Mikä läväri sattuu eniten/vähiten?

----

Elikkäs ihan mielenkiinnosta kyselen, mikä lävistys sattuu eniten ja mikä vähiten? Tietenkin sehän riippuu ihan ihmisestä mutta kuitenkin...

49

17025

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimismies

      Nii in. Se riippuu ihmisestä. Mitä sitä siis kyselemään.

      • ---

        No mutta olisi kiva tietää teidän kokemuksia..! Siksihän minä kysynkin


      • vihaan robinia
        --- kirjoitti:

        No mutta olisi kiva tietää teidän kokemuksia..! Siksihän minä kysynkin

        riippuu ihmisestä. oon 9v, ja sain korva lävistykset 7v, en oo saanu enempää mut varmaankin korva lävistys olis herkin


    • näin mulla

      Nänneihin koskee ja kovasti, napaan vähän vähemmän, mutta sekin aika lailla. korviin ei ollenkaan, rusto osaan kirpasee vähän. nenä on monella kuulemma herkkä.

      • Se tyttö

        Joo, mulla on noita lävistyksiä vaikka missä ja voin sanoa, vaikka voi olla vaikea uskoa, että kielen lävistäminen sattui kaikista vähiten. Nänniin sattui kaikista eniten! :D


      • KiSSe

        Mulla on vaan navassa ja nenässä..et en sitte tiijä tarkemmin...nenään ei sattunu yhtään...eikä napaa kuin vähän vaan nipisti :)...jostain oon kuullu,että kieliläväri sattuu kaikista läväreistä vähiten ;)


      • nään
        KiSSe kirjoitti:

        Mulla on vaan navassa ja nenässä..et en sitte tiijä tarkemmin...nenään ei sattunu yhtään...eikä napaa kuin vähän vaan nipisti :)...jostain oon kuullu,että kieliläväri sattuu kaikista läväreistä vähiten ;)

        huuleen ei satu yhtää eikä käteen eikä korviin:)


    • Maya

      Kieleen ei koskenut yhtään. Muut lävärit ollut suht kivutonta, erittäin pientä kipua.
      Eikös nänneihin tosiaan oo kuulema kivuliasta..?

      • suzy

        nännit oli tosi helpot, mutta kieli sattui pirusti. miehillä nännit aremmat ja niillä yleensä SATTUU.


      • Maya

        Kuulemma vähiten sattuu tuohon nenään, siihen sierainten väliin.. En nyt tiedä mikä on lävistyksen oikeaoppinen nimi, kun en muista. *punastel*
        En sitten tiedä, pitääkö täysin paikkaansa, mutta sukulaiseni, joka on lävistäjä, näin sanoi.


      • Riukka
        Maya kirjoitti:

        Kuulemma vähiten sattuu tuohon nenään, siihen sierainten väliin.. En nyt tiedä mikä on lävistyksen oikeaoppinen nimi, kun en muista. *punastel*
        En sitten tiedä, pitääkö täysin paikkaansa, mutta sukulaiseni, joka on lävistäjä, näin sanoi.

        Oliko kyseisen lävistyksen nimi septumi? Jotenkin muistelisin niin..


      • knuscha
        Maya kirjoitti:

        Kuulemma vähiten sattuu tuohon nenään, siihen sierainten väliin.. En nyt tiedä mikä on lävistyksen oikeaoppinen nimi, kun en muista. *punastel*
        En sitten tiedä, pitääkö täysin paikkaansa, mutta sukulaiseni, joka on lävistäjä, näin sanoi.

        oon ite tehny korivin ja huuliin yms. eikä ne ollu mitään septumiin verrattuna.. mielestäni kyll septumi sattuu ihan helvetisti.


      • Anonyymi
        knuscha kirjoitti:

        oon ite tehny korivin ja huuliin yms. eikä ne ollu mitään septumiin verrattuna.. mielestäni kyll septumi sattuu ihan helvetisti.

        Mulla on korvissa ja huulessa ja septumi myös ja kyllä huuli on ollu kivuliain mulla ja korvat ei tunnu oikein missää. Septumi kyllä kirpas mutta ei ollu nii paha kun huuli


    • ziu

      kulmaläväri ei sattunut mulla ainakaan yhtään..

      • -henna-

        mullakaan ei kulman lävistäminen muuta kuin hiukan nipisti. Ei voi tod. sanoo että olis sattanu ;) mielummin kuin joku hyttynen olis pistäny tai jotain...
        ( totta kai se nyt hiukan tuntuu kun piikki menee ihon läpi mutta ei se niin kamalaa oo ku ensin voi kuvitella. kyllä siitä hengissä selviää ;)heh )


    • RockS

      kielilävärin ottaminen ei mulla ainakaan tuntunu missään..! :> Ja kaveri kun otti nännilävärit molempiin nänneihin (ei samalla kertaa) ni sano et toinen ei tuntunu missään ja toinen sattu niin pirusti :P

    • *_*

      eniten on ehkä tuntu itetehty smiley. tosin sekään ei kamalasti. korvan ylärusto selkeesti kivuttomin. :)

    • Fafner

      Olen ollut näkemässä kun suomalainen, tavallinen duunari pitkän putken ja "kaiken menettäneenä" tuikkaa puukon oman kämmenensä läpi. Sairaalaan päästyämme mies vastasi "sattuuko teitä kovin"- kysymykseen:"hyvää teki, unohtu noi sydänsurut hetkeksi ees!". Lävistelkää te niitä pikku niittejänne vaan nyt siinä sitten...

      • kielitaitoinen

        Tarkoititko että oli kauan juonut yhtä kyytiä? Se
        mies. Tuohan on hirveää. Mulla on napakoru, onko kellään erikoisia napakoruja?


      • 401

        Onko tämä jokin yllytys saada ihmisiä itseään puukolla hakkaamaan koska lävistykset olisivat nössöjä? Uskon että mahtoi sattua, mutta en usko että kukaan lävistystä kivun vuoksi ottaisi. Eikö se lävistys ole koru eikä mikään tapa itseään haavoittaa..


      • adolf3

        joo ja mun broidi tappo ittensä puukolla mutta silti saa otta koruja!!!!!!!!!!


    • Päivi

      Mulla sattu eniten tragus.

      • Kitsaaa

        Siis napaläväri ei satu sit paljoo. Siskonikin sano että se ei tuntenu muuta kuin, että joku olis tökänny vaan, ei sitä ees nipistäny. ja mua ei ku nipistäny vähän.


      • nnna= ))))
        Kitsaaa kirjoitti:

        Siis napaläväri ei satu sit paljoo. Siskonikin sano että se ei tuntenu muuta kuin, että joku olis tökänny vaan, ei sitä ees nipistäny. ja mua ei ku nipistäny vähän.

        Itelläni on huulessa ja navassa, huuleen ei koskenu oikeestaan yhtään, mutta napaan koski ja paljon! = D


    • nsdjdpok

      huuleen käteen ja korviin ei sattunu yhtäää:

      • dknsn

        mulla ei sattunu kulma ollenkaan ja niinhän monet sanovat mutta yksi kaverini sanoi et sitä sattu aivan älyttömästi kulman lävistäminen;o mulla tragus ei juuri paljoa tuntunut, tietenkin paljon enmmän kuin kulma:)) oon menossa ottamaan napalävistystä ja mietityttää vähän kun monet sanoo että sattui aivan älyttömästi mut sit toiset taas sanooo ettei juuri ollenkaan:))


    • .

      Ylivoimasesti eniten sattuin tragus lävärit ja vähiten kieleen =)

      • kerttulikuukkeli

        Huuleen sattui niin maan perkeleesti


      • Anonyymi
        kerttulikuukkeli kirjoitti:

        Huuleen sattui niin maan perkeleesti

        itselläkin ylähuuleen sattui nii paljon että pyörtyä meinasin, mutta alahuulessa olevat oli täysin kivuttomia.


    • tepi12

      toi penis koru sattui minulla eniten ja tuo pers koru mutta naamaan sattuu eniten ehkä nenään :D

    • 2+1=21

      Nännit on olleet kivuliaimmat, kieli sattui vähiten. Toisaalta, kun rupean miettimään tuonne 90-luvun alkupuolelle... Kyllä se oli ammutut korvikset, jotka kuitenkin on olleet kivuliaimmat. En sit tiedä mitenkä lapsuuden kipukynnys eroaa nykyisestä.

      Mutta mikään näistä lävistyksistä ei ole sattunut yhtä paljon, kuin arpiseen käsivarteen tatuoiminen (offtopic).

    • 12457896,32

      Vähiten sattui kieli, napa ja niskakoru, toisiks vähiten huuli ja bridge.

      Eniten sattui Septum, ylivoimaisesti. Muiden lävistysten kipua ei voi edes verrata.

    • adrte

      Mulla sattu vähiten madonna se ei tuntunt missään ihan kun olis joku lämmin olis koskenut mutta minusta kilei sattuu hemmetisti.

    • asdfghjkxmv

      ampallang sattu eniten, microdermaalit vähiten

    • Kipuileva

      Omat lävistyskokemukseni asteikolla 1 kivuttomin - 5 kivuliain:

      kulmalävistys 1
      korvanlehdet 2
      napalävistys 2
      alahuuli (keskellä) 3
      ylähuuli (keskellä) 4
      korvan rusto 5


      Kaikki lävistykset tehty oikeasti lävistämällä eikä ampumalla. Kipukynnykseni on tosi matala, mutta kerran se vain kirpaisee!

    • tuttiritarilove

      Smiley,korvan lehdet omasta kokemuksesta sattuvat vähiten muista en tiiä.

    • pertsa

      Onko teillä kokemuksia, onko tullut kenelläkään verta kun on laittanut huuleen?? :)

    • .

      Kieli oli aika kipeä ja surface. muttei pitkään.

    • 16v_teenager

      Itselläni on vain korvanlehdissä ja huulessa lävistys. Huulilävistys nippaisi vähäsen enemmän kuin korvanlehtireiät, mutta kipu oli niin olematonta että nipistys käsivarresta olisi tuntunut enemmän :D

      Ei ole kokemusta, mutta kuulemani mukaan nänni- ja genitaalilävistykset (sukupuolielimien alueen lävistykset) ovat sieltä kivun pahimmasta päästä. Rustolävistykset tuntuvat ruston paksuuden mukaan paljon tai vähän.

      Toisesta, helpommasta päästä sitten löytyvät nämä korvanlehdet, huulet ja kulmat. Muita lävistyksiä en osaa jaotella kivun mukaan, ja nämäkin ovat vain huhupuheita :)

    • Joopajoo

      Kyllä se nänni oli kivuliain selkeesti kivuliain... :D

    • MinähänSeVainOlen

      mulla on Labret, kulma,kieli ja rusto ja kaikki 1,6. eniten nipisti kulma ja sen jälkeen rusto, ja sitten kieli ja vähiten huuleen. kielessä kuulu ihanat kruks äänet ku meni siitäläpi :D

    • Luulisin et Smiley sattuu kaikista vähiten, ittelläni on, se jänne on niin pikkunen ja ohut, neula vaan läpi, korun laittaminen saattaa vähän sattua muttaku on hyvä neula nii ei vaikku nipistä. Aattelis et nänni, kieli, septum ja kulma sattuis eniten, mut en tiiä koska ittelläni ei oo ollu noista mitään, vaikkun napakoru jonka laitoin ite puudutuksen kans. Oon laittanu smileynki itte. Rusto ja korvakorut sattuu aivan sairaasti jos laitetaa lävistyspyssyllä, uaääh :s

    • gdddd

      luulisin et nänniin sattuu eniten, ja korvalehteen vähiten. (:

    • Tarantella01

      Itellä vaan korvareiät ja oon miettiny rustoo nenää ja napakoruu rustoon saan ainaki

    • Anonyymi

      itsellä kieli, napa, septum, rusto, snake bites, smiley ja peruskorvikset todella kivuttomia, industrial, kulma sekä medusa oli niin kippeitä etten uuvestaan ottasi.

    • Anonyymi

      Vähiten sattui scrotal… kolme reikää kerralla.
      Vähän enemmän nännit…. Molemmat kerralla ja eniten PA mutta vain muutaman sekunnin jotka tosin tuntu aika pitkiltä. Vastapainoksi PA paranee tosi nopeesti.

      • Anonyymi

        Aika makee yhdistelmä…


      • Anonyymi

        Nyt ois sitten laitettu scrotal ladderiin kolme reikää lisää….


    • Anonyymi

      Ensnskwjofkwbw

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe