En oikein tiedä, miten tämän alottaisi... mutta olen eronnut noin vuosi sitten ex-avopuolisostani yhteisellä päätöksellä. Hän eron hetkellä ilmoitti, että hänen tunteet olivat hävinneet. Olin itsekin aika huonossa kunnossa henkisesti ennen eroa.
Viime syksy meni toipuessa erosta ja kevään sekä kesän nautin yksinolosta ja olin jopa ajattelematta häntä. Keväällä aloitin terapian saadakseni itseni kuntoon ja se tulee vielä jatkumaan, mutta olen nyt jopa paremmassa kunnossa kuin vuosiin. Suhteesssamme ei ollut sen kummempia ongelmia, mutta oman mielenterveyteni takia minäkin sitä eroa halusin. En halunnut hänelle olla taakka...
Nyt kun olemme kohdanneet pitkästä aikaa, tästä ex-avopuolisostani on kuitenkin tullut minua kohtaan taas sellainen, mikä aikanaan sai minut ihastumaan häneen. Tunteeni ovat ihan hiton väärän tuntuisia, mutta ihan todella mietin, voisiko meillä olla hänen kanssaan vielä jotain... toimisiko suhteemme nyt kun minä olen kunnossa? Miten voisin häntä lähestyä?
Olen itse miettinyt asiaa jo muutaman viikon ajan. Ja hän todella olisi se, mitä haluan. Suojellakseni häntä minä aikanaan eroon päädyin, vaikka hän on tämä ns. "jättäjä".
En kaipaa mitään exät on exiä syystä-vastauksia. Haluan vinkkejä ja kokemuksia, miten olette lähestyneet? Tai miten lähestyisitte?
Exän kaipuu kesäloman jälkeen
1
681
Vastaukset 1
- Anonyymi
Annat palaa vaan, otat riskin ja hyppäät seikkailuun. Niin se elämä toimii. Pahimmassa tapauksessa saat vähän sydänsuruja, parhaassa elämänkumppanin ja sylikaupalla rakkautta ja onnellisuutta. Kunon panos on noin pieni ja voitot moninkertaisesti suuremmat on pakko kokeilla onneaan tai miettiä lopun ikäänsä että entäs jos....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546