Mieheni sairastui masennukseen vähän vaille vuosi takaperin. Hänen käytöksensä muuttui vetäytyväksi ja huomasin miten mies vältteli koskettamistani ja siirtyi jopa sohvalle nukkumaan, alkuun satunnaisesti mutta nopeasti mieheni nukkui joka yö olohuoneessa jolloin aiemmin vilkas seksielämämme putosi täysin nollaan.
Töissä mies kävi normaalisti mutta ei enää kertonut miten oli töissä mennyt. Aiemmin miehelläni oli tapana kertoa hauskoista sattumuksista työpaikalla ja varsinkin hänen homoksi epäilemänsä konttoripäällikön naismaisista tavoista. Yritin kerran piristää miestäni ja kysyin oliko konttoripäällikkö tehnyt mitään homomaista viime aikoina. Mieheni sulkeutui kysymyksen jälkeen täysin saaden lähes paniikkikohtauksen.
Pitkän suostuttelun jälkeen mies meni lopulta lääkäriin ja eilen tuli diagnoosi jossa luki että miehelläni on homoilun jälkeinen morkkis. Nyt taitaa olla ero edessä😔
Mies sairastui masennukseen, ero taitaa olla edessä
8
249
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se homous kannattaa myöntää
Minusta tuntuu että tekis mieli tehdä itselle jotain kun tajusin että suurin rakkaus elämässä olikin g man🥺 oon ollu sen kaa sängyssä
Olis vaan sanonu oisin jättåny sen heti! Mut swennsson g man ei ole mun juttu. En itsekkään tykkää samanpuolisista. Ihan hirvee än likanenn olo. Ttu sentään - Anonyymi
Ei uskalla ketään miestä enää ku kaikki jotain fäkettejä HYI HYI HYI EI OLE MUN JUTTU
- Anonyymi
Torissa saattaisit saada vaihdettua sen
- Anonyymi
Moni mies sortuu homoiluun!! On nykyään kuulemma muotia!!
- Anonyymi
Oli muotia tai ei niin meidän isäntä EI ruskean reiän ritariksi ala! Kysyin niin sanoi EI!!
- Anonyymi
Kyllä ihmiset voi huonosti täällä.
- Anonyymi
Oliskohan monella morkkis kun ovat langenneet houkutukseen?🤔
- Anonyymi
kiva tarina. täällä on paljon satujen kertojia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215454- 501491
- 12951
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52917- 47839
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58818- 47804
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom135803Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49796Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9776