Perustelkaa millä perusteella

Anonyymi-ap

jos menette treffeille miksi miehen pitäisi maksaa teille siitä jotain? Mitkä on ne perusteet? Oletteko mielestänne niin korkeassa asemassa mieheen verrattuna että mies itse ei voi sytyttää teitä eikä se riitä vaan tarvitsette siihen rahaa väliin? Oletteko prostituoituja vai mistä se kumpuaa? Eikö siinä kaksi ihmistä tapaa ja kuten miehelle riittää se naisen olemus ja seura niin se pitää riittää myös sille naiselle se miehen olemus ja seura. Ettehän te mitään yliolentoja ole vaan ihan tavallisia ihmisiä.
Naista pitää kohdella kuin prinsessaa? Miksi? Ei nainen ole prinsessa.

25

316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millä tavalla se kolmen eri miehen kanssa lapset tehnyt yh nainen joka on lihonut ja juo alkoholia sekä polttaa tupakka on prinsessa? tai se nuori nainen joka jakaa itseään joka toiselle huulet töröllään missä prinsessa? Naiselle opetetaan jo nuorena kotona että hän on jotain ainutlaatuista jolla on valtava arvo ja toisten yläpuolella vaikka on ihan tavallinen ihminen kuten se mieskin ja kaikki muutkin. Deittailumaailma on vääristänyt tilannetta lisää. Ihan tavalliset ja tavallista rumemmat naiset saa tuhansia yhteydenottoja puutteessa olevilta miehiltä jotka on valmiita maksamaan tuhansia euroja seksistä. Miettikää ei kyllä miehilläkään hyvin mene. Tiedoksi muuten miehille että 50-100e saa ihan oikean huoran ei tarvise etsiä treffipalstoilta näitä traumaisia ihmisiä jotka odottaa jotain telkkarissa nähtyä prinssiä valkoisella ratsulla hilaamaan heidän iso perseensä satulaan ja hevonen tosiasiassa lytistyisi

• Anonyymi

Mo nyt vedät kyllä aika överiksi. Sitäpaisti tytöille opetetaan että ovat huonompia kuin pojat ja pojille että ovst parempia kuin tytöt ja tyttöjen kanssa on noloa leikkiä tai olla kaveri. Kasvavat sitten siinä ajatuksessa. Ei naisille mielestäni tarvi mitään erityiskohtelua suoda niin kuin ei miehillekään. Ei miehen kuulu maksaa.
        Siitä olen samaa mieltä että maksakaa mieluummin maksullisille kuin että traumatisoitte lisää seksuaalisella hyväksikäytöllä ketään joka on jo hyväksikäyttöä kokenut ja joka olisi valmis teitä rakastamaan.

• Anonyymi

Älä hyvä mies harkitse treffejä jos kerran jo etukäteen itkettää, että joudut ehkä maksamaan seuralaisen aterian

• Anonyymi

Onhan se kiusallinen tilanne kun tarjoilija kysyy tuleeko lasku yhteen vai erikseen. Kiusallinen yskäisy ja elämä jatkuu, vaikka pohtien mikä meni pieleen trattoriassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se kiusallinen tilanne kun tarjoilija kysyy tuleeko lasku yhteen vai erikseen. Kiusallinen yskäisy ja elämä jatkuu, vaikka pohtien mikä meni pieleen trattoriassa

Käyn treffeillä mutta en sellaisten kanssa jotka odottavat jotain rahallista palkintoa siitä tai ajattelevat ja vertailevat materialistista asioita miehissä. Eikä ole kyse siitä ettei rahaa olisi vaan siitä että en seurustele huorien kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn treffeillä mutta en sellaisten kanssa jotka odottavat jotain rahallista palkintoa siitä tai ajattelevat ja vertailevat materialistista asioita miehissä. Eikä ole kyse siitä ettei rahaa olisi vaan siitä että en seurustele huorien kanssa

Minä taas tarjoan usein ystävillenikin. En seurustele sellaisten henkilöiden kanssa, jotka pitävät normaalia kohteliaisuutta prostituutiona.

• Anonyymi

En ole koskaan olettanut tai odottanut, että mies maksaa treffeillä. Itse olen useamman kerran kyllä maksanut miehen jutut ilman että odotan mitään takaisin. Olen tehnyt sen siksi, että olen halunnut antaa viestin, että olen kiinnostunut hänestä enkä hänen rahoistaan ja siksi että oma taloudellinen tilanteeni oli parempi kuin miehen. Toki voisi ajatella niin, että varalkaampi voi tarjota jos toinen ei sitä vaadi tai odota. Rehellisesti sanottuna en ymmärrä naisia jotka odottavat miehiltä treffien maksamista. Mielestäni se on vanhentunut tapa ellei sitten nainen nimenomaan etsi itselleen tarkoituksellisesti elättäjää tai isiä. Mielestäni tällä tavalla mies voi rajata pois itselleen epäsopivat naiset.
      Olen keski-ikäinen nainen ja pidän tuollaista naisten käytöstä ylimielisenä ja laskelmoivana. Juoskaa miehet karkuun kun tapaatte tuollaisia naisia!

• Anonyymi

Koskaan miehen ei ole tarvinnut maksaa treffejä.
      🤣 mutta naisena minun olisi pitänyt maksaa exäni kulutetusta ajasta ,minun seurassa. Ajeli esim ,minun autolla ja hänelle olisi pitänyt maksaa siitä, kun hän istui ratin takana😁😁😁

• Anonyymi

No mutta mikäpä jottei maksettaisi palstasetä toiset ajaa taksia toiset bussia ja niin edelleen. Ei se oo tyhmä joka pyytää

• Anonyymi

En oleta miehen maksavan. Voin minäkin ihan hyvin ne maksaa. Ei ole kuitenkaan vielä osunut kohdalle miestä, joka vinkuisi parin kahvikupin hintaa. Johtuneeko siitä, että en ylipäänsä koskaan treffaa ketään, jota en jo hieman tuntisi ja olisi aidosti kiinnostunut? Ehkä jollekin täysin tuntemattalle sitten vatuttaa maksaa, varsinkin jos sellaisten kanssa ravaa alvariinsa kahvittelemassa? Itsehän olen siis aina ollut maksamassa omiani ja mies on sanonut, että pistä korttisi pois, hän maksaa.

• Anonyymi

Ei tarvi maksaa mitään. Mut voi viedä treffeille vaikka kävelylle puistoon. Oon tutustumassa mieheen. Mikäli mies vie johonkin, esim. ravintolaan, hän myös maksaa lystin. Se vaan on näin.. mikäli et halua käyttää rahaa, se on täsmälleen ok. Mennään sit vaikka laiturille istumaan veden ääreen ja jutellaan siinä.

• Anonyymi

Juurikin noin. Itsehän en edes halua mihinkään syömään tmv. treffeillä. Jos mies siis sellaiseen väen väkisin hinkuu, niin saa kyllä sitten luvan myös maksaa sen "lystin".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin noin. Itsehän en edes halua mihinkään syömään tmv. treffeillä. Jos mies siis sellaiseen väen väkisin hinkuu, niin saa kyllä sitten luvan myös maksaa sen "lystin".

Tämä ok

• Anonyymi

Jos nainen haluaa toimia maksajana, niin tulee tunne, että nainen yrittää epätoivoisesti rahalla saada muidenkin naisten himoitseman miehen.

• Anonyymi

Juttuhan menee niin et naiset ei vingu miehen perään, pikkutytöt kyllä vinkuu ja pyrkii miellyttämään miestä niinkuin mies olisi joku prinsessa.
      Ap älä yhtään ihmettele jos ei kukaan nainen erehdy treffeille kanssasi, ja jos erehtyy niin yhteen tapaamiseen jäävät, kun et maksanut hänelle,

• Anonyymi

Tämä on juuri ongelma. Oletat että miehen pitäisi maksaa seurastasi. En maksa ja ei tarvitse olla huolissaan treffi elämästäni seuraa kyllä löytyy

• Anonyymi

Tossa edellä taidettiin jo vähän sama todetakin, mutta ei tämä ole asia, josta minun olisi ikinä tarvinut neuvotella. Jos mies on itse halunnut viedä minut ravintolaan tai teatteriin tmv. (mikä ei edes ole yhtään minun juttuni), niin kyllä mies on ihan omasta aloitteestaan automaattisesti myös maksanut. Millainen ihminen ensiksi kutsuu toisen jonnekin ja sitten valittaa kustannuksista? Älä hyvä ihminen kutsu ketään vaikkapa syömään, jos se on sinusta liian kallista. Keksi jotain halvempaa tai ilmaista.

Ja siis noin yleisellä tasolla ... eikö treffeillä pyritä antamaan itsestä toki realistinen, mutta kuitenkin positiivinen mielikuva? Miten tällaisesta aloituksen kuvaamasta asenteesta voisi jäädä seurallaisellesi positiivinen mielikuva sinusta?

• Anonyymi

Positiivinen kuva kun maksaa? Sitten valitetaan kuitenkin kun mies sopii treffit johonkin maksuttomaan esim kävelylle. Sehän ei naisille käy ainakaan materiaalista hyötyä hakeville

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Positiivinen kuva kun maksaa? Sitten valitetaan kuitenkin kun mies sopii treffit johonkin maksuttomaan esim kävelylle. Sehän ei naisille käy ainakaan materiaalista hyötyä hakeville

Ei vaan juurikin toisin päin. Tuosta "kun maksaa" tulee neutraali kuva, tämä on normaali ihminen. Sen aloituksessa kuvatusta asenteesta ja rahasta vinkumisesta, vaikka itse on kutsunut, tulee negatiivinen kuva. Toki sinulla on oikeus antaa itsestäsi negatiivinen kuva. Se on outoa, mutta ihan oma asiasi.

Miksi vingut materiaalista hyötyä hakevien naisten valituksista, jollet kerta halua sellaisten seuraa. Anna heidän vinkua. Ei luulisi olevan sinun ongelmasi.

• Anonyymi

Naisten kiinnostus kohdistuu yhä pienempään miesjoukkoon, jonka takia naisista on tullut miellyttäjiä.

Naiset miellyttävät komeita miehiä olemalla heille mukavia ja lupaamalla komeille miehille deittisovelluksissa seksiä. Naiset saattavat myös maksaa hotellin mikäli komea mies suostuu tapaamiseen.

• Anonyymi

Vai sellasta siellä. Enpä ole koskaan tavannut naista, joka "lupaisi komeille miehille deittisovelluksissa seksiä". Noin toimivia miehiä tiedän kyllä useamman. Tuo on lähinnä miesten juttu.

• Anonyymi

No herranjestas. Tottakai sugar mama maksaa hotellin. Niinhän sugar daddykin maksaa.

• Anonyymi

No eipä ole vielä koskaan kukaan puhtaasti rahaa tarjonnut, jotta lähtisin treffeille hänen kanssaan. En tosin ole tyrkyllä missään tuollaisilla sivustoilla, joilla kaupitellaan seuralaispalveluita.

• Anonyymi

"Enpä ole koskaan tavannut naista, joka "lupaisi komeille miehille deittisovelluksissa seksiä". Noin toimivia miehiä tiedän kyllä useamman."

Juu. Et varmasti tiedä kun naiset tekevät sitä todella pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle ja miehet tekevät aivan samaa, mutta siinä on se ero, että miehet tekevät sitä myös ns. alempitasoisille naisille ja vaikka tavismies lupaa seksiä, niin nainen ei kovinkaan usein tartu siihen, koska tavismies ei kuulu komeimmistoon. Paljon parempaa miestä on saatavilla, jonka takia naiset ottavat miellyttäjän roolin.

• Anonyymi

En tiedä, sillä en tunne moisia naisia. En tiedä ketään naista, jolla olisi noin kova seksinpuute. Tiedän kyllä naisia, jotka ovat joskus myyneet seksiä. Heille ei kuitenkaan ole ollut oleellista asiakkaan komeus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      103
      3923
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      50
      2802
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2619
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      39
      2128
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      31
      1900
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      29
      1743
    7. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1592
    8. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      224
      1565
    9. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      84
      1533
    10. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1388
    Aihe