Menneisyyden tunnustus

Hei ihanaa että tänne voi kirjoittaa anonyymisti.

Pakko avautua. En voi enkä halua kertoa kenellekkään kasvotusten kun häpeä on suuri.. Olenhan sentään äiti lapselleni ja vaimo miehelleni.

Ensimmäisessä parisuhteessani koskaan koin väkivaltaa fyysistä ja henkistä. Hän myös raiskasi minua ystäviensä kanssa. Koska tämä oli minun ensimmäinen parisuhde olin vain onnellinen että kelpasin jollekin ja ajattelin lapsellisuuksissani tämän olevan ok kunhan saan jonkun kanssa olla.
Ympärillä olevat ihmiset missä oltiin esim kylässä näkivät kuinka tämä mies löi ja paiskoi mm päätäni seinään. Mietin nyt miksi kukaan ei puuttunut siihen?? Miksi kaikki antoi hänen tehdä minulle niin. Miksi kukaan ei puolustanut..
Tämä kaikki on vaikuttanut minun koko identiteettiini, elämään yleisesti. Nyt aikuisena tajuan kuinka väärin se oli. Tämä suhde päättyi kun tämä mies jätti minut.. sekin on epäreilua!

Tämän suhteen jälkeen harrastin seksiä joka vkloppu eri miesten kanssa. Pidin siitä lukua 300 asti. Ihan kamalaa.. tajusin vasta kun tapasin nykyisen mieheni kun hän kysyi monenko kanssa olen ollut, vastasin joku 300 (tähän ei ollut laskettu niitä joiden kanssa olin harrastanut pelkkää suuseksiä) hän järkyttyi ja silloin vasta tajusin että minussa on joku vika.
Koskaan emme enään ole puhuneet aiheesta.

En ole miehelleni puhunut paljoakaan menneisyydestäni mutta eiköhän tuo 300 kerro siitä..
Nykyisin minulla on paniikkihäiriö ja lääkkeet siihen. Olen jo monta vuotta niitä syönyt. Säännöllisin väliajoin se muistuttaa itsestään kun näkee tiettyjä ihmisiä.

Mielessäni on lauseita jotka soi päässä välillä ”sun vuoro panna tota huoraa” ” olisit onnellinen kun kerrankin saa”

Miksi kukaan ei voinut koskaan kyseenalaistaa esim miksi ryyppäät joka vkl? Miksi annat ihmisten tehdä sulle noin? Eihän se kenenkään muun asia ole mutta jos nyt joku käyttäytyisi vastaavasti kuin minä joskus niin olisin edes kyseenalaistanut.
En syytä siis ketään mutta olen näitä miettinyt.
Luulin 22 vuotiaaksi asti että käyttäytymiseni oli normaalia. Mutta eihän se ollut.
Miten voi ajatusmaailma olla niin vääristynyt. Ihmettelin vain aina kun ei kukaan halunnut mitään muuta. Ihastuin usein miehiin mutta ei kukaan koskaan halunnut minusta mitään muuta.
Nyt olen vähän päälle kolmekymmentä. Olen naimisissa eikä suhteessani ole väkivaltaa.
Olen suht onnellinen mutta aina kun tulee vastoinkäymisiä rupean miettimään kenen kanssa menisi pylsiin. En sitä ole toteuttanut mutta sen ajatteleminen on ehkä joku suojamekanismi.

En tiedä saanko tätä vääryyttä koskaan pois mielestäni..

Nyt minut varmasti kivitetään täällä, mutta otan sen sitten vastaan.

40

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärrän sinua hyvin.
      Ihmisten välinpitämättömyys ja kylmyys on niin yleistä että tekee pahaa.
      Aika loiventaa yleensä onneksi vanhoja kokemuksia ja elämä helpottuu.
      On tärkeää löytää myötätuntoa ja rakkautta itselleen myös sillon kun ajatukset harhailevat ja saavat harkitsemaan ei niin hyviä valintoja kunhan muistaa että kaikki ajatukset ja tunteet ovat ok mutta tekoja ei voi peruuttaa. Vahvistuminen ja kasvu tapahtuu pienien valintojen myötä.
      Kaikkea hyvää elämääsi.

• Anonyymi

Kiitos. Tämä on ihan juurikin näin. Se oli hyvin sanottu! Ja samoin kiitos 🙂

• Anonyymi

Suosittelen palstaäijä että juokset rautahevosen alle ja teet koko maailmalle palveluksen

• Anonyymi

Vihapuhe, mies kohde? Soittakaa paranoid.

• Anonyymi kirjoitti:

Vihapuhe, mies kohde? Soittakaa paranoid.

Eli sinun mielestä tämä kaikki on ok? Tässä nyt ei mistään vihapuheesta ole kysymys ja tietenkin ne on miehiä jotka näitä tekee eikä arvosta naisia. Ei naiset porukalla toisiansa raiskaa ja pahoinpitele.

• Anonyymi

Onks mies kommentoinut revaa? Onko löystynyt?

• Anonyymi

Ota vastuu omasta elämästäsi ja opettele arvostamaan itseäsi.

Mennyttä et saa muutettua ja sen murehtiminen on turhaa. Oppia toki siitä kannattaa ottaa ja ymmärrätkin, ettei se toisten kanssa pylsiminen ole ratkaisu mihinkään.

Ainahan voit hankkia ammattiapua, sitä voi saada terveyskeskuksen lähetteen kautta ja psykoterapia on nimenomaan silloin toimivaa kun pitää omia ajatusmalleja muuttaa.

Älä pilaa nykyistä suhdettasi, varsinkin jos koet että sinua rakastetaan

• Se on ihan totta. Kiitos rakentavasta vastauksesta. Olen miettinyt kyllä ammattiavun hankkimista, mutta en häpeä on niin suuri etten voi sanoa kenellekkään, en pysty puhumaan tästä. Kun luen tuon oman kirjoittamani tekstin tuntuu ihan hirveältä miten olen ajautunut tekemään tuollaisia asioita.
        Pitäisi vain antaa asioiden olla ja olla miettimättä. En pysty edes tänne kirjoittamaan kaikkea mitä on ollut. Eihän kenenkään menneisyyden pitäisi määrittää itseään mutta niin se vain menee. Olisikin helppoa jos voisi vain antaa olla.
        Näitä vain pitää kantaa mukanaan.

• Anonyymi

Jos miehesi aidosti rakastaa sinua hän ymmärtää ja tukee sinua kyllä.

• Anonyymi

Miehestä on varmaan kiva ajatus että yli 300:sta miehestä varmaan parilla sadalla on ollut isompi vehje

• Niin, mutta en halua että mieheni saa tietää yhtään enempää. En halua että hän määrittää minua menneisyyteni takia. Emme juuri puhu asioista muutenkaan. Se on ehkä vähän huono merkki.

• Anonyymi

Jokaisella meillä on menneisyys. Ja sitä ei voi muuttaa mutta sä voit vaikuttaa nykyisyyteen ja tulevaan. Elä tässä hetkessä ja ole onnellinen niistä asioista jotka tuo sulle iloa elämään. Itsensä moittiminen menneisyyden tapahtumista ei hyödytä eikä itsensä syylistäminen koska asiat jotka on tapahtuneet niin ovat tapahtuneet silloin ,siinä elämänvaiheessa . Ne on osa sun elämää. Jokainen tekee virheitä jossain vaiheessan elämää ja usein juuri nuorena.

Sinä olet olet selviytynyt ja sun kokemukset on tehneet susta vahvemman . Ole ylpeä siitä miten olet selviytynyt ja saanut kuitenkin elämän mallilleen.

Olet vielä nuori ja sulla on paljon elämää koettavana, Katse tähän hetkeen ja tulevaisuuteen. Vastoinkäymiset ja epäonnistumiset kuuluvat elämään. Ei me olla täydellisä. Ei kukaan.

• Anonyymi

Haluan esittää kysymyksen. Siihen ei tarvi vastata mutta onko sinulla tarve tulla hyväksytyksi? Jos ymmärsin oikein niin parisuhde päättyi tämän väkivaltaisen miehen kanssa ja kaikesta huolimatta koit sen epäreiluna vaikka sinua kohdeltiin julmasti.

Jos nainen kokee väkivaltaa niin luulisi olevan helpotus että suhde päättyy. Mietin että tunsitko itsesi hylätyksi kun mies lähti? Ja tunsitko että sinä olet syypää toisen väkivaltaiseen käyttäytymiseen?

• Anonyymi kirjoitti:

Haluan esittää kysymyksen. Siihen ei tarvi vastata mutta onko sinulla tarve tulla hyväksytyksi? Jos ymmärsin oikein niin parisuhde päättyi tämän väkivaltaisen miehen kanssa ja kaikesta huolimatta koit sen epäreiluna vaikka sinua kohdeltiin julmasti.

Jos nainen kokee väkivaltaa niin luulisi olevan helpotus että suhde päättyy. Mietin että tunsitko itsesi hylätyksi kun mies lähti? Ja tunsitko että sinä olet syypää toisen väkivaltaiseen käyttäytymiseen?

Minulla on itseasiassa aina tarve olla tulla hyväksytyksi. Silloinkin kun olin tämän väkivaltaisen miehen kanssa olin vain niin onnellinen että minulla oli mies. Että kelpasin jollekin. Ei sen ollut sitten väliä silloin. Sitten hän jätti minut vaikka oli saanut tehdä miten haluaa minulle. Sekään ei riittänyt en kelvannut siltikään. Tänäpäivänä tietysti jos esim mieheni löisi/raiskaisi lähtisin.. olen kasvanut aikuiseksi.

En varsinaisesti syytä itseäni hänen väkivaltaisuuksista.

Se että jos tulee riitaa kotona, rupean miettimään vaihtoehtoja ketä voisi käydä panemassa koska siihen asiaan olen ihan aika kelvannut. En osaa hahmottaa miksi näin ajattelen. Alkuaikoina myös valitettavasti toteutin.
        En tiedä varmasti on jonkin sortin seksiriippuvuus. Haen sillä hyväksyntää ei mulla ole koskaan muuta keinoa ollutkaan. Ajattelin nuorempana että kunhan vaan annan seksiä niin ne tykkää minusta, niin tykkäsikin, mutta ei kukaan koskaan olisi halunnut parisuhdetta minun kanssa.

Kerran yksi tuttu mies otti välistä rahaa parilta kaveriltaan jotka eivät tunteneet mua. Tämä tuttu tiesi että antaisin niille. Hän kertoi sitten seuraavana päivänä saaneensa 100 heiltä.. siis loukkaannuin ihan hirveesti.
        Siis kuka tekee tälläistä? 😭

En ikimaailmassa voisi kertoa miehelleni näitä.

• Ihanasti sanottu kiitos niinhän ne kuuluu! olisi ihanaa kuulla myös jos jollain olisi vastaavia kokemuksia.

Mutta mun mieli on edelleen jotenkin siellä menneisyydessä ja se häiritsee elämää. Yritän toki kovasti tästä mennä ja olenkin mennyt hyvin elämässä eteenpäin. En ole koskaan käsitellyt näitä asioita niin se varmasti rassaa..
        mutta joo kai meillä kaikilla näitä on! 👌

• Anonyymi
        Jade_ kirjoitti:

Ihanasti sanottu kiitos niinhän ne kuuluu! olisi ihanaa kuulla myös jos jollain olisi vastaavia kokemuksia.

Mutta mun mieli on edelleen jotenkin siellä menneisyydessä ja se häiritsee elämää. Yritän toki kovasti tästä mennä ja olenkin mennyt hyvin elämässä eteenpäin. En ole koskaan käsitellyt näitä asioita niin se varmasti rassaa..
        mutta joo kai meillä kaikilla näitä on! 👌

Hae apua kärsit selkeästi addiktiosta onko muita kuin seksi? Häpeää on jos on riivattuna eikä pysty ajattelemaan ongelmien ratkaisuksi tai helpottamiseksi aina sitä. Iso on ongelma. Mutta ei mahdoton pitkä terapia jakso mahdollisesti ja miehen tuki, saat eväitä oppia puhumaan miehellesi terapiasta kun aloitat! Vuorovaikutuksenne paranee ja sitten pääset häntä panemaan aina kun vastoinkäymisiä tulee eikä muita mieleesi tule.

• Anonyymi kirjoitti:

Hae apua kärsit selkeästi addiktiosta onko muita kuin seksi? Häpeää on jos on riivattuna eikä pysty ajattelemaan ongelmien ratkaisuksi tai helpottamiseksi aina sitä. Iso on ongelma. Mutta ei mahdoton pitkä terapia jakso mahdollisesti ja miehen tuki, saat eväitä oppia puhumaan miehellesi terapiasta kun aloitat! Vuorovaikutuksenne paranee ja sitten pääset häntä panemaan aina kun vastoinkäymisiä tulee eikä muita mieleesi tule.

En kyllä varsinaisesti tiedä onko tämä addiktio. Ehkä se on. Olisi liian iso kynnys mennä terkkariin kertomaan tästä. Pystyn elämään tämän asian kanssa onhan se välillä raskasta! Olen tällä hetkellä elämässä kuitenkin etuoikeutetussa tilanteessa; on rahaa, omaisuutta, perhe jne. Näen asian myös niin että muut tarvitsee apua enemmän kuin minä. Toki yksi vaihtoehto olisi mennä yksityiselle! Mutta miten näistä pystyy puhumaan? En pysty myöntämään selkeästi omia ongelmiani ja häpeä on hirveä.. en haluaisi ajatella esim seksiä pakokeinona mutta näin vain teen huonon ajan jakson aikana.

• Anonyymi

Moniko niistä 300 miehestä pääsi myös papanaluukulle? Aattelin vaan miestäsi että olisi kiva kun edes rusinareikä olisi tiukka...

• Anonyymi

kiihottuneessa tilassa vagina kostuu luonnollisesti ja joustaa ja venyy tehdäkseen tilaa penikselle. Mutta se palautuu myös entiselleen, kun seksi on ohi.Emätin voi löystyä synnytysten seurauksena tai ihmisen ikääntyessä, mutta tähänkin voin vaikuttaa treenaamalla lantiopohjanlihaksia säännöllisesti.Itse yhdyntä tai seksikumppaneiden määrä ei siis vaikuta alapään löystymiseen millään tavalla.

Ihan järkkyttävää miten paljon palstalla on sivistymätöntä porukkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

kiihottuneessa tilassa vagina kostuu luonnollisesti ja joustaa ja venyy tehdäkseen tilaa penikselle. Mutta se palautuu myös entiselleen, kun seksi on ohi.Emätin voi löystyä synnytysten seurauksena tai ihmisen ikääntyessä, mutta tähänkin voin vaikuttaa treenaamalla lantiopohjanlihaksia säännöllisesti.Itse yhdyntä tai seksikumppaneiden määrä ei siis vaikuta alapään löystymiseen millään tavalla.

Tätä vähän pelkäsin kun lähdin kirjoittamaan mutta kiitos tämä oli hyvin vastattu ja ennen kaikkea oikein näinhän se on!

• Anonyymi
        Jade_ kirjoitti:

Tätä vähän pelkäsin kun lähdin kirjoittamaan mutta kiitos tämä oli hyvin vastattu ja ennen kaikkea oikein näinhän se on!

ole hyvä. ei tollasiin kannata uskoa niillä halutaan vaan loukata naista.

• Anonyymi

Tämän päivän iltasanomissa on juttua juuri aiheesta.

Totta ja tarua vaginasta

Löystyykö vagina, jos harrastaa paljon seksiä? Rapistuuko ”alakerran” kunto, kun ikää tulee? Voiko oman emättimen tiukkuuteen vaikuttaa millään tavalla? Yli 30 vuotta naisten alapäitä tutkinut gynekologi vastaa nyt kysymyksiin, joita moni ei kehtaa kysyä. Totuus saattaa yllättää.

• Anonyymi
        Jade_ kirjoitti:

Mä jouduin mun vaimoni alistettava ksi kun oli heppa tyttö. Jouduin polkenut nussittavaksi koska vaimoni annoi myös heille. Kerran jouduin ottaa suihin. Nää oli pahin heppa tytön teot. Hullu olin kun alistuin . Käyn vieläkin terapiassa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä muuta sano. Ihan kun ois jotain kehareita. Miehet on tyhmiä niin se vaan on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän päivän iltasanomissa on juttua juuri aiheesta.

Totta ja tarua vaginasta

Löystyykö vagina, jos harrastaa paljon seksiä? Rapistuuko ”alakerran” kunto, kun ikää tulee? Voiko oman emättimen tiukkuuteen vaikuttaa millään tavalla? Yli 30 vuotta naisten alapäitä tutkinut gynekologi vastaa nyt kysymyksiin, joita moni ei kehtaa kysyä. Totuus saattaa yllättää.

Olipa tuokin ihan varmasti maailman tärkein ja töhdellisin kysymys? Onkohan miehissä ne kaikkein tyhmimmät. 🙄

• Anonyymi

Ajatteleekohan mies kuinka monta mustaa miestä on isoilla vehkeillään ollut toosalla ennen häntä?🤔

• Anonyymi

ajatteleeko nainen onko joku mies ollut mustan naisen kanssa. mies voi mustan naisen kaa mutta nainen saa olla mustan miehen kanssa.

• Anonyymi

jos oot naisen kaa niin hän ei ole voinut olla mustan miehen kaa koska nainen ei olllut 300 miehen kaa. mustan miehen kaa ei ole voinut olla jos sulla ei olle ollut satoja seksikumppaneita. sä olet voinut olla mustan miehen tai naisen kaa vaikka sulla olis ollut vain 1 seksikumppani. ihme rasismia

• En ole kyllä mustiin koskenut mutta toivotaan ettei ajattele sellaista..

• Anonyymi

Itse ainakin miettisin ja saattaisi tulla erektiohäiriö

• Anonyymi
        Jade_ kirjoitti:

En ole kyllä mustiin koskenut mutta toivotaan ettei ajattele sellaista..

Onneksi sentään naapurin Musti on jäänyt rauhaan

• Anonyymi

No nyt on nähty vaivaa.

• Anonyymi

Kyllähän tää jaksaa ja on jo vuosikaudet jaksanut, ajaa omaa agendaansa muunneltujen tarinoiden kautta. Mutta minkä sille lopulta voi, liikkuu harmaalla alueella, ja jos kuka tahansa tämän palstan perusteella tekee elämänsä päätöksiä selvittämättä asioiden oikeaa laitaa, niin on toisaalta silloin mielestäni seuraukset myös ansainnut.

• Anonyymi

Mies saa olla satojen naisten kaa ja se hyväksytään mutta jos nainen on ollut niin nainen katsotaan huonoksi ihmiseksi. Tää naisen huoraksi haukkuminen johtaa juurensa pitkän ajan taakse. Ja niistä ajattelutavoista tuskin ikinä päästään eroon. Jos joskus muinoin naisen seksuaalisuus katsottu häpeäksi niin se katsotaan vielä 2025 vuonnakin naiselle häpeäksi.

• Anonyymi

Saitko ikinä kunnon iso vehkeistä alfa-miestä jonka rinnalla nykyinen miehesi on pikkupilinen beta-neiti?

• Anonyymi

Onko sulla kunnon bosat eli daisarit? Niiden väliin voi mies vedellä jos muut paikat on löystyneet

• Anonyymi
        UUSI

Kyllähän naisella kunnon tuutit pitää olla!! Sehän on selvä! Isot tissit joko omat tai siltsarit! Varsinkin jos sukupuoliemätin on löysä niin kuin äidin käsi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän naisella kunnon tuutit pitää olla!! Sehän on selvä! Isot tissit joko omat tai siltsarit! Varsinkin jos sukupuoliemätin on löysä niin kuin äidin käsi!

Uiuiui ihanaa kun mies rakastelee jättimelonieni väliin😍 Aukeaa molemmille orkkutaivas😍😍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uiuiui ihanaa kun mies rakastelee jättimelonieni väliin😍 Aukeaa molemmille orkkutaivas😍😍

Mist päin oot?

• Anonyymi
      UUSI

Surulliseksi tulin kun luin aloituksesi. Muista sellainen, että et ole huono tai paha vaan sulle on tehty pahaa ❤️Miehet kyllä porukassa osaa olla todella inhottavia. Menneisyyttä ei ole, on vain tämä hetki. Olet kaiken rakkauden arvoinen, muista se ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5353
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1391
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      817
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      789
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      788
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      772
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      767
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      756
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      745
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    Aihe