Puoliso on niin etäinen ollut jo kauan,puhutaan vuosista ja tilanne vain pahenee. Olen aökanut tuntemaan itseni yksinäiseksi.
Hän ei avaudu juuri mistään. Ymmärrän jos on esim ekstrovertti jonka vuoksi tarvitsee enemmän omaa aikaa mutta kun ei synny keskustelua juuri mistään!! Ihqn vaan just ne pakolliset ja hyvä jos nekään. Oon yrittänyt antaa omaa tilaa mutta entäs parisuhde ja yhyeinen aika? Hnelle riittää että läymme vaikka joku ilta ajelulla ja sielläkään hän ei puhu juuri mitään. Ja ahdiatuu jos minä alan puhumaan tule aosuuden suunnitelmista tai kysymään hänen mielipidettään johonkin asiaan. Yritän välttää kuselemistä ettei hermostu mutta pakkohan se on joskus kysyä että yhyeinen arki rullaa.
Ollaan siis naimisissa oleva pari.
Puoliso ei myösjään osoita hellyyttä halaamalla tai koskettelemalla mitenkään. Seksi maistuu kuitenkin ja sekin pitäisi tulla minun aloitteesta,hän ei tee aloitteita.
Asumme sa.aa taloutta..koskaan ei kysy mihinkään minun mielipidett. Koskaan ei kysy vointia. Jos oon sairaana niin ei kysele yhtään mottää että esim onko vointi parempi tms.
Ei jaa asioitaan jos esim jaa eilee jostain tai mitä miettii tai on menossa hammaslääkäriin tai aikoo ostaa jotain. Autonkin ostaa ihan yhtäkkiä. Sitten kun on bamha talo niin kesällä yhtäkkiä huomasin että illalla myöhään maalasi huoneen,ei puhunu etukäteen mitään. Mistään ei voi puhua ja muutoinkin joustamaton. Kun lähtee lomalle niin ei kerro wtukäteen vaan samalla hetkellä kun astuu ovesta ulos. Itse saan joustaa kuin kuminauha . Ei tarvi edes miettiä kuka hoitaa lapsen,se olen aina minä. Tai kuka kokkaa tai siivoaa tai hoitaa pihan. Aina minä. Jos otan asian puherksi vaikka kuin punnitsen sanojani niin seuraa vihaa ja siuttumusta. En uskalla edes enää mainita asiasta.
Onko muita joilla tunne ettei puoliso rakasta?
Anonyymi-ap
10
299
Vastaukset
- Anonyymi
No voi että.
- Anonyymi
No no!!
- Anonyymi
Ei oo muita.
- Anonyymi
Potkukelkka ketkupolkka.
- Anonyymi
Iässsänne se on tyypillistä kun elää vahvasti tekee kaikkensa .
- Anonyymi
Kohti riippumattomuutta tie usein liukas lie.
- Anonyymi
Ota ero ja äkkiä. Lapsille yhteishuoltajuus.
- Anonyymi
Hyvä on normaalia.
- Anonyymi
Ostiko urheiluauton?
- Anonyymi
Jos olet todella mustasukkainen, niin se voi vaikuttaa siihen, ettei enää mitään halua kertoa. Mulla on pidempään ollut niin, että jos ilmoitan oman menon, hän keksii siihen heti jonkun työkeikan, että joutuisin jäämään kotiin lapsen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215454- 501481
- 12941
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52907- 47829
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58818Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom135803Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49796- 46792
Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9776