Miten avioero-osituksen sovittelua haetaan? On vain osituksen kaksi osapuolta tekemässä sopimusositusta.
Jos nyt haetaan osituksen kohtuullistamista, niin hakemus pitänee tehdä käräjäoikeudelle?
Muuttuuko sopimusositus sen jälkeen toimitusositukseksi?
Avioero-osituksen sovittelun hakeminen
7
559
Vastaukset
- Anonyymi
Et sä täältä tollaseen taida vastausta saada? Ei vissiin ollut avioehtoa? Tsemppiä!
- Anonyymi
Ehkä jollain on kokemusta asiasta. Voi viedä ajan ja rahat tuo sovittelu.
- Anonyymi
Vuoden vaihteen jälkeen tulee se uusi laki voimaan ositukseen liittyen.
- Anonyymi
Mulla on kokemusta asiasta. Oli sen verran lyhyt liitto, että vastapuoli sai lopulta noin 15% ”omasta puolikkaastaan”. Toki pesänjakoprosessi ja käräjäoikeuskäsittely vei aikaa/rahaa.
- Anonyymi
Itse aloin tekemään väärin tuota ositusta. Olisi heti aluksi pitänyt hakea sovittelua ja käräjäoikeuskäsittelyä. Nyt on tehty jo kohta kaksi vuotta ositusta eikä vieläkään ole tietoa päästäänkö yksimielisyyteen. Jos ei päästä, niin silloinhan kaikki alkaa alusta sovitteluineen ja kaksi vuotta on mennyt hukkaan.
- Anonyymi
Ettekö osannu sovussa edes erota onnea tulette sitä tarvitsemaan kun ette edes sovussa erota osannu
- Anonyymi
Nimenomaan sovussahan sitä ositusta on tehty. Tuli vain mieleen, että jos ei saadakaan sopimusta sovussa aikaan, niin on mennyt kaksi vuotta hukkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760