Onko muita joilla tunne ettei puoliso rakasta?

Anonyymi-ap

Puoliso on niin etäinen ollut jo kauan,puhutaan vuosista ja tilanne vain pahenee. Olen aökanut tuntemaan itseni yksinäiseksi.
Hän ei avaudu juuri mistään. Ymmärrän jos on esim ekstrovertti jonka vuoksi tarvitsee enemmän omaa aikaa mutta kun ei synny keskustelua juuri mistään!! Ihqn vaan just ne pakolliset ja hyvä jos nekään. Oon yrittänyt antaa omaa tilaa mutta entäs parisuhde ja yhyeinen aika? Hnelle riittää että läymme vaikka joku ilta ajelulla ja sielläkään hän ei puhu juuri mitään. Ja ahdiatuu jos minä alan puhumaan tule aosuuden suunnitelmista tai kysymään hänen mielipidettään johonkin asiaan. Yritän välttää kuselemistä ettei hermostu mutta pakkohan se on joskus kysyä että yhyeinen arki rullaa.
Ollaan siis naimisissa oleva pari.
Puoliso ei myösjään osoita hellyyttä halaamalla tai koskettelemalla mitenkään. Seksi maistuu kuitenkin ja sekin pitäisi tulla minun aloitteesta,hän ei tee aloitteita.
Asumme sa.aa taloutta..koskaan ei kysy mihinkään minun mielipidett. Koskaan ei kysy vointia. Jos oon sairaana niin ei kysele yhtään mottää että esim onko vointi parempi tms.
Ei jaa asioitaan jos esim jaa eilee jostain tai mitä miettii tai on menossa hammaslääkäriin tai aikoo ostaa jotain. Autonkin ostaa ihan yhtäkkiä. Sitten kun on bamha talo niin kesällä yhtäkkiä huomasin että illalla myöhään maalasi huoneen,ei puhunu etukäteen mitään. Mistään ei voi puhua ja muutoinkin joustamaton. Kun lähtee lomalle niin ei kerro wtukäteen vaan samalla hetkellä kun astuu ovesta ulos. Itse saan joustaa kuin kuminauha . Ei tarvi edes miettiä kuka hoitaa lapsen,se olen aina minä. Tai kuka kokkaa tai siivoaa tai hoitaa pihan. Aina minä. Jos otan asian puherksi vaikka kuin punnitsen sanojani niin seuraa vihaa ja siuttumusta. En uskalla edes enää mainita asiasta.

10

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No voi että.

• Anonyymi

No no!!

• Anonyymi

Ei oo muita.

• Anonyymi

Potkukelkka ketkupolkka.

• Anonyymi

Iässsänne se on tyypillistä kun elää vahvasti tekee kaikkensa .

• Anonyymi

Kohti riippumattomuutta tie usein liukas lie.

• Anonyymi

Ota ero ja äkkiä. Lapsille yhteishuoltajuus.

• Anonyymi

Hyvä on normaalia.

• Anonyymi

Ostiko urheiluauton?

• Anonyymi

Jos olet todella mustasukkainen, niin se voi vaikuttaa siihen, ettei enää mitään halua kertoa. Mulla on pidempään ollut niin, että jos ilmoitan oman menon, hän keksii siihen heti jonkun työkeikan, että joutuisin jäämään kotiin lapsen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      262
      9869
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      187
      5612
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      161
      5201
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      74
      4865
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2429
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2269
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      326
      1948
    8. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21
      1645
    9. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90