Sinun ei pitänyt satuttaa?❤️☹️
Miksi hylkäsit mies minut?
11
202
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelen et sinun tarkoitus on vain satuttaa, aivan kun haluaisit minulle maksimaalista pahaa ja samaan aikaan puhut muuta. Et pidä mistään lupauksista kiinni. Olen ainut rehellinen, siltä tuntuu.
- Anonyymi
Olet ymmärtänyt sitten väärin. Pidän lupauksista kiinni ja uskon tähän. Rakastan sinua. ❤️
- Anonyymi
En ikinä satuttaisi, yhdessä pystytään mihin vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ymmärtänyt sitten väärin. Pidän lupauksista kiinni ja uskon tähän. Rakastan sinua. ❤️
Haluaisin uskoa, mutta juuri nyt se näyttää muulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin uskoa, mutta juuri nyt se näyttää muulta.
Ei omasta mielestäni kyllä.
- Anonyymi
Osa lupauksista on sidonnaisia rahaan eli niitä asioita ei voi toteuttaa ilman varoja. Olet totaalisen tollo.
Sinä se tässä vedit maton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa lupauksista on sidonnaisia rahaan eli niitä asioita ei voi toteuttaa ilman varoja. Olet totaalisen tollo.
Sinä se tässä vedit maton.Ja en halua olla tekemisissä, koska minun intohimoni ja unelmani ovatkin ihan eri millaisiksi ne ensin kuvittelin. Kaksi liian erilaista elämää haluavaa. Tunteet kuoli ja halu olla tekemisissä. Tapoit ammatillisen innostuksen, mutta se ohjasi pois sopivampien asioiden äärelle.
Hyvä kun suojelit olemalla välinpitämätön ja ignoraaja.
Kuin hänelle miehelle
- Anonyymi
Hän ei valitettavasti jättänyt irl mitään muuta mahdollisuutta minulle sillä hetkellä. Enkä vieläkään tiedä miksi. Luotan kuitenkin meihin, ja tunteeni on vahvempia kuin ikinä. Pitää yrittää nousta pois rotkosta ja yrittää uudelleen kun sen aika on ja tilaisuus koittaa.. kuin hänelle
- Anonyymi
Tiemme eivät enää tule kohtaamaan jatkossa. Voi olla, että pikaisesti ennen lopullista eroa. On oltava vähän pakosta kontaktissa ja asiallinen. Sen jälkeen pääsen keskittymään uusiin parempiin opintoihin ja uuteen työhön.
Kuin hänelle miehelle
- Anonyymi
Kysyin milloin?, eikä vastausta ole tullut.
- Anonyymi
Hohoho
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822