Näin viime yönä sinusta taas unta. Taisi olla jo kolmas uni jossa olit. Kaikkia uniani en muista. Tekisi niin kovin mieli ottaa yhteyttä. En usko että olet minusta niin kiinnostunut kuin minä sinusta. Kaipaan sinua joka päivä, siitä lähtien kun tiemme erosivat. Alussa mietin sinua joka päivä. Nyt jo helpottaa mutta mietin silti. Ikävä
Ikävä ruskeita silmiäsi
14
438
Vastaukset
- Anonyymi
Miehelle? naiselle?
- Anonyymi
Jos unessa oni jotain intiimiä niin ei ollut tämä mies. En sellaisesta mitään tiedä.
- Anonyymi
Niin sinäkin olet ajatuksissani kulkenut siitä saakka, kun tiemme erosivat. Olen miettinyt, onko tunne molemminpuolista vai olenko tunteiden kanssani yksin. -n
- Anonyymi
Sanoista tekoihin nainen! Jalka vipattamaan jne, heps.
- Anonyymi
Milloin tienne erosivat?
- Anonyymi
Olen niin surullinen myös siitä miten kaikki päättyi. Vaikka tapasimme lähemmin vain pari kertaa, muistan kuitenkin meidän halauksen ja kun olimme lähellä toisiamme ja miten välillämme kihelmöi, vaikka huomasinkin että pidit minua liian vanhana, mutta kuitenkin säteilit minulle omaa persoonaasi ja sisintäsi.
- Anonyymi
Ota yhteyttä, täällä eletään vain kerran 🙂
- Anonyymi
Oleen häneen yhden kerran ottanut yhteyttä. On hänen vuoronsa tehdä tikusta asiaa.🙄 -n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oleen häneen yhden kerran ottanut yhteyttä. On hänen vuoronsa tehdä tikusta asiaa.🙄 -n
Yksi kerta ei riitä jos se ei sisällä tapaamista irl, kasvotusten.
- Anonyymi
Mistä tiedät, oletko aivopesty? Kuolitko edellisessä elämässäsi muistisairaana?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kerta ei riitä jos se ei sisällä tapaamista irl, kasvotusten.
Aika erikoista tekstiä pistelet tälle palstasedälle…huh huh
- AnonyymiUUSI
Onko järkeä tehdä aloitusta kun ei sitte enää kommentoi tähän.🫠🤔🫣
- AnonyymiUUSI
Ikävä ruskeita silmiäsi
Entäs se kolmas ruskea silmä:)- AnonyymiUUSI
Ilmeisesti se lukeutui otsikonmukaiseen silmästöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5942341Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101862Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221700Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641438JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191306- 641257
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka19927Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16918Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843