Kertokaas ihmiset että missä streittari viettää vapaa-aikansa? Mihin tai millaisille treffeille streittaria voi pyytää? Tiedän ihanan miehen, johon ei kuitenkaan missään tunnu "vahingossa" törmäävän.
Ja on paljastunut olevan streittari, niin onko olemassa jotain omia menopaikkoja jota tämän alalulttuurin ihmiset suosii? Mistä hänet siis voisi vapaa-ajalla löytää ja päästä tutustumaan paremmin.
Treffejäkään en ole uskaltanut ehdottaa kun en tiedä mihin pyytäisin ja onko edes varmuudella sinkku. Mutta jos pyytäisin niin mitä kannattais ehdottaa?
Streittarin kanssa treffeille?
23
245
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä vtu on streittari? Sori kun oon niin vanha. Anteeksi, kun oon olemassa. 😇
>simiti<- Anonyymi
Tai sitten oot liian nuori, tuo Straitgh edge juttu oli kai yleisempää joskus 15 vuotta sitten 😉
Siis ihminen, joka ei käytä alkoholia, tupakkaa tai huumeita, ja ainakin osa ottaa myös kahvin tuohon listaan, joten ei voi kahvillekkaan pyytää 😅
Ja googlen mukaan voi liittyä jotain muitakin periaatteita, esim vegaanius, mutta ne on vapaaehtosempia ja tää tuntemani yksilö ei ole vegaani ainakaan, muista googlen kertomista säännöistä en tiedä noudattaako niitä vai ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten oot liian nuori, tuo Straitgh edge juttu oli kai yleisempää joskus 15 vuotta sitten 😉
Siis ihminen, joka ei käytä alkoholia, tupakkaa tai huumeita, ja ainakin osa ottaa myös kahvin tuohon listaan, joten ei voi kahvillekkaan pyytää 😅
Ja googlen mukaan voi liittyä jotain muitakin periaatteita, esim vegaanius, mutta ne on vapaaehtosempia ja tää tuntemani yksilö ei ole vegaani ainakaan, muista googlen kertomista säännöistä en tiedä noudattaako niitä vai ei.Siis Straight edge.. jotain hardcore punkkiakin siihen on alunperin liittynyt, mut ei tää mies kyllä ainakaan ulkoisesti näytä minkään tyylisuunnan punkkarilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja googlen mukaan voi liittyä jotain muitakin periaatteita, esim vegaanius, mutta ne on vapaaehtosempia ja tää tuntemani yksilö ei ole vegaani ainakaan, muista googlen kertomista säännöistä en tiedä noudattaako niitä vai ei.Jep. Olen 49 vuotias ja mokoma sana oli minulle täysin uusi.
>simiti<
- Anonyymi
itselläni on treffejä yleensä naisalääkärien kanssa sellaisia taaskin pitäisi tulla joku niiin. fyysisiä juttuja kun niin terveysasemilla olemista siis käymistä
- Anonyymi
Eli menet mies siis vastaanotolle ja koet, että se on vastaanotto? Fantastista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli menet mies siis vastaanotolle ja koet, että se on vastaanotto? Fantastista
Tää mustasusiäijän stevarilarppaus taitaa olla lopulta ns toisessa elämässä-versio. Tarkkana ny pedagogiikkaa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää mustasusiäijän stevarilarppaus taitaa olla lopulta ns toisessa elämässä-versio. Tarkkana ny pedagogiikkaa on
Mulla on valtaa koulutan muitaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on valtaa koulutan muitaa
Ja akkunan alla ne huutaa tää ei voi olla näin
- Anonyymi
laitoin jotain niin noille ikävä-palstan immeisille viikonpäivien nimistä mistä tulee kuin niin torstai olisi Thorin eli Ukkosenjumalan päivä, vasaroineen
kuin joku musiikkikin; Helix - When The Hammer Falls- Anonyymi
But whom the bells toll
- Anonyymi
Missä sä vietät vapaa-aikasi? Eihän se, ettei juo alkoholia, karsi pois kuin baarit. Aika harva hengaa vain baarissa. Ja jos näin on, saattaa olla joku ongelma. Ja voi se streittarikin siellä baarissa olla, ei vain juo alkoholia.
- Anonyymi
En minäkään baareissa notku, että jos hän sielä illat istuu (tai vaikka tanssii), niin sitten ei kyllä voida törmäilläkkään. Itse eksyn baareihin ehkä 1-5 kertaa vuodessa.
Erilaisissa ulkoilupaikoissa eniten hengailen, ja joskus kahviloissa ystävien kanssa. Ja baareista jäi mieleen vaan se tupakan savu, vaikka noissa ei oo saanu vuosiin polttaa. Niin se mielikuva vaan on ja pysyy.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ja baareista jäi mieleen vaan se tupakan savu, vaikka noissa ei oo saanu vuosiin polttaa. Niin se mielikuva vaan on ja pysyy.
Niimpä, en ole streittari, mutta en kyllä myöskään tupakkaan tai huumeisiin koske.
Alkoholin kulutuskin on luokkaa 1 lasi viiniä 2-3 kk välein jos on joku illallistapahtuma, niin hyvässä seurassa sen yhden voin kyllä ottaa. Yleensä kaikenlaisiin illanviettoihin osallistun ihan ajokuntoisena, pystyn kyllä pitää hauskaa ja esim tanssimaan ihan selvänä. Tupakan ja kaljan haju lähinnä kuvottaa.
- Anonyymi
Olen lähes streittari.
Kahvilat on keksitty.
Ja on baareja, missä on rauhallista tilaa istua jutustelemassa ja tilata mocktaileja, joita baarihenkilöt tekevät ihan mielellään.
Ateneumissa on kahviloita ja lounaspaikka. Ja näyttelyitä.
Vilma - Anonyymi
skeittari eli potkulauta mukmmo
itse kun piti mennä lääkäriasemallwe.. jänniä mäkiä ajella polkupyörällä, pitää olla varovainen kyllä joissain paikoissa. - Anonyymi
semmoinen kaikki raittius tai joku hyve on aina haitaksi, kun et ole jännä poika silloin
ja muutenkin toki pitää ensin olla rahoissa noin 2 vuotta että tietää aidot tuntemuksensa ja mikä kannattaa
eli määrätön aika ensin odotella "lottoa tms" ja sitten jos toteutuu: n. 2 vuotta odotus aikaa ja tietää mitä oikeasti haluaa kun aidosti tunteilla ettei rahattomuus ongelma kuin sairaus, mikä ei päälle ehkä näy aina.?- Anonyymi
vaikka olisi jotain pientä tuloja ihan töistäkin,
voi olla 50 tonnia ylikin velkaa, minkä haluaisi poistaa
pian se kai 100 K korkoja vuosittain?? - Anonyymi
Mulle hän olis kyllä ihan tarpeeksi jännä poika ihan raittiinakin.
Pitäis vaan löytää hänet jostain kivenkolosta, mutta ei osu ainakaan sattumalta mihinkään samoihin paikkoihin (ulkoilureiteille tai muille urheilupaikoille, konsertteihin, kahviloihin tai edes sinne baareihin, tai vaikka Prismaan samaan aikaan 😅).
Niin siksi aloin täältä kysymään vinkkejä kun ei näköjään vahingossakaan missään näy, vai eikö vaan sitten käy oikeasti yhtään missään. Jos istuukin kotonansa kaikki illat jonku pleikan ääressä tms, se olis kyllä vähän ankeeta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle hän olis kyllä ihan tarpeeksi jännä poika ihan raittiinakin.
Pitäis vaan löytää hänet jostain kivenkolosta, mutta ei osu ainakaan sattumalta mihinkään samoihin paikkoihin (ulkoilureiteille tai muille urheilupaikoille, konsertteihin, kahviloihin tai edes sinne baareihin, tai vaikka Prismaan samaan aikaan 😅).
Niin siksi aloin täältä kysymään vinkkejä kun ei näköjään vahingossakaan missään näy, vai eikö vaan sitten käy oikeasti yhtään missään. Jos istuukin kotonansa kaikki illat jonku pleikan ääressä tms, se olis kyllä vähän ankeeta.12:37
Onko mitään kirjoittelupalstaa vaellusta harrastavista?
Heistä voisit napata seuraa itsellesi.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12:37
Onko mitään kirjoittelupalstaa vaellusta harrastavista?
Heistä voisit napata seuraa itsellesi.
VilmaHyvä ajatus!
- Anonyymi
taas joku puukotus-juttu oli uurtisissa nnuoeisolla.
moralla kun iskee silmään niiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244722
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333543Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543434Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203350Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232940Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282690Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122361Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162360MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142175Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S331774