Syy perua tapaaminen

Anonyymi-ap

Mikä olisi hyvä syy perua parin päivän päästä oleva tapaaminen jälleen?

Töitä kyllä haen....

16

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miks pitää perua??

• Anonyymi

Nauhoita tapaaminen, ota todistaja mukaan ja pidä huoli omista oikeuksista esimerkiksi.

Jokaisella Suomen kansalaisella on oikeus valita ammattinsa, työnsä ja elinkeinonsa.

Jokaisella Suomen kansalaisella on oikeus yksityisyyteen, kotirauhaan ja kunniaan.

• Anonyymi

Miten se nauhoitus tehdään, pitääkö ne nauhat vetää ulko -ovelta asti vai riittääkö toimiston oven nauhoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se nauhoitus tehdään, pitääkö ne nauhat vetää ulko -ovelta asti vai riittääkö toimiston oven nauhoitus.

Kokoomuslainen voipi lopettaa veronmaksajien rahoittaman yritystukien nostamisen

• Anonyymi

Entä kaksoiskansalaisella,joka ei noudata Suomen lakeja esim perustuslakia!?Pitääkö alkuperäisen suomalaisen lähtee muualle?

• Anonyymi

Sekoosmulainen kilahti!! Hahahha. Eikö mennyt yritystukihakemus läpi ja nyt kiukuttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekoosmulainen kilahti!! Hahahha. Eikö mennyt yritystukihakemus läpi ja nyt kiukuttaa?

Ei kun annoin viherpunikille vaan hyvän ja ilmaisen neuvon kun ei paapomatta mikään näytä onnistuvan

• Anonyymi

Edustamasi typeryys ei ainakaan kelpaa syyksi

• Anonyymi

jos ja mikäli olet vuosikausia ollut nonstop työttömänä ja haeskellut niitä töitä niin eihän sinulla ole oikein mitään "pelikortteja" työmarkkinoillla. Myyntiarvosi on kutakuinkin nolla. Menet sinne tapaamiseen. Se on ainut polkusi edes teoriassa tulla työmarkkinakelpoiseksi, Kuntoutumista se vaatii ja rutkasti.

• Anonyymi

Stubb menetelmällä työnhakuun eli suhteilla suhmuroiden ja hyväveli verkoston kautta. Pätevyydellä ei ole mitään väliä.

• Anonyymi

rahan puute mikähän joku summa jotta edes mahdolliata minnekään työpaolaööe ,emm'l''¨m. emsoraja 78000 eirpa

• Anonyymi

Ilmoittamalla että et ole kiinnostunut asiasta ja perut tapaamisen samalla.
      Voit myös ilmoittaa että et ole työnhakija enää joten ei velvpoita tapaamisiin.
      Yksi hyvä keino on myös katkaista käsi ja jalka irti ja kertoa että ei pääse kun on sairaalassa harsittavana kokoon.
      Voit myös puhkoa silmäsi ja kerrot että et näi minne tulla ja mennä....

Kyllä työn ja sen mahdollisen saamisen välttelyyn kekitään syitä ja tehdään myös kaikkensa ettei vaan joutisi moiseen rääkkiin?

• Anonyymi

Jokaisella Suomen kansalaisella on oikeus valita ammattinsa, työnsä ja elinkeinonsa

• Anonyymi

Ajan perumisen yhteydessä sinulle sovitaan vain samalla uusi tapaamisaika.

Ei se peruminen poista sitä tapaamisvelvollisuutta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      20
      2988
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2577
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1443
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe