisoehdokasta jonka kanssa voi rakentaa rakastavan yhteisen tulevaisuuden.
Jatka etsintää kunnes loydät hänet. Hän on siellä jossain ja etsii sinua. - AnonyymiUUSI
Voiko ylipäätään olla aikuinen parisuhde ilman seksiä? Ja seksillä en tarkoita pelkkää yhdyntää.
- AnonyymiUUSI
Toimiiko hyvä parisuhde jos kumppani asuu toisella paikkakunnalla ja tapaattee kerran kahdessa viikossa. Johan ystäviäkin tapaa useammin kuin te tapaatte parisuhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991