Kuopiossa löytynyt asuntoautosta kaksi ruumista. olisiko pojat ollut Elnakissa ??
Kuopiossa suruutinen
22
404
Vastaukset
- Anonyymi
Rumatikki syöny kaiken hapen?
- Anonyymi
Onko Elnakki niin tiivis kuin pullo? Että olisi happi päässyt loppumaan:
- Anonyymi
Poliisi epäilee, että lauantaina Kuopiossa paljastuneiden kuolemantapausten taustalla oli matkailuauton sisällä ollut kaasukäyttöinen jääkaappi.
- Anonyymi
Tutkivat varmaan vielä mitä on tapahtunut, onko ollut kaasuhälytin päällä vai onko unohtunut pois päältä tms.
On se vaarallinen tuo nestekaasu.
Saisivat lisätä sitä valkosipulin hajua.
- Anonyymi
Teetin matkakulkimeni seinään Lappeenrannassa luukun heti sen Lappeenrannasta ostettuani 10 v sitten , josta kaasut ja häkä vuotaa ulos ,jos tulee joku vika pullonvaihtajaan . Ei huoleta ollenkaan .
- Anonyymi
Voi minkä myivät, paskan myivät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi minkä myivät, paskan myivät!
Reinoa on helppo höynäyttää.
- Anonyymi
Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE.
- Anonyymi
Tarkoitin miulle uusiakäytettyjä ,ihan uutta en ole vielä hankkinut ...
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20177990
Kyseessä näyttää olevan itserakennettu pieni asuntoauto.- Anonyymi
Asuntoauton irvikuva.
- Anonyymi
Halpuus kävi valitettavan kalliiksi.
- Anonyymi
Olisiko se Kuopiolaisen Palstavahdin huippuarkkitehdin kämppä.
On kuuluisa Elnakki. Joko rumatikki on viety talteen talven varalle?? - Anonyymi
Miulle rakennettiin Niuvan terapiatunnilla oma Elnakki.
Itse suunniteltu ja testattu toimivaksi matkailuautoksi kaikkien Rauhalahden karavaanareiden ihailtavaksi.
Santarderin rahoitus .
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Täysin sairasta ja tyhmää trollata 2 ihmisen kuolemasta jonka aiheutti viallinen kaasu jääkaappi. Älä kommentoi moista tyhmyyttä. ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi
Olisi hyvä tieto oliko autossa kaasuhälytin ja jos oli niin oliko se kytketty päälle!
Itse aina epäilen mahtaako tuo hälytin toimia niin kuin pitää. Viime kesänä ostettu uusi CarBest hälytin. Sen kun asensin entisen tilalle niin testasin valitsemalla sytyttimestä kaasua. Silloin hälytti.
- Anonyymi
Onneksi sisällä ei ollut Kuopiolainen Palstavahti.
Saamme vielä lukea kiinnostavia juttuja Reinosta- Anonyymi
Sinusta Jokisesta niitä juttuja riittääkin.
- Anonyymi
Nikkaroitte Palstavahti oikein siellä Niuvassa Elnakki De Luxe mallin .
- Anonyymi
Kysymys palstan lukijoille.
Kumpiko on kuulusampi kotkalainen, Juha Watt vaiko reinomattikalevijokinen?- Anonyymi
Ainakin meidän karavaanareiden keskuudessa viimeksimainittu on ylivoimaisesti tunnetumpi, paitsi tietysti musiikin alalla.
- Anonyymi
No jopas Palstavahti aloittikin vitsikkäästä ryyppäämisen .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930