Pitkästä aikaa treffipalstalla..

Anonyymi-ap

Parisuhde päättyi keväällä, olen +50v nainen.

Olen ollut nyt pari viikkoa kaksnelosella. Todella masentavaa.. En valehtele jos sanon, että olen blokannut 500 kuvatonta ja tekstitöntä profiilia, jossa parisuhdetilanne on "joku muu".

Ollaan siis pettämässä.

Mikä ihmisiä vaivaa? Olkoot tekemässä vaikka mitä, mutta minkä HEL VETIN tuo ääliöt häiriköivät typerillä flirteillään vapaita naisia, joilla on asiallinen profiili?

Eikö noille voisi tehdä jotain omaa treffipalstaa, jossa voisivat mellastaa keskenään?

Onko kukaan nainen koskaan vastannut flirttiin, joka tulee tyhjästä ja kuvattomasta profiilista. Mietin vaan, että eivätkö nuo koskaan väsy tuohon häiriköintiin..

Jos tuolla joku täysjärkinen mies on, niin vaikea sellainen on löytää noiden häiriköiden joukosta. Loppujen lopuksi tekee mieli vaan sulkea koko palsta.

23

359

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suurin osa on varmaan pettäjiä. Sitten on omat kumppanit, exät, kaverit, työnantajat, työkaverit, sukulaiset, naapurit, tiedustelupalvelut kuvattomina uteliaana katsomassa, että löytyiskö täältä ketään tuttavaa…

• Anonyymi

Eihän nuo deittisoftat toimi enää muille kuin komeille pettäjille.

Naisten näkökulmasta komeat miehet ovat naisten makuun ja komeiden miesten näkövinkkelistä he tottakai ottavat komeasta ulkonäöstään hyödyn irti. Sitten naiset purnaavat kun komeat miesmallit pitävät muitakin naisia hyvänä.

• Anonyymi

moi on talvi ja tulee lunta pidätkö kesästä tai talvesta nyt on lämmintä vielä ota yhtyttä minuun t marita olen 55 vuotias nainen

• Anonyymi

Itse miehenä kadottanut uskon hyvään ja siksi haen enemmän sitä hyvää itsestäni ja omista harrasteista. Ei ole pakkomiellettä pyrkiä suhteeseen, se tulee jos on tullakseen ja jää tulematta jollei kohtaa harrasteista ym. sitä itselle oikea mielistä?

Ilmankin pärjään. Mihinkään treffit- palstoihin en usko, siellä on vain heitä pakkomielteisiä, jotka hakevat vain tarpeidensa tyydyttäjiä > itsekkäistä syistä. Henkisillä arvoilla on merkitystä.

• Anonyymi

Oletko ketään koskaan mistään harrastuksesta löytänyt?

• Anonyymi

moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen ja helsinkistä saiko viestin olen helsinkistä pituus 167 cm punaiset hiukset olen luotettava t marita

• Anonyymi

moi laita minulle viesti olen mukava ja hauska ja rehellinen ja luotettava t marita

• Anonyymi

Ap tässä taas...

Aloin ymmärtää palstan dynamiikkaa. Tuolla ovat siis lähettelemässä noita flirttejä noista tyhjistä profiileista myös ne, jotka eivät saa tinderistä mitään vastakaikua. Ne tulevat sitten tuonne.

Onko se sitten niin, että kun kaiket päivät vaan katsotaan asioita -instaa, facea, telkkaria.. Mitään ei tarvitse itse ajatella. Tyhmennytään niin paljon, ettei osata edes ottaa itsestä kuvaa, tai kirjoittaa tekstiä.

Tästä on tehty elokuvakin, mutta en muista nimeä.

• Anonyymi

Pillua et anna?

• Anonyymi

En anna

• Anonyymi

Olikohan ap:n ongelma nyt flirtit vai varatut miehet, vai molemmat? Eikös flirtit saa blokattua jos ne kerta niin tuottavat tuskaa..

Jos taas kuvattomat profiilit ahdistavat, niin blokkaa kaikki flirtin lähettäneet. Ei ole homma, eikä mikään kun s24:ssä on niin vähän käyttäjiä.

Sitten voi itse lähestyä niitä kuvallisia ja komeita miesmalleja, jotka ovat myös muiden naisten hamuamia. Onnea taisteluun!

• Anonyymi

Miksi tuon ikäinen haluaisi itseään paljon nuoremman miesmallin..

• Anonyymi

Mihin ihmeen taisteluun? Te incelit olette täysin vieraantuneita oikeasta elämästä.

Ihan tavallinen nainen haluaa ihan tavallisen suomalaisen miehen. En tiedä yhtään naista, joka olisi seurustellut mallin kanssa, tai sellaista etsisi.

Haluan antaa mahdollisuuden lähettää flirtti. En v**** ymmärrä, miksi olen joutunut blokkaamaan satoja, ja taas satoja varattuja miehiä häiriköimästä sinkkunaisia noilla tyhjillä ja tekstittömillä profiileilla.

Päätin olla ystävällinen ihan jokaiselle. Enää en jaksa.

Millaisia kuvia sulla on?
        Mitä kerrot itsestäsi?
        Onko perustiedot näkyvillä?
        Mikä sellainen koukku profiilissa on, että siihen tekee mieli ottaa yhteyttä?
        Miten lähestyt naisia?
        Pitkä vaatimuslista?

Joku siinä on, ettei ketään kiinnosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin ihmeen taisteluun? Te incelit olette täysin vieraantuneita oikeasta elämästä.

Ihan tavallinen nainen haluaa ihan tavallisen suomalaisen miehen. En tiedä yhtään naista, joka olisi seurustellut mallin kanssa, tai sellaista etsisi.

Haluan antaa mahdollisuuden lähettää flirtti. En v**** ymmärrä, miksi olen joutunut blokkaamaan satoja, ja taas satoja varattuja miehiä häiriköimästä sinkkunaisia noilla tyhjillä ja tekstittömillä profiileilla.

Päätin olla ystävällinen ihan jokaiselle. Enää en jaksa.

Millaisia kuvia sulla on?
        Mitä kerrot itsestäsi?
        Onko perustiedot näkyvillä?
        Mikä sellainen koukku profiilissa on, että siihen tekee mieli ottaa yhteyttä?
        Miten lähestyt naisia?
        Pitkä vaatimuslista?

Joku siinä on, ettei ketään kiinnosta?

Mene vaikka tinderiin, niin ei tarvitse naputtaa täällä. Tinderissä lähes jokaisella on kuva. Ei jää ainakaan siitä kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene vaikka tinderiin, niin ei tarvitse naputtaa täällä. Tinderissä lähes jokaisella on kuva. Ei jää ainakaan siitä kiinni.

Ei tämä ole enää ongelma.

Olen alkanut nauttia siitä, että vastaan jokaiselle "jokin muu" -väijyjälle mahdollisimman loukkaavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä ole enää ongelma.

Olen alkanut nauttia siitä, että vastaan jokaiselle "jokin muu" -väijyjälle mahdollisimman loukkaavasti.

Tässä näkee tuloksen mitä käy kun naiset saavat liikaa yhteydenottoja. Pissi nousee päähän ja aletaan sanelemaan ketkä saa laittaa viestejä sekä flirttejä.

Ole sitten mahdollisimman loukkaava myös miesmalleille jos erehtyvät laittamaan flirtin. Epäilen kyllä vahvasti, että miesmallien kohdalla teet poikkeuksen kun otat miellyttäjän roolin. Pitäähän miesmalleja miellyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä näkee tuloksen mitä käy kun naiset saavat liikaa yhteydenottoja. Pissi nousee päähän ja aletaan sanelemaan ketkä saa laittaa viestejä sekä flirttejä.

Ole sitten mahdollisimman loukkaava myös miesmalleille jos erehtyvät laittamaan flirtin. Epäilen kyllä vahvasti, että miesmallien kohdalla teet poikkeuksen kun otat miellyttäjän roolin. Pitäähän miesmalleja miellyttää.

Anteeksi mitä? Että naisella nousee pussi päähän kun häntä häiritään ja kiusataan?

Jos profiilissa lukee selvästi että ko. henkilö etsii vakituista parisuhdetta, niin mikä ihme siinä on ett pitää lähettää viesti jossa ehdottaa seksiä? Tai minkä hemmetin takia naimisissa oleva äijä lähettää valituista suhdetta etsivälle etsivälle naiselle viestin jiss ehdottaa sivisuhdetta? Se on häirintää ja kiusaamista.

Ja sinä luulet ett naisella tulee pussi päähän kun häntä kiusataan? Nouseeko sinulla pissi päähän jos koira puree tai naapurin huonosti kasvatettu kakara pudottaa pikkukiviä postilaatikkoosi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla itselläsi tuntuu olevan fiksaatio noihin miesmalleihin. Puhut heistä koko ajan. Kukaan nainen ei ole tällä palstalla sanonut haluavansa komean miehen. Ei kukaan. Palstaprinssit ovat itse pakkomielteisen kiinnostuneita komeista miehistä. Tulkaa kaapista ulos!

• Anonyymi
      UUSI

Ei tänne voi kirjoittaa mitään asiallista, aina vastauksena on tuo jankutus miesmalleista tmv.

S24 on nykyisin deittipalstoista surkein. Jopa Tinderistä löytyy todennäköisemmin parisuhdetta etsivä mies, joka ei valehtele.

Yleisesti ottaen 90% deittisaittien miehistä etsii helppoa sx, joko avoimesti tai valehdellen. Ja jos saat yhteydenoton mieheltä, joka kirjoittaa asiallisesti, on fiksunoloinen, vapaa, ja haluaa ihka oikeasti tavata, hän on 90% todennäköisesti narsistinen persoonallisuus, joka vain manipuloi tai/ ja vedättää.

Muista, että valtaosa miehistå, myös ne "ei niin komeat rasvamahat" vedättävät naista saadakseen helpon suhteen, vaikka ei olisi mitään tunteita/ aitoa ihastusta. Laittavat heti välit poikki, jos löytävät paremman, tai nainen alkaa kyseenalaistamaan miehen tunteita/ motiiveja, ja/ tai haluaa suhteen syvenevän.

Huomaa, kuinka moni mies nykyisin kirjoittaa profiiliinsa "ei draamaa", Se tarkoittaa sitä, että nainen alistuu miehen viihdyttäjäksi silloin kun mies haluaa tavata, miehen ehdoilla. Jos nainen kehittää aitoja tunteita miestä kohtaan, haluaa sitoutua suhteeseen ja haluaa tavata oman aikataulunsa tai kiintynyksen myötä tulevan ikävöinnin vuoksi, mies tulkitsee sen "draamailuksi".

Suosittelen kokemuksen syvällä äänellä, että etsi kumppani tavalla tai toisella livestä. Se on ainoa toimiva keino, joka ei syö naisen sielua todella rumasti.

• Anonyymi
      UUSI

Huutista sentään kun tavismiehet eivät ole saaneet vastakaikua ja ovat kaikonneet deittisivustoilta.

Nyt jäljellä on enää varattuja miesmalleja jotka haluavat ottaa komeasta ulkonäöstään hyödyn irti:D

• Anonyymi
        UUSI

Ja tämä on naisten syytä, koska naiset ovat käyttäneet valtaansa väärin eli himoinneet vain pientä miesjoukkoa eli siis komeita ja rikkaita statusmiehiä.

Tuon takia tavismiehet on kaikonneet deittisivustoilta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä on naisten syytä, koska naiset ovat käyttäneet valtaansa väärin eli himoinneet vain pientä miesjoukkoa eli siis komeita ja rikkaita statusmiehiä.

Tuon takia tavismiehet on kaikonneet deittisivustoilta.

Vai että tavismiehet ovat kadonneet? Tuo on sen suuruusluokan puppua ettei ole tosikaan. Siellähän on valtava miesylivoima. Miehiä on kolminkertainen määrä naisiin verrattuna.

Ilmeisesti puhut itsestäsi: sinä lähdit ja ehkä päätit etsiä naisen livemaailmasta. Teillä palstaprinssillä on nimittäinkummallinen tapana puhua itsestänne kolmannessa persoonassa ja monikossa. Kun palstaprinssi sanoo ”tavismiehet sitä” ja ”tavismiehet tätä”, hän tarkoittaa yleensä itseään. Miksi ette puhu reilusti minämuodossa?

Naiset ovat kadonneet deittipalstoilta, eivät suinkaan tavismiehet.

Joku äijä täällä väitti että naisilla nousee pissi päähän kun tulee niin paljon tykkäyksiä. Sama kuin väittäisit että heteromiehelle nousee pissi päähän kun homomies tykkää hänestä. Kun vastenmielinen ihminen tyrkyttää itseään niin siitä ei nouse pissi päähän, se vain inhottaa. Se inhottaa niin paljon että naiset ovat saaneet siitä tarpeekseen, ja seurauksena on naisten joukkopako deittisovelluksista.

• Anonyymi
      UUSI

Loppupelissä sillä kuka on minkäkin tasoinen, ei ole mitään merkitystä. Me voidaan olla kilttejä ja sanoa, että 80% naisista on 10% miesten parhaimmiston tasoisia.

Jokatapauksessa ongelma on ja pysyy eli 10% miehiä ei riitä naisten 80% enemmistölle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5544
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1615
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      17
      1080
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      68
      972
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      967
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      894
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      888
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      56
      872
    9. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      838
    10. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      107
      822
    Aihe