Kyllä se taitaa naiset olla niin

Anonyymi-ap

että en jaksa enää teidän oikutteluja traumoja sekoilua ja epäloogisuutta luuloja yms katsoa. Luulin aluksi että miesten paskapuheita kun olen ollut treffailusta pois kuvioista mutta nyt olen itse nähnyt ja todistanut sen. Naiset on pilalla. Minulla on yksinäni parempi elämä kiitos ja hyvästi.

10

317

Äänestä

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisten vikahan se jos jää kiinni vilpistä niinhän se menikin taas eipä yhtään ihmetytä

• Anonyymi

Naisten vika, että oot vanhentunu 30 vuotta sitten edellisen treffimarkkinoilla olon. Nih.

• Anonyymi

Parikymppiset naiset ihan pilalla; toista se oli ysärillä, kumma juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parikymppiset naiset ihan pilalla; toista se oli ysärillä, kumma juttu.

😂😂😂

• Anonyymi

On kyllä vaikeita tapauksia nykyään, saman valinnan tein ja siirryin sivuun.

• Anonyymi

Täällä löytyy kitinää naisilta jotka yrittävät kääntää syyn pois itsestään. Ei mikään yllätys. Viestisi oli ainoa järkevä. Jatketaan hyvää laadukasta elämää panostaen itseen. Toki sitä voi välillä panna mutta seurustelu on pois suljettu. Hyvää jatkoa sinulle.

• Anonyymi

toteamatta mitä naisia löytyy afrikasta verraten pohjoiseen

yleistys ei toimi "kaikki naiset ovat h*****" niin kauan kun ei ole todistusta etelän naisista

• Anonyymi

todennus listassa on ainakin yksi nainen per maanosa, joita on noin 7 kpl

niin paljon on annettava myöten suhteissa

globalisaatioon kerkeää vain aleksanteri stubb ja tuskin tavis kerkeää niin kauas

kokemus naisista voi jäädä helsinki-espoo-vantaa linjalle

onko siinä tarpeeksi yhdelle ihmiselle?

• Anonyymi

"Minulla on yksinäni parempi elämä kiitos ja hyvästi."

Mikä siis on ongelma?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      107
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      766
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe