Olisi hauskaa naida seksinukkea naisseuran edessä:) PKS,turvallisesti,voisi tulla katsomaan 2-3 naista,en koske teihin.Treenattu,siisti,posliini mies..
Voisimme keskustella aluksi, mun kickin osoitteni on vuk piste mes...
Paikasta ja ehdoista voi sopia yhdessä...
Seksinuken nainnin naiskatsojia?
6
404
Vastaukset
Te saisitte koskea ja kiusata jos huvittaa,samoin käyttää kiihottavia asuja..Leikitäänkö?Seksinukella on kolme reikää:)
minä olisin tuossa tilanteessa mielelläni tuon seksinuken tilalla 😋
Mistä päin oot? Olen PKS:lta,voisimme keskustella kikillä..Jos kiinnostaa niin vuk piste mes on kikini.Voisimme keskustella ehdoista ..esim.että leikit nukkea..kondomin käytöstä j.n.e..
Auringonpoltte kirjoitti:
Mistä päin oot? Olen PKS:lta,voisimme keskustella kikillä..Jos kiinnostaa niin vuk piste mes on kikini.Voisimme keskustella ehdoista ..esim.että leikit nukkea..kondomin käytöstä j.n.e..
kiehtova roolileikkiä , olla seksinukkena , kumpa olisi vielä kumiasu päällä korostamassa nukkeoloa , olisihan se irstasta saada kullia suuhun ja pyllyyni , lahdessa tyttöilen
- Anonyymi00001
Voin tulla liukkaille ;)! M50 ja 19 cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574