Ozzy sitten tässä kesällä soitti viimeisen Paranoidinsa ja siirtyi toisiin maailmoihin. Sabbath ei ole mun suosikkibändejä, mutta Ozzy oli tärkeä henkilö rockmaailmassa. Rip Ozzy, Prince of darkness.
RIP Ozzy Osbourne
17
212
Vastaukset
- Anonyymi
Paranoid on maailman hienoin biisi! Itseasiassa se mullisti lapsuuteni. Kuuntelin sen soitantaa ja mietin pienessä mielessäni, että se on jotain paljon enemmän kuin vain joku musiikkikappale, jotain todella SUURTA.
- SheenaTaipuu ainakin moneksi:
https://www.youtube.com/watch?v=ig5s0cjcRDg&t=20s
(metsän poika)
Ja se verbi tuossa todellakin on kuullella- AnonyymiUUSI
scrg kirjoitti:
Taipuu ainakin moneksi:
https://www.youtube.com/watch?v=ig5s0cjcRDg&t=20s
(metsän poika)
Ja se verbi tuossa todellakin on kuullella👌🤘🎼🎶 Mahtavaa!
- Sheena
- Anonyymi
Persoona tullaan muistamaan vielä pitkään, yksi heavyn kulmakivistä 🦇
- Anonyymi
pöo ddotsdildoa ,,iyya moom kpli dsssrok'ro ro asomslsms p,ol''m llai,åo
- Anonyymi
Onko Ikean mainoksessa jokin taustalla soimassa joku Ossin biisi?
Vilma - Anonyymi
minä olen yritänyt autaa kun jos kunmenevät monetkin mopoilla etyä isopyöräiset jutut parempia kun säät muuttuvat
- Anonyymi
kaikenlaisra huolwhrimira nuorisosta..
- Anonyymi
Ozzy kuoli jo lähes kuukausi sitten. Mutta parempi myöhään ne suremiset kuin ei koskaan... :)
Black Sabbath aloitti koko Heavy Metalin. Sitä ennen sellaista musiikkilajia ei vaan yksinkertaisesti ollut. Minulle ainoa oikea Sabbath on Ozzyn kanssa. väheksymättä lainkaan Dioa ja yhdellä levyllä laulanutta Ian Gillania(joka täytti äskettäin 80).
Minusta Sabbathin ehkä hienoin albumi on Sabbath Bloody Sabbath.
https://youtu.be/yuVmjv22Nqc?si=I1I1PywkntPu7nqb
Ozzyn soolotuotannosta ehkä kovimmassa kuuntelussa on ollut joskus teini-iässä Bark at the Moon ja Ultimate Sin albumit. Minusta Jake E. Lee oli paras Ozzyn kitaristi. Sen jälkeen Zakk Wylde ja vasta sitten Randy Rhoads.
https://youtu.be/03hGi0_r0xc?si=64HvZbkvWoEt21OG
Ps. Terry Reidkin kuoli syöpään tässä jokunen viikko sitten... :(
https://youtu.be/V8RTGhe4nzU?si=1QFbFICVysMPWoi8
Rauha kummankin sielulle ja kiitos musiikista... <3Luin Terry Reidin kuolemasta. Yhteen aikaan kuuntelin hänen musiikkiaan, mutta nyt en ole pitkään aikaan. Hänen olisi pitänyt olla tunnetumpi. Oli hyvä laulaja ja ihan hyvä kitaristikin tai ainakin ok kitaristi.
Ozzylla on kyllä ollut hillitön tuuri matkassa, hyvät geenit, taikka vähän molempia. Jos ajatellaan esim. alkoholin ja muiden päihteiden määrää hänen elämänsä aikana, tätä mönkijäonnettomuutta, perheväkivaltaa yms.
Mutta elämä on niin tuurinkauppaa. Isoisä oli veteraani ja poltti 4 askia Klubia päivässä. Kuoli 89-ikäisenä virtsatietulehdukseen. Entinen naapuri taasen oli suorastaan raivoraitis koko elämänsä, jatkoi työuraansa 65 ikävuoden jälkeen, mutta sairastui keuhkosyöpään 70-ikäisenä ja nukkui pois melko nopeasti. Muutamaa vuotta myöhemmin kuin hänen niin ikään raitis vaimonsa kuoli maksasyöpään.
Ozzysta tulee jotenkin etäisesti mieleen amerikkalainen kilpa-autoilija AJ Foyt. Äijä on murskannut jalkansa racing-onnettomuudessa, kaatunut kaivinkoneella jotain pengertä alas, joutunut kokonaisen ampiaispesällisen pistäneeksi ja on vieläpä allerginen niille, ja täyttää tänä vuonna 90. 😂Joo tuurin kauppaa on. Mun faija oli alkoholisti ja poltti. Silti eli 75 vuotiaaksi. Se hiipuminen alkoi 70 vuotiaana. No mä oon 50 vuotta ja ihan samalla tavalla rupeen hyytyyn, vaikka oon täys raitis.
Ozzysta puheen ollen, niin oon kyllä aina pitäny hänen musiikista.JeroP kirjoitti:
Joo tuurin kauppaa on. Mun faija oli alkoholisti ja poltti. Silti eli 75 vuotiaaksi. Se hiipuminen alkoi 70 vuotiaana. No mä oon 50 vuotta ja ihan samalla tavalla rupeen hyytyyn, vaikka oon täys raitis.
Ozzysta puheen ollen, niin oon kyllä aina pitäny hänen musiikista.Jep. Itellä on viime syksystä asti välillä vähän lipsunut alkoholin kanssa, vaikka toisaalta pelottaa sen haimatulehduksen uusiutuminen yms. terveysriskit mitä juominen tuo tullessaan. Ideana olisi yrittää opetella kohtuukäyttäjäksi taikka mieluummin palata entiseen kun olin kuitenkin sen 4,5 vuotta raittiina.
Eikä asiaa yhtään auta se, että olen about 10kk tapaillut naisen kanssa, jonka kanssa yleensä juodaan tai mitä lie säädetään. Mutta hän on yksi harvoista ihmisistä, jotka pohjimmiltaan ymmärtää mua. Hänestä kannattaisi pysyä kaukana, mutta jotain ihmeen kemiaa meidän välillä on 😀Sharon Osbourne on joskus sanonut (mikäli uskoo internetin ihmeellistä maailmaa), että kun maailmanloppu tulee jäljelle jää vain Ozzy ja Keith Ritchards. Tällä hän vissiin tarkoitti, että molemmat ovat käyttäneet päihteitä aika paljon, mutta silti porskuttavat tai ainakin sinnittelevät (Ozzy nyt ei enää porskuta eikä varmaan enää kauheasti silloinkaan, kun oli parkinsonin kourissa)
- AnonyymiUUSI
hondakuski125 kirjoitti:
Jep. Itellä on viime syksystä asti välillä vähän lipsunut alkoholin kanssa, vaikka toisaalta pelottaa sen haimatulehduksen uusiutuminen yms. terveysriskit mitä juominen tuo tullessaan. Ideana olisi yrittää opetella kohtuukäyttäjäksi taikka mieluummin palata entiseen kun olin kuitenkin sen 4,5 vuotta raittiina.
Eikä asiaa yhtään auta se, että olen about 10kk tapaillut naisen kanssa, jonka kanssa yleensä juodaan tai mitä lie säädetään. Mutta hän on yksi harvoista ihmisistä, jotka pohjimmiltaan ymmärtää mua. Hänestä kannattaisi pysyä kaukana, mutta jotain ihmeen kemiaa meidän välillä on 😀Pysy alkoholista kaukana! Kun yksi haimatulehdus on jo takana, toinen voi olla kohtalokas.
Onko naisen ja sinun välillä muuta kemiaa kuin alkoholi?
- Sheena
Fun fact: Vuonna 2018 oli erään tuttavan 50-vuotisjuhlat ja hän oli bändikaveriensa kanssa välillä lavalla. Sanoin äitivainaalle, että huutaa "soittakaa Paranoid!" ja nehän soitti sen aika pian 😄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6322732Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232170Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4252144- 881894
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201769Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671570- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231240Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau251114